Vond hem niet zo geweldig. Maar als je niks te doen hebt, ben je weer anderhalf uur van je dag doorgekomen ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:53 schreef sjimz het volgende:
freckles!
Ben nu 30 days of night aan het kijken.
Kan iemand vertellen of dit verspilde moeite is?
Ja wat dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begin dan aan iets goeds, lamstraal!
Geen zin om te gamen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zie mijn fotoboek ouwe.
[..]
FOK!kers spelen Unreal #10: Een mijlpaal!
Welke films heb je nog liggen?quote:
Ik ook niet, was meer om je te helpenquote:
Ik heb hier een film liggen, dat gaat over een gast die zich voordoet als homo om op een boot te komen met allemaal mooie vrouwen. Schijnt erg goed te zijn. Die ga ik na het hardlopen maar eens kijken.quote:
Ik heb er denk ik een stuk of 120 op DVD liggen en een stuk of 20 blu rays, maar die heb ik allemaal al gezienquote:
Boattrip?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hier een film liggen, dat gaat over een gast die zich voordoet als homo om op een boot te komen met allemaal mooie vrouwen. Schijnt erg goed te zijn. Die ga ik na het hardlopen maar eens kijken.
Die in ieder geval niet, die is best goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nog Pineapple Express, The curious Case of Benjamin Button, Wristcutters en Cass liggen.
Welke kan ik wegflikkeren?
Meen je dat?quote:
Alleen het einde, de rest is heel nep. Pride and Glory net gezien, wel aardig vet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan kun je je er wel mee vermaken denk ik. Maar heb betere gezien. The Mist is in dat genre een stuk beter.
Het jaar is ook pas 19 dagen oudquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:45 schreef Dos37 het volgende:
Net Felon afgekeken, jezus wat een goede film zeg![]()
1 van de beste van die ik het afgelopen jaar heb gezien
Uhm, dan heb ik er 6 gemistquote:
Heb ook al snel 100 films gezienquote:
Moet je knetterstoned voor zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nog Pineapple Express, The curious Case of Benjamin Button, Wristcutters en Cass liggen.
Welke kan ik wegflikkeren?
19 al?quote:
Die vond ik ook goed ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef Breach het volgende:
Nu het toch over films gaat. Zijn er mensen die This Is England gezien hebben? Echt een steengoede film.
Hoe loop je in godsnaam 6 dagen voor?quote:
timewarp enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe loop je in godsnaam 6 dagen voor?
Dat had ik dus gister.quote:
Daar zit ik dus ook al 8,5 jaar te ploeteren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik zit er ook aan te denken om dat te gaan studeren in Delft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |