abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64989234
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk ze eens lachen op de 900 Palestijnse doden.
Ik kan ze geen ongeljk geven . Ik had er ook gestaan
10.000 raketten de laatste 2 jaar hebben ze vanuit Gaza op Israel afgevuurd.
pi_64989246
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef lyla het volgende:

[..]

Te eerste worden die joodse kleuters vanaf de eerste dag op school al geleerd dat moslims honden zijn.
Daar ben ik nou benieuwd naar. Doe es een bron, of filmpje.
quote:
En ten tweede word ze in het leger dan geleerd dat het oke is dat ze honden in palestijnse huizen mogen laten die dan even op palestijns kinderen mogen kauwen, of die dan blijven leven of niet dat maak dan niet uit.
... allemaal? Dat lijkt me de hondenbrigade, maar of die nou geïnstrueerd worden om op kinderen te kauwen...
quote:
Ik wil niets goed praten zeker niet maar alle mensen die in het nauw gedreven worden bijten.
Als dat hier in Nederland zou gebeuren zouden je precies hetzelfde doen. En kan je niet op die manier denken dan zit er een slot in je hoofd en valt er niet met je te praten.
En als ik nou eens zeg dat elke vergelijking met Nederland nergens op slaat? Kun je dan ook niet met mij praten?

Enfin, benieuwd naar de bron dat Joodse kinderen leren dat Palestijnen honden zijn.

Edit Laat maar, account vandaag aangemaakt
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:18:28 #78
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64989396
Westerse leiders weten maar al te goed dat niet Hamas het probleem is, maar de al meer dan veertig jaar durende bezetting van de Palestijnse gebieden.

Zolang de bezetting voortduurt, zal er altijd Palestijns verzet zijn.

De internationale gemeenschap laat wederom de Palestijnse bevolking in de steek. Israël trekt zich opnieuw niets aan van VN-resoluties, en westerse regeringen zijn geenszins van plan Israël ter verantwoording te roepen. Daarmee is het Westen indirect medeplichtig aan de gepleegde oorlogsmisdaden in Gaza.
Dasvidanja
pi_64989399
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Ik kan ze geen ongeljk geven . Ik had er ook gestaan
10.000 raketten de laatste 2 jaar hebben ze vanuit Gaza op Israel afgevuurd.
"

Hoeveel tonage aan bommen is er gegooid op Gaza in de laatste 2 jaar?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_64989403
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef Burakius het volgende:
Sluit de mensen op in een gevangenis voor zoveel jaren en kijk dan of ze niet gek worden. De hamas is de schuld van Israël.
Sja, wat is oorzaak en wat is gevolg?
Zijn de Israeliers zulke beesten dat ze de Palestijnen tot het uiterste drijven?
Zijn de Palestijnen zo irritant dat Israel gedwongen wordt tegenacties te nemen?
pi_64989453
Krijgen al die pro israel poster hier subside van de CIDI of zo dat er zoveel van die pro israel onzin hier verkondigd wordt of hoe zit dat?
pi_64989490
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef Py het volgende:

[..]

Sja, wat is oorzaak en wat is gevolg?
Zijn de Israeliers zulke beesten dat ze de Palestijnen tot het uiterste drijven?
Zijn de Palestijnen zo irritant dat Israel gedwongen wordt tegenacties te nemen?

Oorzaak: Europa + VS die Israël daar hebben gezet en wapens hebben toegeleverd etc. De Palestijnen zijn letterlijk weggekocht en weggedreven.

Gevolg: Hamas

Ja het Israelische leger en zijn leider zijn echte beesten. Let op ik zeg leger he.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_64989519
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:20 schreef Basp1 het volgende:
Krijgen al die pro israel poster hier subside van de CIDI of zo dat er zoveel van die pro israel onzin hier verkondigd wordt of hoe zit dat?
Stel je voor dat je TEGen Israël bent .. oooo! dan ben je anti-semiet hoor en consparicy nerd !
pi_64989554
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef Karrs het volgende:

[..]

Daar ben ik nou benieuwd naar. Doe es een bron, of filmpje.
temeer een hond voor een jood helemaal niet zo onrein is
varkens zou wat anders zijn
quote:
... allemaal? Dat lijkt me de hondenbrigade, maar of die nou geïnstrueerd worden om op kinderen te kauwen...
Nog gevaarolijk ook daar gezien die foto's die palestijnse kutkoters behangen zijn met explosieven.
PALestijn is slecht voor het hondegebit
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:23:11 #85
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64989576
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:21 schreef Burakius het volgende:

[..]

Oorzaak: Europa + VS die Israël daar hebben gezet en wapens hebben toegeleverd etc. De Palestijnen zijn letterlijk weggekocht en weggedreven.

Ja het Israelische leger en zijn leider zijn echte beesten. Let op ik zeg leger he.
Dat kan wel kloppen ja, dat het beesten zijn. Gister was nog op TV in Eén Vandaag een kinderpsycholoog die een onderzoek naar boven haalde dat 45% van de Palestijnse kinderen hun vaders in elkaar geslagen hebben zien worden door het Israëlisch leger.
Dasvidanja
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:23:59 #86
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_64989603
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk ze eens lachen op de 900 Palestijnse doden.
Die foto heb ik een jaar eerder gezien...
TOEN KEKEN ZE NAAR LIBANON!!!!!!!

Mooie foto he?
Trotse papa van Eden
pi_64989609
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef Verluste het volgende:
Westerse leiders weten maar al te goed dat niet Hamas het probleem is, maar de al meer dan veertig jaar durende bezetting van de Palestijnse gebieden.

Zolang de bezetting voortduurt, zal er altijd Palestijns verzet zijn.
Ergo, zolang Palestina niet gevormd wordt blijft het oorlog? Dat kan nog even duren dan.
Vervalt daarna overigens het andere streven om alle joden uit te roeien of moet dat ook nog gebeuren voor ze gelukkig zijn?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:24:24 #88
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64989621
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

temeer een hond voor een jood helemaal niet zo onrein is
varkens zou wat anders zijn
[..]

Nog gevaarolijk ook daar gezien die foto's die palestijnse kutkoters behangen zijn met explosieven.
PALestijn is slecht voor het hondegebit
Lekker hé, onverdroten je ongenuanceerde gal spuwen op internet. Gewoonweg heerlijk.
Dasvidanja
pi_64989629
quote:

[..]

Onjuist de egyptenaren wilde deze luizen ook niet in hun samenleving ....vandaar die grote muur tussen egypte en gaza
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:24 schreef Verluste het volgende:

[..]

Lekker hé, onverdroten je ongenuanceerde gal spuwen op internet. Gewoonweg heerlijk.
Sarcasme is jou vreemd?
Even teruglezen naar waar het een reactie op was als je het over5 gal spuwen hebt. misschien?
Dat doe je door op de quotatie namen en tijden te klikken
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:25:25 #90
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64989669
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:24 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ergo, zolang Palestina niet gevormd wordt blijft het oorlog? Dat kan nog even duren dan.
Vervalt daarna overigens het andere streven om alle joden uit te roeien of moet dat ook nog gebeuren voor ze gelukkig zijn?
Lees je eerst in voor je stompzinnig gaat reageren.
Dasvidanja
pi_64989746
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef Verluste het volgende:

[..]

Lees je eerst in voor je stompzinnig gaat reageren.
Waarom is dat stompzinnig
Dat is het doel van hamas ..het uitroeien van de joodse staat en als het effe kan de joden.

Sderot is namelijk geen palestijns gebies en toch wordt het beschoten
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:28:21 #92
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64989769
quote:

[..]

Stel je voor dat je TEGen Israël bent .. oooo! dan ben je anti-semiet hoor en consparicy nerd !
Dan deel je de mening van Meki, dat is nog veel erger.

Ik snap niet dat jullie nog niet tot deze conclusie zijn gekomen: Beide kanten zijn verkeerd bezig, waarom dan kiezen!?!!?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:29:19 #93
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64989798
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Waarom is dat stompzinnig
Dat is het doel van hamas ..het uitroeien van de joodse staat en als het effe kan de joden.
Uitroeiing komt niet voor in het programma van Hamas hoor
Dasvidanja
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:30:23 #94
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64989833
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:28 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jullie nog niet tot deze conclusie zijn gekomen: Beide kanten zijn verkeerd bezig, waarom dan kiezen!?!!?
Ik deel ook de mening van Meki. Er is maar één kant verkeerd bezig, en dat is Iraël. Ooit dacht ik net als jou, maar toen ik er heelveel lectuur erover ging lezen denk ik er nu gelukkig wel anders over.
Dasvidanja
pi_64989843
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:28 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Inderdaad die Joden zijn heel verkeerd bezig...dit kost teveel manuren

Ik ben voor de oprichting voor Ham-glass van GAZA BV dmv zo'n bom die Isreal officeel niet heeft
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 14:31:39 #96
236264 crew  capricia
pi_64989877
tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:31:51 #97
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64989885
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef Verluste het volgende:

[..]

quote:
Moreover, if the links have been distant from each other and if obstacles, placed by those who are the lackeys of Zionism in the way of the fighters obstructed the continuation of the struggle, the Islamic Resistance Movement aspires to the realisation of Allah's promise, no matter how long that should take. The Prophet, Allah bless him and grant him salvation, has said:

"The Day of Judgement will not come about until Muslims fight the Jews (killing the Jews), when the Jew will hide behind stones and trees. The stones and trees will say O Muslims, O Abdulla, there is a Jew behind me, come and kill him. Only the Gharkad tree, would not do that because it is one of the trees of the Jews." (related by al-Bukhari and Muslim).
pi_64989927
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef Verluste het volgende:

[..]

Article 7 of the Hamas Covenant states the following: "The Day of Judgement will not come about until Muslems fight the Jews (killing the Jews), when the Jew will hide behind stones and trees. The stones and trees will say O Muslems, O Abdulla, there is a Jew behind me, come and kill him. Only the Gharqad tree would not do that because it is one of the trees of the Jews."
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:33:01 #99
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64989930
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef Sargon het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat ze blij zijn dat hamas wordt afgemaakt.
Ik ook, maar niet de grote aantallen burgerslachtoffers.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_64989937
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:30 schreef Verluste het volgende:

[..]

Ik deel ook de mening van Meki. Er is maar één kant verkeerd bezig, en dat is Iraël. Ooit dacht ik net als jou, maar toen ik er heelveel lectuur erover ging lezen denk ik er nu gelukkig wel anders over.
lectuur = Propaganda van een pedofielaanbidders

Werkelijk het is verbazingwekkend hoeveel pro pallestina idioten hier werkelijk geen kennis van feiten en geschiedenis hebben.

Israel was oh zo slecht toen ze een muur wilden om de Hamasgasten buiten te houden.
je hoort hier niemand over Egypte dat al jaren zo'n muur had staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')