WAAT.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:10 schreef saaw het volgende:
HKU is wel HBO dus dan zou je naast je toelating ook een 21+ test moeten doen.
[edit]
oh je bent 17, nevermind
Dus ik haal me havo in Mei,quote:
Je zei gister nog dat ik er een 21+ test voor moet doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:34 schreef saaw het volgende:
Als je in mei gewoon je havo haalt kun je toch volgend jaar naar de HKU
Moet je je alleen wel nu alvast aanmelden voo de toelatingen.
Ja omdat jij riep dat je zou zakken voor je havo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
Je zei gister nog dat ik er een 21+ test voor moet doen? (ik neem aan leeftijd?)
misschien ook even argumenten geven waarom het dan slecht is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef mash_ het volgende:
Ik zit nu op het glu... En het is best kutJe leert er vrij weinig en het is super slecht geregeld allemaal
Dus ik zal je havo maar gewoon halen en een goede portfolio opbouwen om naar het hku tegaan
Omdat ik er ook heen wilquote:
Whaha, ik ben niet een extreme FOK!KER hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:07 schreef raaavi het volgende:
IK WIL NIET MET FOKKERS OP SCHOOL ZITTEN.
ik ga niet meer
True... true...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef mash_ het volgende:
leuk van de school:
Het is zo makkelijk dat je met niks doen 4jaar lang erg ver komtOnder tussen thuis beetje je de dingen die je leuk vind verder ontwikkelen. en hopen op goede stages waar je wel veel leert.
De docenten zijn heel chill op een paar naar
slecht:
- de pc`s zijn echt drama. server ligt er vaak uit. computers kunnen de progammas niet aan etc
- Slechte lessen. het 1è jaar leer je vrij veel. daarna is het van: Maak het maar en lever over 9 weken maar in.
- alles is slecht georganiseerd. maar dat schijnt bij het mbo te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |