Nee maar een plasma die rechtop moet blijven zodat het glas niet teveel buigt, of een breedbeeld die je met twee armen op kan tillen is toch wel een verschilquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Qua gewicht maakt het weinig uit. Mijne weegt 42kg geloof ik en de oude beeldbuistv 45kg.
Ik kan echt niet zo'n breedbeeld tillen met 2 armen, ze passen er gewoon niet goed omheen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar een plasma die rechtop moet blijven zodat het glas niet teveel buigt, of een breedbeeld die je met twee armen op kan tillen is toch wel een verschil
Zelfs met 2 man is zon ding nog een gekloot om te tillen omdat je bijna geen houvast hebt.
Het zegt wel wat jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef Kluts het volgende:
Het allereerste dat ik voor mijn uitzet kocht, was een asbak. Een kitcherig metallic rode.
Wel typerend ook.
Ik condoomsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef Kluts het volgende:
Het allereerste dat ik voor mijn uitzet kocht, was een asbak. Een kitcherig metallic rode.
Wel typerend ook.
He Hostiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi Singles, ik hoor er ook nog steeds bij
Dus eigenlijk ben je toch een lief klein meisjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zo'n breedbeeld tillen met 2 armen, ze passen er gewoon niet goed omheen.
Ik heb het zelf ook door.quote:
He Cuequote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He HostiNog steeds niks versierd
Zo een ding is snel 100 euro zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook door.
Daarna heb ik een koelkast gekocht, en het zelfs nog voor elkaar gekregen om dat ding voor minder mee te krijgen. Ik was toen 18 en vond mezelf extreem volwassen dat me dat gelukt was.
Zitten gewoon handvatten aan de achterkant.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar een plasma die rechtop moet blijven zodat het glas niet teveel buigt, of een breedbeeld die je met twee armen op kan tillen is toch wel een verschil
Zelfs met 2 man is zon ding nog een gekloot om te tillen omdat je bijna geen houvast hebt.
nee joh! marktplaats, voor minder als 30 euro moet wel lukken denk ikquote:
Serieusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee joh! marktplaats, voor minder als 30 euro moet wel lukken denk ik
een tafelmodel dan
Owja .. ook een methode. Maar zo te zien werkt het niet echt hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He Cue
Nah, ik versier niet, ik word versierd, omdat ik daar zelf te dozerig voor ben
mja, ook een manier. De een zijn dood is de ander zijn brood!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
[..]
SerieusWoah, tof! Ja en ik ga het sowieso zo snel mogelijk bekend maken.
(Plus er zijn veel oude mensen onlangs overleden in mijn familie, misschien hebben ze wel spullen over)
Nicequote:
Deze week nog tweequote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja, ook een manier. De een zijn dood is de ander zijn brood!
Zo ben ik destijds ook aan wat spullen gekomen.
Ik heb er toen een gekocht met vriesvak erop ook, en die was 179,- euro. ( ik weet het nu nog exactquote:
Het is het overwegen bijna waard ja! Mijn relatie heeft niet lang meer geduurd toen ik uit huis gingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:04 schreef P.F het volgende:
Volgens mij eh, als ik single was, zijn mijn relatie kansen en oppik mogelijkheden wel vergroot
De keuken is gezamenlijk! Met 2 x 4 pitten en 2 kranen en veel aanrechtblad.. Maar een klein oventje/magnetron op m'n kamer is wel handigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef Feitosa het volgende:
Gasfornuis heb je voor 25 euro al een goede als je rondkijkt bv.
Die hier in de keuken staat heeft me iig 25 euro gekost., ziet er prima ui, dan ga ik natuurlijk niet meer betalen. ( met ingebouwde oven uiteraard )
Tweedehands ftwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er toen een gekocht met vriesvak erop ook, en die was 179,- euro. ( ik weet het nu nog exact)
Maar je kan ook een wat kleinere goedkope kopen, of voor een tweedehands gaan.
wel een dure plasma en dan een fornuis van twee tientjes...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef Feitosa het volgende:
Gasfornuis heb je voor 25 euro al een goede als je rondkijkt bv.
Die hier in de keuken staat heeft me iig 25 euro gekost., ziet er prima ui, dan ga ik natuurlijk niet meer betalen. ( met ingebouwde oven uiteraard )
We wonen een week in het zelfde gebouw, dus zal sowieso wel loslopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is het overwegen bijna waard ja! Mijn relatie heeft niet lang meer geduurd toen ik uit huis ging
Wat moet je er voor, voor wanneer moet je er afquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:06 schreef Feitosa het volgende:
Heb ook nog een zwartleren 2zitsbank + lazyboy.
Mijn eten wordt niet beter van een duur fornuis hoor. 100graden is 100graden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wel een dure plasma en dan een fornuis van twee tientjes...
loslopen alsin, de eerste week neuken als konijnen en daarna zien jullie wel?!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:07 schreef P.F het volgende:
[..]
We wonen een week in het zelfde gebouw, dus zal sowieso wel loslopen!
Pfff 7 tientjes ofzo? in prima staat overigensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat moet je er voor, voor wanneer moet je er af?
en een vrouw zou zeggen "beeld is beeld" ik wil een groot fornuis en een goeie ovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mijn eten wordt niet beter van een duur fornuis hoor. 100graden is 100graden.
Ik geloof dat ik dat mij budget technisch nog niet helemaal kan veroorlovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Pfff 7 tientjes ofzo? in prima staat overigens
Heeft geen haast. Bank staat op m,n slaapkamer, maar past absoluut niet bij m,n nieuwe kleurenschema.
Nee, wel een nieuwe wasmachine, maar m,n koelkast is wel 2e hands. Nog steeds dezelfde als in het studentehuis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een vrouw zou zeggen "beeld is beeld" ik wil een groot fornuis en een goeie oven
Ook zeker een dure laptop en een oude wasmachine? ( ow nee, da's elektronisch en heeft ook knopjes)
Desnoods koop je zo'n nieuwe gasslang (heet dat zo? ), en die moet je er gewoon door een vent op laten draaien en aan laten sluiten. Die kunnen meer kracht op die tang zetten, is mijn ervaring. Dan is er niks aan de hand, en anders: Gas ruik je.quote:
Goedkoop staat niet gelijk aan schroot hoor.quote:
Moet je met zo'n electrisch ding gaan lopen kloten?quote:
Tja, een vriendin van me heeft een fornuis van 5000euro , die is helemaal gek van koken. het is maar waar je hart ligt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en een vrouw zou zeggen "beeld is beeld" ik wil een groot fornuis en een goeie oven
een fornuis is toch de ovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je met zo'n electrisch ding gaan lopen kloten?
Hebben wij in Nederland geen last van.quote:
Die dingen zijn wel chill om op te kokenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je met zo'n electrisch ding gaan lopen kloten?
Ik heb er ook een van 1900 euro en vind het erg relaxed koken! Een mega grote oven (eindelijk weer römtopf!) en 6 pitten en strak design..!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, een vriendin van me heeft een fornuis van 5000euro , die is helemaal gek van koken. het is maar waar je hart ligt.
Ik wil later een fornuis van dat merk waar ook van die oldschool amerikaanse koelkasten van zijn, Smeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, een vriendin van me heeft een fornuis van 5000euro , die is helemaal gek van koken. het is maar waar je hart ligt.
Heb zelf een tijdlang voornamelijk magnetronmaaltijden gegeten , dus om dan een duur fornuis aan te schaffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er ook een van 1900 euro en vind het erg relaxed koken! Een mega grote oven (eindelijk weer römtopf!) en 6 pitten en strak design..!
mja, dat probleem ken ik door de weeks wel een beetjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb zelf een tijdlang voornamelijk magnetronmaaltijden gegeten , dus om dan een duur fornuis aan te schaffen.
Wat moet je met 4 oven?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil later een fornuis van dat merk waar ook van die oldschool amerikaanse koelkasten van zijn, Smeg.
Last time I checked was zo'n fornuis 5999,- euro en die koelkast 2000 ofzo. Maar... dan heb je ook 8 pitten en 4 ovens ofzo.
wel schattig om te merken hoe ontzettend goed je je best doet om me te negeren, nadat je één keer iets hebt ervaren dat je niet aanstondquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil later een fornuis van dat merk waar ook van die oldschool amerikaanse koelkasten van zijn, Smeg.
Last time I checked was zo'n fornuis 5999,- euro en die koelkast 2000 ofzo. Maar... dan heb je ook 8 pitten en 4 ovens ofzo.
ah, ja natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wel schattig om te merken hoe ontzettend goed je je best doet om me te negeren, nadat je één keer iets hebt ervaren dat je niet aanstond
Dat dus ook. Maar you do have a point.quote:
Die heb ik heus wel eens!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ah, ja natuurlijk.
ff vergeten, was naief en dacht dat er wel eens nuchtere momenten waren
je komt hier nog niet zo vaak toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:28 schreef P.F het volgende:
En ik weet verder niets van het drugs gebruik van kluts af, of het eenmalig is of vaker, geen idee.
Ik kwam hier 7 maanden geleden toch wel iedere dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je komt hier nog niet zo vaak toch?
Volgens mij is het voor eigen gebruik of niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:33 schreef P.F het volgende:
Wat een casus hee![]()
Graag met prijslijst, foto's van het hotel en detailsss!
waarom kom je dan toch weer hier?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kwam hier 7 maanden geleden toch wel iedere dagEn toen mocht ik niet meer komen
MLI even een PM sturenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:33 schreef P.F het volgende:
Stel, je had nu een vriendinnetjeHet weekend van valentijn neem je haar mee naar een hotel (2 nachten) met beauty behandelingen (denk aan gezicht, sauna, etc) ergens in de buurt van Antwerpen/ Brussel/Brugge.
Naar welk hotel ga je, wat voor behandelingen neem je sowieso, wat ga je nog meer doen dat weekend?
Hmm. Even denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:33 schreef P.F het volgende:
Stel, je had nu een vriendinnetjeHet weekend van valentijn neem je haar mee naar een hotel (2 nachten) met beauty behandelingen (denk aan gezicht, sauna, etc) ergens in de buurt van Antwerpen/ Brussel/Brugge.
Naar welk hotel ga je, wat voor behandelingen neem je sowieso, wat ga je nog meer doen dat weekend?
Nee hoor, dit is om jullie te trainenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor eigen gebruik of niet?
Dan ben je wel veel aan het reizen of is mijn topografie een beetje beperktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:39 schreef MLI het volgende:
Ik zou een dag Brugge doen, een dag Antwerpen en dan een dagje beautygebeuren. Brussel is niet echt romantische stad.
True! En als je zou kiezen uit Antwerpen of Brugge? In Brugge ben ik nooit geweest..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:41 schreef MLI het volgende:
Ligt eraan, als je dat beautygebeuren in Antwerpen of Brugge doet, geen probleem.
Brugge kan je zien als het Belgische Scheveningen vind ik, Antwerpen heeft een tof en mooi centrum om te winkelen enzo!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:42 schreef P.F het volgende:
[..]
True! En als je zou kiezen uit Antwerpen of Brugge? In Brugge ben ik nooit geweest..
Ik ken geen van beiden goed. Antwerpen is half Nederlandsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:42 schreef P.F het volgende:
[..]
True! En als je zou kiezen uit Antwerpen of Brugge? In Brugge ben ik nooit geweest..
ow jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:44 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ken geen van beiden goed. Antwerpen is half Nederlands, Brugge is erg op toeristen gericht maar wat ik gezien heb in In Bruges is erg mooi.
En die berg, dat is Waterloo, standbeeld van Napoleon.
quote:
Pfff, gezellig dan..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Om 7 uur gaat mijn wekker weer, dus wel verstandig als ik nu ook ga slapen
Nu kan ik je niet langer negeren natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu kan ik je niet langer negeren natuurlijk.
slaap lekkerquote:
Krijg je als om 7 uur de wekker gaat hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pfff, gezellig dan..![]()
Ben ik er weer eens, taait iedereen af!
Dat is irritantquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:12 schreef Duimelot het volgende:
jij ook al moe, ik ook
ik werd al voor de wekker wakker gemaakt pfffffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |