Pssst levensles: ze knippen ook wel eens de vrouw van beneden inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
keizersnee ?
was ie niet genoeg uitgehold van tevoren?
nog 3 uurquote:
Zeg dat eens tegen mijn collega's... Ik heb enorme hoofdpijn (van het niks doen)...quote:
Waarom nietquote:
dat is geen levensles, dat is een levengslang traumaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pssst levensles: ze knippen ook wel eens de vrouw van beneden in
proxy, het wordt geblokkeerdquote:
Gelukkig herstellen ze de boel ook weerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is geen levensles, dat is een levengslang trauma
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is geen levensles, dat is een levengslang trauma
een foto van mn kat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
proxy, het wordt geblokkeerd
als je nou die pic van je post zonder slip, misschien kunnen we de tatoeage dan zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
Okay, ik vind dus geen pics van mn tattoo
scherpquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
als je nou die pic van je post zonder slip, misschien kunnen we de tatoeage dan zien
kloptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een foto van mn kat?
nja zal dus wel zijn omdat het photobucket is
dat wil ik nu niet meer zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
als je nou die pic van je post zonder slip, misschien kunnen we de tatoeage dan zien
Nee, daar staat ie niet opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
okay danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat wil ik nu niet meer zien
*damnitquote:
daar geloof ik niks van, dat je mij een pm stuurtquote:
quote:
whehequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, daar staat ie niet op
zag ik net
ohh kutjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, daar staat ie niet op