abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65840277
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:45 schreef IkBenOzan het volgende:
Krijg net post van het GLU... "Jouw intake staat gepland op: <datum> om <tijdstip> aan de Vondellaan 178, te Utrecht."

Okeeeey... begint lekker.
stelt geen reet voor. Ik moest een stripverhaaltje tekenen en een verslagje maken over wat websites. Ze keuren niet zoveel mensen af. Kwestie van de capaciteit die ze hebben voor eerstejaars. er vallen er namelijk nog heel veel af.
pi_65844541
quote:
Op zondag 8 februari 2009 01:12 schreef Synthesist het volgende:

[..]

stelt geen reet voor. Ik moest een stripverhaaltje tekenen en een verslagje maken over wat websites. Ze keuren niet zoveel mensen af. Kwestie van de capaciteit die ze hebben voor eerstejaars. er vallen er namelijk nog heel veel af.
lees zijn post nou nog eens goed het gaat niet om de intake. maar over dat ze de datum en tijd niet ingevuld hebben.
pi_65881844
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:04 schreef mash_ het volgende:

[..]

lees zijn post nou nog eens goed het gaat niet om de intake. maar over dat ze de datum en tijd niet ingevuld hebben.
dacht dat ie bang was voor de intake joh
pi_65885625
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef Synthesist het volgende:

[..]

dacht dat ie bang was voor de intake joh
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_66692842
Bump =D
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Crientj het volgende:
Meer mensen hier die ook op het Grafisch Lyceum Utrecht zitten?

Ben bijzonder benieuwd; ik doe zelf interactieve vormgeving (eerste jaar.)
pi_66692914
Ik ga wss een versnelde opleiding doen. Media vormgever volgend jaar.
pi_66713517
Wat een shit school
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_66713677
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef IkBenOzan het volgende:
Wat een shit school
wattan?
pi_66716034
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef IkBenOzan het volgende:
Wat een shit school
verkapt: "ik was te slecht"

mbo is mbo, niet geweldig qua stof en docenten, maar kan je kansen genoeg geven
pi_66718034
het is echt slecht geregeld daar hoor en het is allemaal best wel simpel.

en de administatie is al helemaal kut nu krijg iedereen opeens de mededeling dat we 52 euro moeten gaan betalen voor excursies van het school jaar 2008/2009 maar zit dit jaar maar en half jaar op school en we hebben nog geen excursie gehad

en wel meer van dat soort dingen
pi_66719120
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:59 schreef mash_ het volgende:
het is echt slecht geregeld daar hoor en het is allemaal best wel simpel.

en de administatie is al helemaal kut nu krijg iedereen opeens de mededeling dat we 52 euro moeten gaan betalen voor excursies van het school jaar 2008/2009 maar zit dit jaar maar en half jaar op school en we hebben nog geen excursie gehad

en wel meer van dat soort dingen
De meeste dingen zijn simpel ja. Maar het is ook wel dom dat je die hele intake en alles moet doen.
Kom je daar op school; in een klas met 15 man die geen flikker uitvoert.

Vervolgens (omdat ik wel goede resultaten heb) krijg ik een gesprek met mn mentor met de vraag of ik het te makkelijk vind hier en of ik naar de springers klas zou willen. Ik lag in een deuk, maar het is de moeite niet waard om naar die andere klas te gaan.
pi_66719189
Ik hoor het alweer, ik zit op't moment op het RijnIJssel in arnhem, en doe nu het laatste jaar DTP versneld. En daar is het net zo kut geregeld als op het GLU.. Haha, dacht dat dat alleen RijnIJssel was! En ik ga volgend jaar nogwel naar het GLU. Wordt nog wat..

btw, ik ga ook Mediavormgeven versneld doen. Audio visueel en animatie dacht ik, vandaag mijn inschrijving opgestuurd.
pi_66719608
Grafisch lyceum rotterdam is echt een kankerschool
pi_66719645
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:05 schreef stofzuierslang het volgende:
Grafisch lyceum rotterdam is echt een kankerschool
Gelukkig voor ons dat dit de Utrechtse variant is.
pi_66724779
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:44 schreef Crientj het volgende:

[..]

De meeste dingen zijn simpel ja. Maar het is ook wel dom dat je die hele intake en alles moet doen.
Kom je daar op school; in een klas met 15 man die geen flikker uitvoert.

Vervolgens (omdat ik wel goede resultaten heb) krijg ik een gesprek met mn mentor met de vraag of ik het te makkelijk vind hier en of ik naar de springers klas zou willen. Ik lag in een deuk, maar het is de moeite niet waard om naar die andere klas te gaan.
15 man?? maak daar maar 25 van je kan 8 weken lang echt helemaal niks doen. en als je dan de 9e week je best beetje doet heb je alles af en haal je alleen maar goede cijfers.
pi_66725150
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:44 schreef Crientj het volgende:

[..]
maar het is de moeite niet waard om naar die andere klas te gaan.
Als je in een springersklas een jaar sneller klaar bent dan is dat toch juist wél de moeite!
pi_66725735
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:55 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Als je in een springersklas een jaar sneller klaar bent dan is dat toch juist wél de moeite!
Dat dacht ik juist ook, ikzelf kom in de springers klas. En waarsschijnlijk dan in een nog snellere klas van 2 jaar. Dus in principe kom ik in het 3e jaar ofzo. Maardat wordt met de intake besproken ..

Toch weer 2 jaartjes korter
pi_66726156
Niet voor mij.
Ik ben pas 16, (Half oktober jarig) dus als ik die springersklas zou doen ben ik 18 jaar als ik klaar ben.
18 of 19.. Dat maakt voor mij niet veel uit.
Vandaar ook de keuze om het niet te doen.
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef mash_ het volgende:

[..]

15 man?? maak daar maar 25 van je kan 8 weken lang echt helemaal niks doen. en als je dan de 9e week je best beetje doet heb je alles af en haal je alleen maar goede cijfers.
Boh. Dat is niet leuk. Al die mensen die serieus geen flikker doen mogen van mij gewoon weg.
Zelfde met bijvoorbeeld zo'n (saaie) samenwerkingsopdracht.
Dan is het niet leuk om het steeds in je eentje te moeten doen omdat de ander helemaal niets doet.

Jippie. Naar de bioscoop toe.
pi_66726533
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:32 schreef Crientj het volgende:
Niet voor mij.
Ik ben pas 16, (Half oktober jarig) dus als ik die springersklas zou doen ben ik 18 jaar als ik klaar ben.
18 of 19.. Dat maakt voor mij niet veel uit.
Vandaar ook de keuze om het niet te doen.
[..]

Boh. Dat is niet leuk. Al die mensen die serieus geen flikker doen mogen van mij gewoon weg.
Zelfde met bijvoorbeeld zo'n (saaie) samenwerkingsopdracht.
Dan is het niet leuk om het steeds in je eentje te moeten doen omdat de ander helemaal niets doet.

Jippie. Naar de bioscoop toe.
ik doe ook vrij weinig maar heb wel gewoon altijd alles op tijd af hoor. dus hebben de mensen met wie ik samen werk geen last van. alleen het is gewoon zo dat als je even je best doet alles heel snel af hebt. dus genoeg tijd hebt om niks tedoen. als je om je heen kijkt zie je meestal op 90% van de schermen dumpert en youtube aanstaan

oh en jaar 1 en 2 boeide je cijfers ook niet zolang je maar over gaat
pi_67036575
Vandaag Opendag, + Ingeschreven
lijkt me wel een leuke school !

Ben benieuwd wanneer ze gaan overstappen op die nieuwe macs !
  zaterdag 14 maart 2009 @ 16:15:04 #46
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_67042018
Ja ik zit er nu op:D zit nu in de laatste periode (4e jaar GV) Wie ook? Ik vind wel dat je vaak afhankdelijk bent van je medegroepsleden...je moet echt heelveel werken in groepjes enzo..soms weinig motivatie bij groepsleden..:S nu dus ook weer maar goed ik ik zie wel waar het schip strand moet nu nog maar een maand of 5 en ben klaar daar. Nog een vraagje is de proeve van bekwaamheid een beetje te doen?:)
Waving.....can be positive or negative!..:)
  zaterdag 14 maart 2009 @ 16:16:15 #47
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_67042058
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:11 schreef raaavi het volgende:
Vandaag Opendag, + Ingeschreven
lijkt me wel een leuke school !

Ben benieuwd wanneer ze gaan overstappen op die nieuwe macs !
ja idd geen idee wanneer de nieuwste komen...
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_67042104
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 16:16 schreef misslady83 het volgende:

[..]

ja idd geen idee wanneer de nieuwste komen...
opzich..
ik heb daar zo rond gelopen,
en er staan er minstens 300 ?

dat is een leuk bedrag ja !
pi_67053647
macs en de school server loopt 3420423x per week vast
pi_67094903
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef mash_ het volgende:
macs en de school server loopt 3420423x per week vast
Jup, daar heb je ook geen flikker aan
Was ergens vorige week geloof ik ook een keertje.

Wordt dr gezegd; Ja, jongens. Werk maar rustig verder.
Uh? Hoe de fuck wil je verder werken als je niet eens kan inloggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')