Laten we er in dat geval ook vanuit gaan dat áls je willekeurig wil moorden, het slachtoffer niet uitmaakt, dus pakken we het lieve kleine meisje, omdat die nou eenmaal makkelijker te overmeesteren is dan een enge grote neger. Een slachtoffer waar je makkelijk mee wegkomt dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:06 schreef Ladidadida het volgende:
De perfecte moord is dus meer een 'ik-heb-zin-om-te-moorden'-moord dan een 'ik-wil-die-specifieke-persoon-vermoorden'-moord.
Maar bij die tweede kun je je goed voorbereiden, dus is dat niet beter ? Of je moet een zin-om-te-moorden-persoon vermoorden, maar wel plannen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:06 schreef Ladidadida het volgende:
De perfecte moord is dus meer een 'ik-heb-zin-om-te-moorden'-moord dan een 'ik-wil-die-specifieke-persoon-vermoorden'-moord.
Sick postquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we er in dat geval ook vanuit gaan dat áls je willekeurig wil moorden, het slachtoffer niet uitmaakt, dus pakken we het lieve kleine meisje, omdat die nou eenmaal makkelijker te overmeesteren is dan een enge grote neger. Een slachtoffer waar je makkelijk mee wegkomt dus.
Eens?
Indien ja, geef je een zwerver gewoon een fles drank, waar je van te voren flink wat stevige pijnstillers in heb gedaan. Iedereen zal dan denken dat hij zich gewoon doodgezopen heeft, en als je debetreffende alcohol rond een uur of 12 's nachts geeft, zuipt hij die lekker 's nachts op, als niemand hem ziet, en wordt hij 's ochtends naast zijn drankfles gevonden. Niemand zal iets vermoeden.
Dan heb je toch geen eer van je werk ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Indien ja, geef je een zwerver gewoon een fles drank, waar je van te voren flink wat stevige pijnstillers in heb gedaan. Iedereen zal dan denken dat hij zich gewoon doodgezopen heeft, en als je debetreffende alcohol rond een uur of 12 's nachts geeft, zuipt hij die lekker 's nachts op, als niemand hem ziet, en wordt hij 's ochtends naast zijn drankfles gevonden. Niemand zal iets vermoeden.
Nou en? Een moord is een moord, en als niemand aan moord denkt, is het de perfecte moord!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen eer van je werk ?
Ik wil meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Een moord is een moord, en als niemand aan moord denkt, is het de perfecte moord!
willekeurig persoon kan je ook voorbereidenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar bij die tweede kun je je goed voorbereiden, dus is dat niet beter ? Of je moet een zin-om-te-moorden-persoon vermoorden, maar wel plannen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:17 schreef Ladidadida het volgende:
Precies, de perfecte moord moet wel opgemerkt worden. Politie en justitie moeten hun hoofd erover breken maar je toch met geen mogelijkheid te pakken kunnen krijgen.
Je hoort me welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik slaap in ieder geval met een oog open vannacht
Ik zal om je denkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef timmmmm het volgende:
Och, dan wordt het tenminste geen eenzame nacht, dan heb ik mijn moordenares om me gezelschap te houden
De hoer heeft mijn haar verneukt!!!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En met die gedachte, ga ik naar de kapper!
speel dan ff info door.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De hoer heeft mijn haar verneukt!!!!!![]()
Edit: We hebben zojuist een slachtoffer voor onze moordplannen gevonden
Hadden we dezelfde kapper?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De hoer heeft mijn haar verneukt!!!!!![]()
Edit: We hebben zojuist een slachtoffer voor onze moordplannen gevonden
Het is een universele kwaal onder kappers denk ik, fatsoenlijk haar verneukenquote:
Zodra ze dood is wel ja maar ik denk het plan in DEF te zetten want het is een (militaire) missie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een universele kwaal onder kappers denk ik, fatsoenlijk haar verneuken
Een topic hoe of ik mijn kapper het beste kan vermoorden omdat ze mijn haar vermoord heeft hoort in MIS hè?
Maar het is geen defensie, eneen moord voorbereiden is ook al een misdrijf, dacht ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zodra ze dood is wel ja maar ik denk het plan in DEF te zetten want het is een (militaire) missie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |