Is ie binnen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef koningdavid het volgende:
Weer een interview gehad. Kom ik terug zie ik dat Verbeek bij Feyenoord weg is en PSV een of andere Zweedse chick heeft gecontracteerd.
Volgens VI.nl wel.quote:
quote:
Achja ik word tenminste geen vuilnisman dan.quote:
Ik ben toch ook geen vuilnisman.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Achja ik word tenminste geen vuilnisman dan.
Onee een supporter van ADO, nog erger.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben toch ook geen vuilnisman.
Ook dat heeft niks met huiswerk te maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onee een supporter van ADO, nog erger.
Jawel. Je ziet het achterliggende verband niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ook dat heeft niks met huiswerk te maken.
Ook. Nog notes gehad vandaag?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Paaskonijn het volgende:
I'M HER YESTERDAY MAN!!!1
Ik snap het ook niet helemaal. Ik had het gisteren nog met een Feyenoordfan erover. Hij was nog altijd erg blij met Verbeek, die zal wel helemaal bij de pakken neerzitten nu.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:02 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk, man. Verbeek weg. Is volgens mij het slechtste wat ze kunnen doen in Rotterdam.
Neen. 14.gifquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ook. Nog notes gehad vandaag?
Dat is een leuk liedje jwt.quote:
Spelersgroep overschat zichzelf gewoon. Al die oudjes die een veel hoger niveau hebben bereikt dan Verbeek, laten zich de les niet lezen door hem. Maar goed, geld voor aankopen is er niet, dus deze selectie moet het onder een andere trainer beter gaan doen. Vraag me af welke trainer dat voor elkaar gaat krijgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Ik had het gisteren nog met een Feyenoordfan erover. Hij was nog altijd erg blij met Verbeek, die zal wel helemaal bij de pakken neerzitten nu.
Die laatste kunnen ze best nog wel winnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:02 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk, man. Verbeek weg. Is volgens mij het slechtste wat ze kunnen doen in Rotterdam.
Wie wil kapitein worden van een zinkend schip? Binnen een maand SC Heerenveen-, NEC- en Ajax-uit.![]()
Vanavond trouwens weer eens zaalvoetballen, na anderhalve maand blessureleed.
Hoi ADO, alles goed?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die laatste kunnen ze best nog wel winnen
Feyenoord heeft wel talent in de spelersgroep op zich (Wijanldum, Fer, Biseswar, De Guzman, Bruins, Tiendalli, etc.) maar ik zie die ook niet allemaal blijven (zeker Biseswar niet) als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spelersgroep overschat zichzelf gewoon. Al die oudjes die een veel hoger niveau hebben bereikt dan Verbeek, laten zich de les niet lezen door hem. Maar goed, geld voor aankopen is er niet, dus deze selectie moet het onder een andere trainer beter gaan doen. Vraag me af welke trainer dat voor elkaar gaat krijgen.
Hey breach, ja gaat lekker.quote:
Vertel mij wat.quote:
Wat is je bron? Heb het nog nergens gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey breach, ja gaat lekker.
Met jou ook.
Volgende week allemaal ziek thuis door de griep golf he jongens.
Telegraaf.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is je bron? Heb het nog nergens gehoord eigenlijk
Gaat prima trouwens.
quote:
Aha, sinds wanneer maak jij huiswerk in je badkamer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Of de WC springt opeens los zodat je kunt zwemmen op de badkamer.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel talent in de spelersgroep op zich (Wijanldum, Fer, Biseswar, De Guzman, Bruins, Tiendalli, etc.) maar ik zie die ook niet allemaal blijven (zeker Biseswar niet) als het zo doorgaat.
Maar met minder blessures zou het best in een keer kunnen gaan lopen. Alleen zou er dan ook qua mentaliteit een soort wederopstanding moeten komen, en als iemand dat kan is het Mario Been wel. Maar die zie ik op dit moment er niet instappen eerlijk gezegd.
Praten we nou over voetbal in dit topic?![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:16 schreef denthemen het volgende:
"Al is de ellende nog zo groot, kijk naar Rotterdam Zuid en je lacht je dood"
Jij krijgt zulke dingen niet meer als je beneden zit?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Aha, sinds wanneer maak jij huiswerk in je badkamer?
whehequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heerlijk om nu in de trein Radio Rijnmond luisteren.
Hoe wil je zo'n man anders noemen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Adothehague het volgende:
Trouwens, ik weet uit betrouwbare bron te melden dat het ontslag van Verbeek en de afkoopsom wordt gefinancierd door een externe man met geld (Geldschieter)
Jij bleek wel betrouwbaar te zijn met je bronnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Adothehague het volgende:
Trouwens, ik weet uit betrouwbare bron te melden dat het ontslag van Verbeek en de afkoopsom wordt gefinancierd door een externe man met geld (Geldschieter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |