Nope..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: zit er niet nog iets in je outbox wat het hele zaakje tegen blijft houden, of is je PST file toevallig 2gb groot?

Zeggen "Oh, dat is ook goed" en ondertussen een klein beetje doodgaan van binnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel. Als ik hagelslag had gewild had ik dat wel gepakt.
Is er nog melk? Nee, wel cola.
Hebben jullie die auto in het groen? Nee, wel in het rood.
Wat moet je daar nou mee?

Doet ik ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeggen "Oh, dat is ook goed" en ondertussen een klein beetje doodgaan van binnen

Ah.. je gebruikt dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope..
En nee. Daarbij werkt Windows Mail volgens mij niet meer met PSTs.

Probeer Avira eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
Iedere virusscanner vreet teveel resources naar mijn zin.
Echt, installeer een nieuwe computer, doe een snelheidstest en installeer een virusscanner.
Kijk, huiver en zie hoe je computer regelrecht de afgrond ingaat.

Ik hoef het niet in mijn mailprogramma te zoeken. Er is NIETS veranderd en geen enkele account werkt met het verzenden, wel met het ontvangen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. je gebruikt dat.
Staat er een vinkje aan bij uitgaande server heeft verificatie/authorisatie ofzo nodig ?
Zo niet, zet die eens aan - zo ja, zet die eens uit.

Ga ik morgen even doen. Ik ga nu lezen en slapen.quote:

Ik help jullie dus bij euthanasie. En nog bijna legaal ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeggen "Oh, dat is ook goed" en ondertussen een klein beetje doodgaan van binnen

Ja, vond het op een gegeven moment wel erg plakken, honing maakt het wat smeuiiger. En zoeter.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Jam is normaal maar ik doe het nooit.
Als kind wel suiker.
Maar honing?

NOEM JE ME NIET GOED BIJ ZINNEN?!?!?!?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik help jullie dus bij euthanasie. En nog bijna legaal ook.

Daar zit ik toch helemaal niet op te wachten? Ik ben veels te jongquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik help jullie dus bij euthanasie. En nog bijna legaal ook.
[..]

quote:Ja, vond het op een gegeven moment wel erg plakken, honing maakt het wat smeuiiger. En zoeter.

helpt dit? http://www.theanswertothe(...)seandeverything.com/quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoef het niet in mijn mailprogramma te zoeken. Er is NIETS veranderd en geen enkele account werkt met het verzenden, wel met het ontvangen.
Telnetten naar poort 25 levert ook niets op.

Wat? Nee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
NOEM JE ME NIET GOED BIJ ZINNEN?!?!?!?

Die staat al een tijdje in mijn sigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
helpt dit? http://www.theanswertothe(...)seandeverything.com/

Dat is leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
Weten jullie dat ik ook wel eens zomaar roep dat het antwoord 42 is, gewoon om te kijken of mensen snappen waar ik het over heb? En dat terwijl ik het nooit zelf gelezen heb.
Ik ben een wannabe-nerd.

Vooral als er mensen zijn die het wel snappen én mensen die het niet snappen. En vooral niet uitleggen (gemeen he
 Vooral als er mensen zijn die het wel snappen én mensen die het niet snappen. En vooral niet uitleggen (gemeen he  )
)

Hm jammer, ik had op een leukere reactie gehoopt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat? Nee!
Ik heb snot in mijn hoofd. Misschien zeg ik daarom wel rare dingen.

Dat zeg ik niet Wycjequote:

Uitstekende keuze!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar tóch ga ik nu Terminator 2 kijken

Je had toch gesolliciteerd voor een studie aan een universiteit of is er ook iets van een oriëntatiejaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi!
Het is misschien wel aan de orde dat ik 'maar' één jaar weg ga in plaats van vier. Niet te hard oordelen!

Trek jij ze alleen thuis aan? Dat las ik net ergens op een forum. ¤180 voor een paar sloffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht dat UGG's 300 euro waren, dus dat valt mee. Ze zitten wel lekker en warm

)
 )

Ik heb ze niet hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trek jij ze alleen thuis aan? Dat las ik net ergens op een forum. ¤180 voor een paar sloffen.

quote:
 Hij beviel mij zeker beter dan Alien gisteren. Al is die John Connor wel een bijdehand rotkereltje
 Hij beviel mij zeker beter dan Alien gisteren. Al is die John Connor wel een bijdehand rotkereltje 

Volgens mij kunnen kleren niet door de tijd gestuurd worden ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Hij beviel mij zeker beter dan Alien gisteren. Al is die John Connor wel een bijdehand rotkereltje
Wat ik me wel zat af te vragen: de Terminators worden terug in de tijd gestuurd, maar als ze dat doen hebben ze geen kleren aan. Waarom is dat? En als Arnie dan in z'n blote togus de bar inloopt aan het begin, heeft hij dan wel een leuter of niet?

Een jaar kan natuurlijk ook, maar ik ben toch benieuwd naar de reden waarom het maar een jaar is. Heb je al eerder een langere periode in het buitenland gezeten terwijl je niemand daar kende? Als dat de reden is waarom je het mogelijk korter wil laten duren dan is het misschien geen slecht plan om het studeren zelf nog even uit te stellen en eerst een jaar doorbrengen met in het buitenland zitten en/of werken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi!
Het is misschien wel aan de orde dat ik 'maar' één jaar weg ga in plaats van vier. Niet te hard oordelen!

In Back to the Future was het geen enkel probleemquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen kleren niet door de tijd gestuurd worden ofzo
 . Die optie heb ik wel overwogen maar ik kon geen goede reden verzinnen waarom het met robots en mensen wel goed zou gaan, maar met kleding niet.
. Die optie heb ik wel overwogen maar ik kon geen goede reden verzinnen waarom het met robots en mensen wel goed zou gaan, maar met kleding niet.

Zo stond het gewoon in het scriptquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Back to the Future was het geen enkel probleem. Die optie heb ik wel overwogen maar ik kon geen goede reden verzinnen waarom het met robots en mensen wel goed zou gaan, maar met kleding niet.

Nee, maar dat terzijdequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo stond het gewoon in het script
Je kan sowieso de toekomst niet veranderen

bij de teletijd machine van professor Barabas kleden ze zich van te voren gewoon om in de juiste kledij van het tijdbeeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Hij beviel mij zeker beter dan Alien gisteren. Al is die John Connor wel een bijdehand rotkereltje
Wat ik me wel zat af te vragen: de Terminators worden terug in de tijd gestuurd, maar als ze dat doen hebben ze geen kleren aan. Waarom is dat? En als Arnie dan in z'n blote togus de bar inloopt aan het begin, heeft hij dan wel een leuter of niet?

zowaar ik Daniël heet:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
MaJo, kun je vertellen waarom Daniël in de leeuwengrot is geworpen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |