abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65645503
Wat knap van Anna een hele nacht, dat is lang!

Die Maud, wat zal je geschrokken zijn chacama, maar zoiets gebeurt, en je kunt er niet altijd op tijd bij zijn.

Theater klinkt goed PM. Durf zoiets nog niet met Anna, die is zo onrustig.

Vannacht weer feest, als ik een uur heb geslapen, ben ik positief. De hele nacht hoesten. Arm ding. En ze heeft me nog aangestoken ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 februari 2009 @ 07:28:29 #277
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65645622
Ahhh Anna, beterschap meisje. Ook voor mama... en Ypsel houdt ze in de gaten zo begon het bij Maud ook.

Maud heeft de nacht goed doorgeslapen. En lijkt er nu geen last van te hebben. Vandaag KA. Ben benieuwd.
pi_65655339
sneu van die val, chaca. afwachten maar!

en annaatje zo ziek, wat rot. beterschap! hopelijk slapen jullie vannacht beter, yp.

onze anna bijna peuter-af. dit is de uitnodiging voor haar feestje komend weekend.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:51:58 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65663620
Die is gaaaaaaaf Bix. Leuke tekst!

Hoe is het met Anna Yppy/Jarno?

Hier terug van de KA. Ze is 'teveel' afgevallen door ziekte en we mogen over 3 maanden terug op controle. Verder heeft ze een machtiging afgegeven voor 400ml voeding ipv de 200ml die ze nu heeft, om te zorgen dat Maud wat aan komt. Verder gaan we dingen uitsluiten omdat de KA van mening is dat Maud de afgelopen periode (lees 1,5 jaar) te vaak en te veel last heeft gehad van luchtweginfecties. Dus woensdag een zweettest om taaislijm-ziekte uit te sluiten. Iets dat ze ook niet verwacht, maar wel graag door wil kunnen strepen op het lijstje. Verder over 3 maanden ook zien hoe vaak ze nu ziek is geweest in die tijd en dan evt. auto-imuunziektes gaan uitsluiten. Maar dat is nog ver-van-mijn bed (gevoelsmatig). Maar weer even afwachten du. Maar, ik zie het positief tegemoet allemaal. Denk zelf dat het niet zo'n vaart zal lopen...
pi_65669535
Het ging vandaag wel redelijk. Ze hing een beetje rond koorts/geen koorts maar ze heeft goed geslapen vanmiddag (dat was de afgelopen dagen wel anders). Ze heeft ook eindelijk weer wat gegeten, voornamelijk fruit maar a la. Morgen gaat ze als ze goed geslapen heeft en geen koorts meer heeft naar de opvang, ben benieuwd hoe het daar gaat. Ze moet iig weer goed gaan eten, ze is al zo'n scharminkel en die paar dagen ziek zijn doen d'r geen goed.

Ondertussen ligt mama al vanaf 4 uur vanmiddag uitgeput en ziek op bed, lekkere ziekenboeg hier dus. Voor de verandering heb ik eens niks!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 2 februari 2009 @ 20:34:02 #281
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65669956
Goed om te horen dat het met Anna weer beter gaat. Wens Yppy maar beterschap dan. Drinkt Anna opvolgmelk Jarno? Dan zou je ze evt. een extra beker kunnen geven. Ik begrijp wat je bedoelt qua ziekzijn en gewicht. Als je ze dan optilt dan voel je letterlijk wat ze kwijt is. Hopelijk gaat ze snel weer gewoon eten. Succes in elk geval.
pi_65670085
Beterschap voor Maud en Anna en dat ze maar lekker aankomen komende tijd!
Beterschap voor YPPY ook

En Bix, wat een leuke uitnodiging
4 jaar alweer, hoe kan dat nou? Nu al een kleuter!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65670107
Ze zit aan de chocomel. Dat was nieuw voor d'r ("sjokolaatjesmelk!!!") en dat ging er wel redelijk in. Verder dus veel fruit, soms wel 3 of 4 kiwi's achter elkaar. Kan geen kwaad natuurlijk maar een boterham of een bord warm eten zou ook wel weer eens fijn zijn. Ze drinkt iig wel goed (naast choco ook sap en water), da's ook belangrijk.

En nu is papa uitgeput en gaat -ie James Bond kijken. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 2 februari 2009 @ 20:45:28 #284
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65670451
Ahhhh een chocomonster. Mooi. Lekker veel calorien. Kan ze lekker van groeien nu. En banaan vind ze dat ook lekker Jarno? Kiwi wil nog wel een laxerend werken en banaan stopt dan weer een beetje en heeft nog het voordeel dat het meer calorien bevat.

En qua brood en warm eten.... dat komt goed. Vaak aanbieden en niet raar opkijken als ze op het meest rare moment (half acht 'savond liggend in bed) voor en boterham begint te roepen. En nu maar even vaak eten wat Anna het allerlekerst vindt

Veel plezier bij Bond
  maandag 2 februari 2009 @ 21:12:38 #285
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65671778
Voorlopig nog in de ziekenhuismolen dus Chacama. Maar wel goed om daarmee dingen uit te sluiten.

YPPY, je kent Simon toch? Zou je hem omschrijven als een jongetje dat gezellig op een (klap)stoel zou blijven zitten En toch ging het erg leuk, omdat de hele zaal uit 2- en 3-jarige stuiterballen bestond, met her en der een krijsende baby. Dus een stuiter-Anna kan daar vast ook bij! Maar eerst maar eens beter worden.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 2 februari 2009 @ 21:16:46 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65671964
Beterschap voor jullie scharminkel Jarno....

Chacama, wat spannend zeg, wat er nu genoemd wordt.... Ook al is het maar voor het 'wegstrepen'. laten we aub hopen dat het ook écht allemaal weggestreept kan worden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 2 februari 2009 @ 21:19:08 #287
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65672063
Oh en Bix, ik vind het helemaal niet leuk dat je binnenkort uit dit topic verdwijnt.
Hoe kijkt Anna nu aan tegen het fenomeen 'school'?
pi_65672676
Arme Chacama, arme Maud.. Hier is laatst ook een ongelukje gebeurd met de tandjes. Alleen is het resultaat iets minder mooi. Eén tandje is helemaal in de kaak gedrukt en niet meer te zien, alleen op de röntgenfoto.
Dikke knuffel voor jullie! Hoop dat Maud geen pijn meer heeft! Bij Mamma zal de pijn nog wel even blijven.. Althans, zo voel ík het nu
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 2 februari 2009 @ 21:35:35 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65672786
Oeh Icicle, wat eng zeg.
Zielig voor Peuter Oudste.
pi_65672830
Beterschap voor de zieke kindjes!

Hier gaat het eigenlijk zijn gangetje. Ik heb een bijdehante kleine kabouter die af en toe strondvervelend is maar vanavond was ze juist weer heel erg lief. Ik ben helemaal platgezoend door d'r en ik moet soms zo lachen. Gister had ik mijn soep op. Kijkt ze naar mij, naar mijn soepkom zegt ze, jij hebt het helemaal opgegeten, goedzo meisje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:31:52 #291
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65675304
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:33 schreef lcicle het volgende:
Arme Chacama, arme Maud.. Hier is laatst ook een ongelukje gebeurd met de tandjes. Alleen is het resultaat iets minder mooi. Eén tandje is helemaal in de kaak gedrukt en niet meer te zien, alleen op de röntgenfoto.
Dikke knuffel voor jullie! Hoop dat Maud geen pijn meer heeft! Bij Mamma zal de pijn nog wel even blijven.. Althans, zo voel ík het nu
Ja, de pijn bij mama is groter. Is het trouwens geen risico voor de 'grote-mensen-tand' bij Oudste? Hier zie je goed dat er wel nog pijn is. Ze ontwijkt de tand heel goed met eten. Koekjes worden eerst gebroken of bij mij in de thee gedoopt en snoep is nu echt ff niets. Verder is kiwi en banaan goed fruit en appel echt niet handig. Maar, ze geeft het zelf heel goed aan, dus dat is wel erg prettig. En wat ik wel merk is dat zowel de oppas als ik ontzettend voorzichtig zijn met d'r. Heb vandaag iets teveel 'kijk, uit dadelijk val je' gezegd en gehoord. Maar, goed dat zal ook wel weer slijten.

Anna naar de grote school....pfff wat gaat het hard.

Vicky, wat klinkt dat goed zeg. Heerlijk zo'n eigenwijsje in huis.

Moonah, wanneer mag Thies weer naar de PSZ? Of is ie vandaag geweest? En hoe is het dan gegaan?
  maandag 2 februari 2009 @ 22:38:48 #292
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65675599
Tjeu wat erg Icicle. Hoe moet dat dan verder met zo'n tandje?
Chacama bij jou ook...brrrr, als Jet valt op haar mond ben ik daar ook altijd bang voor.

Anna alweer bijna 4 Dat lijkt me raar als je "laatste" kind naar de basisschool gaat.

Oh en ik ben ook weg benieuwd naar Thies op de psz.
Lief he Vicky. Vooral die wisselingen, vermoeiend maar ook zo lief. Jetske noemt ons nu, schatje en lieverd
Lekker douchen!
  maandag 2 februari 2009 @ 22:43:12 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65675774
Oh jakkes, tandje helemaal in de kaak, ik heb dat een keer gezien op mn stage, best naar. komt dat weer goed? of pas als het teruggeduwd wordt door de grotemensentand?
beterschap voor alle ziekerdjes!

Ik verbaas me de laatste tijd zo vaak! ik heb altijd gedacht dat ik mijn kind dingen moest gaan leren, maar het lijkt zo vanzelf te gaan!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 2 februari 2009 @ 22:46:12 #294
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65675917
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef pinquit het volgende:
Oh jakkes, tandje helemaal in de kaak, ik heb dat een keer gezien op mn stage, best naar. komt dat weer goed? of pas als het teruggeduwd wordt door de grotemensentand?
beterschap voor alle ziekerdjes!

Ik verbaas me de laatste tijd zo vaak! ik heb altijd gedacht dat ik mijn kind dingen moest gaan leren, maar het lijkt zo vanzelf te gaan!
Wacht, maar nog even en dan gaat hij jou dingen leren..... dan sta je voor de spiegel op een ochtend en denk je: jeetje, wat gaat de tijd snel... ben ik echt zooooo oud

Maar wel lief. Heerlijk als je ze gewoon ziet groeien.
pi_65679078
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef Moonah het volgende:
Oh en Bix, ik vind het helemaal niet leuk dat je binnenkort uit dit topic verdwijnt.
Hoe kijkt Anna nu aan tegen het fenomeen 'school'?
ze begint er nu gelukkig toch wel zin in te krijgen! morgenochtend gaan we een uurtje 'oefenen', samen, in de nieuwe klas. (verder verheugt ze zich vooral op het afscheid bij 't kdv. "en dan zeg ik: daag, ik kom nooit meer terug!" ...

enne... ze verdwijnt niet van Fok! uiteraard he. bovendien blijf ik me toch wel bemoeien met A.L.
(als Anna & Piet die afkorting zien aan 't begin van een DVD roepen ze uit volle borst "Alle Leeftijden!!!"

icicle, he nee, ook al tandenleed. en nog wel een hele tand 'kwijt'. wat rot zeg. ik hoop dat ie snel 'terugzakt'.

chacama, oef, best akelig die opties die de KA wil uitsluiten. ik hoop dat ze ze allemaal snel kan afstrepen.
pi_65681830
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef sjak het volgende:
Lief he Vicky. Vooral die wisselingen, vermoeiend maar ook zo lief. Jetske noemt ons nu, schatje en lieverd
idd lief maar vermoeiend. Maar vanmorgen was het mama ik hou van jou en ik heb je zo gemist met daarbij en hele dikke knuffel

en ze wil met alles meehelpen. Ben ik aan het vegen, mama ik wil de veger, ik wil helpen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 08:17:58 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65681973
hier ook zoéen vick! gisteren had ik 'hulp' met de vaat en hij wil ook altijd heel graag veger en blikkeren handig zo'n hulp! (behalve bij de vaat, dat geeft eigenlijk alleen maar extra werk )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65682014
Bix, wat spannend straks, school, Anna wordt groot

Sara noemt ons tegenwoordig 'moeder' en 'vader', het klinkt echt te debiel gewoon.
En als ze wil slijmen zegt ze 'mammie', en dan ben ik haar lieve mammie

Oh en als ik haar dan mijn 'dochter' noem, wordt ze helemaal boos, want ze is geen dochter, ze is Sara
En ze is ook geen 'jongedame', want dat zijn jongens, ze is een meisje

En ze wil alles doen wat wij doen. Ze wil met de 'veeg' (bezem) en de weil (dweil)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65682072
Vanmorgen zei ze dat ze de kruimeldief leeg ging maken. Alleen dat ging niet ehlemaal goed.. de hele vloer lag onder de rotzooi uit de kruimeldief...

Vaatwasser in en uitruimen wil ze ook altijd doen. Ach, ik vind het wel gezellig maar soms heb ik er ff geen zin in hoor.. dan ben ik blij als de zooi weg is.
En ik vind het nog steeds ongelofelijk hoe Amber binnen 1 minuut een bende van mijn woonkamer kan maken..
Maar opruimen?! Dat kan ze thuis niet.. op de psz wel, maar thuis krijg ik het echt niet voor elkaar..

whaha die Saar, ook zo lekker bijdehand aan het worden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65683126
Oh dat helpen (lees: meer zooi maken) altijd he? Aan de ene kant zo lief, aan de andere kant zo frustrerend want het schiet allemaal voor geen meter op
Doordeweeks mag Sara daarom niet helpen met eten koken, want dan zit ik al krap in de tijd. In het weekend mag ze dat dus wel, of we gaan samen koekjes bakken, dan is er tijd genoeg en maakt het ook niet uit als alles vies wordt

Volgens mij lijken Amber en Sara echt best wel op elkaar, heb ik wel vaker gedacht, qua streken enzo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')