Wat mij betreft is Alien geen must-see. Het is wel een goede film, maar niet een waar ik veel aan vond. Ik zou hem niet snel nog een keer kijken. Paar dingen die me opvielen in deze film:
-In de toekomst rookt men nog sigaretten en drinkt men koffie uit glazen kannen. Maar niemand draagt een bril.
-De medische standaarden zijn ook omlaag geschroefd. Zo'n kek mutsje is niet meer nodig bij operaties
-Niemand komt op het idee om de operatie/onderzoekskamer in het quarantainegebied neer te zetten. Voor het geval een van de crew ziek terug komt en eigenlijk onderzocht moet worden maar ook in quarantaine hoort.
-Nadat de patiënt in de rest van het schip is geweest doet ook niemand meer moeite om diegene in quarantaine te stoppen
-Als je een alien aan boord hebt met zeer bijtend bloed dat zich door de vloeren van verschillende verdiepingen heen vreet heb je bij een autopsie op diezelfde alien niet meer bescherming nodig dan een paar latex handschoenen
-Tevens is het een prima idee om je vingers in allerlei onbekende vloeistoffen aan boord van het schip te dopen
-Er zijn applicaties die in de gaten houden waar in het ventilatiesysteem wat gebeurd. Helaas is dit ventilatiesysteem nogal ingewikkeld en is de applicatie niet met 3D-weergave uitgerust zodat je er alsnog verdomd weinig aan hebt
-De levensverwachting van negers neemt drastisch toe. De neger ging met vrij ruime marge niet als eerste dood
-In de toekomst moet je bij mannen met lelijke honkbalpetten en hawaii-shirts zijn voor een arsenaal aan wapens en uitleg hierover
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.