Niet altijd, wel vaak. In Pulp Fiction overleeft Samuel L. Jackson het bijvoorbeeld (en in Mars Attacks! overleeft de neger het ook. Daar gaat Jack Black dood, dus op een manier is het alsnog de zwarte). Zelfs in Transformers gaat de hiphop-Autobot Jazz er aan terwijl watjes zoals Bumblebee het overleven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:16 schreef wyccie het volgende:
Is het normaal altijd de neger die het eerst dood gaat? Ik zal er voortaan op letten.
Ik ga maar eens slapen.
ALs je mijn verhaal goed had gelezen dan zeg ik dat Marcus en Mattheüs waarschijnlijk gebruik hebben gemaakt van de Q-sourcequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja oke
[..]
Allebeizijn er meer Q sources dan?
Ah op die manierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ALs je mijn verhaal goed had gelezen dan zeg ik dat Marcus en Mattheüs waarschijnlijk gebruik hebben gemaakt van de Q-sourceAangezien ze allebei onafhankelijk van elkaar dezelfde verhalen vertellen wordt er aangenomen dat er dus een bron bestond die nooit meer gevonden is
No problemquote:
Kun je daarna lekker naar bed? Of niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
No problem
ik ben zo moe en ik moet vanmiddag nog een tentamen maken
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog suggesties voor een leuke opening voor een presentatie over ravers? Ik wil gebruik maken van I'm a raver van Lipstick, maar dat komt niet uit de tijd van de ravers en daarom vinden mijn groepsgenoten het minder geschikt. Ik weet niet wat ze nu van plan zijn overigens, volgens mij gebruik maken van muziek die nog nieuwer is dan I'm a raver (maar wel beter binnen rave zou passen)
Ik heb dit verhaal ook na moeten zoeken maar je kunt er eigenlijk vanuitgaan dat dit soort praktijken in de bijbel bijna altijd een test van het geloof van mensen zijn. Als het uit het nieuwe testament komt zijn het meestal mensen die niet het romeinse geloof willen accepteren, als het uit het oude testament komt zijn het meestal Joden die tijdens hun ballingschap getest worden. Soms door god zelf, soms door de overheersers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
MaJo, kun je vertellen waarom Daniël in de leeuwengrot is geworpen?
Vergeet echt het boek van de Blokkers niet!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Needit verhaal is niet behandeld in mijn boek
die gaat meer over wie de teksten heeft opgeschreven en vergelijkt verschillende boeken met elkaar
als ik tijd heb ga ik de bijbel ook maar eens lezen
Ik lees het Verhaal Gaat van Nico ter Linden, is ook een fijn boekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vergeet echt het boek van de Blokkers niet!
De bijbel helemaal in een keer door zou ik niemand aanraden
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je daarna lekker naar bed? Of niet?![]()
Gaat vast wel goedkomen met je tentamen.
Heb je alle delen van die serie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lees het Verhaal Gaat van Nico ter Linden, is ook een fijn boekBen alleen pas bij het verhaal van Joseph dus het schiet nog niet echt op
Dune... die clips vond ik echt tenenkrommendquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
Of Dune met de legendarische tekst 'for all the ravers in the nation'![]()
![]()
![]()
Hardcore Vibes dus
't Houdt ook nooit op.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestDan moet ik weer blokken voor mijn tentamen overmorgen
Jan Blokker sr, Jan Blokker jr en Bas Blokker, Er was eens een god, 2006quote:
Uhuhquote:
Ja die zijn echt om te huilen zo slechtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dune... die clips vond ik echt tenenkrommend![]()
De vocals waren daaarentegen prima
Het ziet er niet naar uit neequote:
Ter Linden was toch zelf predikant? Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lees het Verhaal Gaat van Nico ter Linden, is ook een fijn boekBen alleen pas bij het verhaal van Joseph dus het schiet nog niet echt op
Over 2Unlimited gesproken....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die zijn echt om te huilen zo slechtAlle clips uit die tijd, kijk maar eens naar 2Unlimited. Toen supercool maar nu echt om te janken
nee kloptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ter Linden was toch zelf predikant? Of zeg ik nu iets heel doms?
Ik kan me inderdaad nog een clip IN een flipperkast herinneren ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja die zijn echt om te huilen zo slechtAlle clips uit die tijd, kijk maar eens naar 2Unlimited. Toen supercool maar nu echt om te janken
wtfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Over 2Unlimited gesproken....
Dit zag ik in Budapest toen ik een foto van het Operagebouw wilde maken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |