Moet het deze avond nog dan? Hebben we haast?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:59 schreef timmmmm het volgende:
Puik. Doch ga ik dit nu niet helemaal doorlezen
Morgen
Verre van. Maar je moet niet te snel ja zeggen, kan nog wel eens tegen je gaan kerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet het deze avond nog dan? Hebben we haast?
Want als ik hier aanbied om te co-slen, als het teveel werk is voor 1, dan zit ik er toch 3 tot 5 hele dagen aan vast, en ja, dat is natuurlijk wel veel. Daar moet ik voor oppassenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Verre van. Maar je moet niet te snel ja zeggen, kan nog wel eens tegen je gaan keren
Als ik over een periode van 2 weken geen een keer van ava heb veranderd, moet jede politie bellen ja, dan is er iets gebeurd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
Timmm heeft weer een nieuwe hoor.
Heb jij één of andere compulsieve stoornis, dat jij iedere 2 dagen een nieuw UI neemt?
Ik schrokquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
Timmm heeft weer een nieuwe hoor.
Heb jij één of andere compulsieve stoornis, dat jij iedere 2 dagen een nieuw UI neemt?
quote:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ze overwegen mij voor mod op DIG.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Iedereen schijnt hier plots blauw te worden.
Doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Iedereen schijnt hier plots blauw te worden.
En mij op TTK en dan vooral de 2de T!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ze overwegen mij voor mod op DIG.
Wist je nog niet dat idz blauw was?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef lynda het volgende:
En toch vind ik sommige keuzes voor blauw maar raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |