Inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:45 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]![]()
van wie ben jij een kloon trouwens?
jij moet optyfen met dat geTwente van je.quote:
quote:
jij bent geen mod meer.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij moet optyfen met dat geTwente van je.
Door jou wordt en blijft Twente zo lelijk en kansloos.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
door mij wordt en blijft Twente inderdaad kansloos.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf.
En wie ben jij?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dan ken je mij dus nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:48 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik ken wel een paar lekkere jongens uit Twente.. Maar volgens mij zijn dat ook de jongens die regelmatig hun HomeTown verlaten om het land te bezoeken. Slechts een paar dus.
Ties van der Heidequote:
Houden zo. Zwolle heeft jou inderdaad nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
door mij wordt en blijft Twente inderdaad kansloos.
Komt omdat ik er nooit kom.
klopt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Houden zo. Zwolle heeft jou inderdaad nodig.
aj zo'n toon ansloat kuj better vöt blie'mquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
door mij wordt en blijft Twente inderdaad kansloos.
Komt omdat ik er nooit kom.
na het inschakelen van het vertaalbureau, stem ik in met je opmerking.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aj zo'n toon ansloat kuj better vöt blie'm
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef r2dGeert het volgende:
MOD zijn is een excuus om niet naar buiten te hoeven.
In dat geval ben ik dan toch modmaterial...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef r2dGeert het volgende:
MOD zijn is een excuus om niet naar buiten te hoeven.
Dat je weet dat ik in Twente woon dan.. Pff knap hoor. Ik zeg het echt nooit, maar goedquote:
je hebt me, echt....quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je weet dat ik in Twente woon dan.. Pff knap hoor. Ik zeg het echt nooit, maar goed![]()
is goed. doe ik dat.quote:Doe maar stoer verder hoor
nee. gelukkig nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:53 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Voldoe je aan deze kenmerken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay, dit type Twentse jongens spot ik wel eens. Schreeuwlelijkerds.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee. gelukkig niet
vooral die laatste trui met die ruiten
Twentequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, dit type Twentse jongens spot ik wel eens. Schreeuwlelijkerds.
ik loop daar niet in rondquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:03 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, dit type Twentse jongens spot ik wel eens. Schreeuwlelijkerds.
*insert fanatieke tegenreactie*quote:
Wat een zielig meisje eigenlijk van je avaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
*insert fanatieke tegenreactie*
spiegeltje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een zielig meisje eigenlijk van je ava
helemaal niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
. Ik ben nooit in Enschede geweest. Schandelijk, eigenlijk.
Geweld is nooit een oplossingquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef rudedeltadude het volgende:
echt he... Twentenaren zijn net Friezen... echt...
Ga knokken voor je eigen land, eigen taal en eigen volkslied.
Zijn wij mooi jullie subsidietrekkerij kwijt.
Jij hebt ook niets geleerd van de Eerste Wereldoorlog!?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:09 schreef rudedeltadude het volgende:
echt he... Twentenaren zijn net Friezen... echt...
Ga knokken voor je eigen land, eigen taal en eigen volkslied.
Zijn wij mooi jullie subsidietrekkerij kwijt.
sorry... klopt... je hebt gelijk!quote:
wat is een wereldoorlog?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jij hebt ook niets geleerd van de Eerste Wereldoorlog!?!. Belachelijk.
.
ik geef u 100 mijlen de zee opquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Boeddha geeft u 100 kudo's
nooit van gehoord.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je weet wel, Volkenbond (voorloper VN), zelfbeschikkingsrecht voor volkeren enzo.
Heb jij al een ark voor mij gebouwd, Noah?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik geef u 100 mijlen de zee op
Nee ik snapte hem nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:10 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sorry... klopt... je hebt gelijk!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nooit van gehoord.
doe mij maar een broodje kroket
neen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:13 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Heb jij al een ark voor mij gebouwd, Noah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |