Nee maar een plasma die rechtop moet blijven zodat het glas niet teveel buigt, of een breedbeeld die je met twee armen op kan tillen is toch wel een verschilquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Qua gewicht maakt het weinig uit. Mijne weegt 42kg geloof ik en de oude beeldbuistv 45kg.
Ik kan echt niet zo'n breedbeeld tillen met 2 armen, ze passen er gewoon niet goed omheen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar een plasma die rechtop moet blijven zodat het glas niet teveel buigt, of een breedbeeld die je met twee armen op kan tillen is toch wel een verschil
Zelfs met 2 man is zon ding nog een gekloot om te tillen omdat je bijna geen houvast hebt.
Het zegt wel wat jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef Kluts het volgende:
Het allereerste dat ik voor mijn uitzet kocht, was een asbak. Een kitcherig metallic rode.
Wel typerend ook.
Ik condoomsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef Kluts het volgende:
Het allereerste dat ik voor mijn uitzet kocht, was een asbak. Een kitcherig metallic rode.
Wel typerend ook.
He Hostiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi Singles, ik hoor er ook nog steeds bij
Dus eigenlijk ben je toch een lief klein meisjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zo'n breedbeeld tillen met 2 armen, ze passen er gewoon niet goed omheen.
Ik heb het zelf ook door.quote:
He Cuequote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He HostiNog steeds niks versierd
Zo een ding is snel 100 euro zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook door.
Daarna heb ik een koelkast gekocht, en het zelfs nog voor elkaar gekregen om dat ding voor minder mee te krijgen. Ik was toen 18 en vond mezelf extreem volwassen dat me dat gelukt was.
Zitten gewoon handvatten aan de achterkant.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar een plasma die rechtop moet blijven zodat het glas niet teveel buigt, of een breedbeeld die je met twee armen op kan tillen is toch wel een verschil
Zelfs met 2 man is zon ding nog een gekloot om te tillen omdat je bijna geen houvast hebt.
nee joh! marktplaats, voor minder als 30 euro moet wel lukken denk ikquote:
Serieusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee joh! marktplaats, voor minder als 30 euro moet wel lukken denk ik
een tafelmodel dan
Owja .. ook een methode. Maar zo te zien werkt het niet echt hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Cue
Nah, ik versier niet, ik word versierd, omdat ik daar zelf te dozerig voor ben
mja, ook een manier. De een zijn dood is de ander zijn brood!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
[..]
SerieusWoah, tof! Ja en ik ga het sowieso zo snel mogelijk bekend maken.
(Plus er zijn veel oude mensen onlangs overleden in mijn familie, misschien hebben ze wel spullen over)
Nicequote:
Deze week nog tweequote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja, ook een manier. De een zijn dood is de ander zijn brood!
Zo ben ik destijds ook aan wat spullen gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |