Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
TV aan het kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En waar was jij in het hele vorige deel?
Pass mij d'r ook 1.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nog even een biertje pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt er zin an oniequote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Pass mij d'r ook 1.* rulerofdeath geeft Bas zo'n lekkere virtueleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Metal Slug 7 of Guitar Hero, moet ik even kijken.quote:
Nathaliequote:
Koud?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft Bas zo'n lekkere virtuele
Lijkt verdorie wel HOOLS hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft Bas zo'n lekkere virtuele
Metal Slug ken ik niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Metal Slug 7 of Guitar Hero, moet ik even kijken.
quote:
xbox?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Metal Slug 7 of Guitar Hero, moet ik even kijken.
Leugensquote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat vinden jullie van mijn signature?
tuurlijkquote:
de 'stamkroeg' van vblquote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
[HOOLS] De VBL Kroeg #1841: Nu in de dooi
best wel beetjequote:
Daar geven ze elkaar allemaal virtueel bier. Was nogal een rel over de laatste dagen.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Word er niet echt wijzer van.
Xbox en Nintendo DS.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar geven ze elkaar allemaal virtueel bier. Was nogal een rel over de laatste dagen.
Ik kan nu zeggen dat ik het een inteelttopic vind, maar dat is een tikkeltje hypocriet.
Hmm. Oke.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar geven ze elkaar allemaal virtueel bier. Was nogal een rel over de laatste dagen.
Ik kan nu zeggen dat ik het een inteelttopic vind, maar dat is een tikkeltje hypocriet.
omdat je er zelf ook veel komt?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
ik wil een wiiquote:
Zoals ik al zei, ik kom er nooit.quote:
dan gaan we samen wii-enquote:
Aah, op die manier.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar geven ze elkaar allemaal virtueel bier.
maar dan moeten we wel zorgen dat er een wii komtquote:
Nee, maar als je het vorige ToF!-topic zo nog eens doorleest...quote:Op maandag 12 januari 2009 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat je er zelf ook veel komt?
We?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan moeten we wel zorgen dat er een wii komt
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee, maar als je het vorige ToF!-topic zo nog eens doorleest...
STA is een slowchat subforum, VBL over het algemeen niet. Je hoeft niet bang te zijn dat je hypocriet bezig bent.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee, maar als je het vorige ToF!-topic zo nog eens doorleest...
Jij moet gewoon niet weg zijn, dan raken we gedemotiveerd.quote:
David is er wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zeker niet als David wegblijft
Ergens best triest toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zien ze onze ruzie. En dan?
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, zelf met het idee aankomen en dan zelf wegblijven.
Het spijt me oprecht. Half 12?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet weg zijn, dan raken we gedemotiveerd.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
David is er wel.
Maar David weet niks van gamen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fuck it, ik heb zin in pannenkoeken.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd een pannekoek.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het spijt me oprecht. Half 12?
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck it, ik heb zin in pannenkoeken.
maar ik wil eerst een nieuwe computerquote:
Hoop dat het niet echt zo gaat tussen ons.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Nee, mooi niet. Eerst een Wii!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik wil eerst een nieuwe computer
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoop dat het niet echt zo gaat tussen ons.
Je weet het verschil tussen echt en nep toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi spel hequote:
Nouja, we voelen elkaar niet meer zo goed aan de laatste tijd, dus ik weet t niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen echt en nep toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
dan ga ik je toch teleurstellenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, mooi niet. Eerst een Wii!
Vroeger gedaan bij een vriendin thuis.. Heerlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi spel he
laatst met een kameraad hier gespeeld
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, we voelen elkaar niet meer zo goed aan de laatste tijd, dus ik weet t niet.in dat geval, neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ik was verslaafd aan Mario Kart, tot ik m uitgespeeld had.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef Blawh het volgende:
Ik heb al jaren niet meer een game fanatiek gespeeld, vroeger was ik verslaafd aan Championship Manager (1999-2002).
Owjah, Commandos was ook übervet.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was verslaafd aan Mario Kart, tot ik m uitgespeeld had.
kun je het nog?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vroeger gedaan bij een vriendin thuis.. Heerlijk
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga ik je toch teleurstellen
ik vind een computer belangrijker. ik heb niet voor niets zoveel geld uit gegeven voor een ramplank en muis
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ik mag toch hopen van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Hmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
FTW!
Of Wacky Wheels en die troep, toen ik heel erg jong was. En toen ik heel erg jong was de eerste versie van Prince of Persie.
Vanuit mijn kant niet in ieder gevalquote:
tjah, wat wil jequote:Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PC's hebben toch altijd betere graphics dan consoles
Ik vond die spiegels altijd zo eng, als je tenminste gespleten werd. En dat geluidje natuurlijk.quote:
Juhquote:Op maandag 12 januari 2009 23:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond die spiegels altijd zo eng, als je tenminste gespleten werd. En dat geluidje natuurlijk.
Ja inddquote:Op maandag 12 januari 2009 23:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond die spiegels altijd zo eng, als je tenminste gespleten werd. En dat geluidje natuurlijk.
wacky wheelsquote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
FTW!
Of Wacky Wheels en die troep, toen ik heel erg jong was. En toen ik heel erg jong was de eerste versie van Prince of Persie.
Die vond ik dan weer minder eng gek genoeg.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja indd
Of die spiezen, als je niet op tijd sprong
Hmm, ik vond het best goorquote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer minder eng gek genoeg.
Ik ken ze, vond het nooit zo leuk.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wacky wheels
wie kent er wolf3d.exe /goobers?
of doom IDDQD (GOD MODE)
of duke1, 2 en 3d
jah,quote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ken ze, vond het nooit zo leuk.
Wolfenstein vond je zeker ook prachting?
Dacht dat David geen verstand had van Gamen?quote:
Dat spel kent toch iedereen?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dacht dat David geen verstand had van Gamen?
zal ik nu een spelletje met jou doen?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat spel kent toch iedereen?
Die Duitsers afmaken met molotovs
Ligt eraan wat.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik nu een spelletje met jou doen?
Ja pak me maarquote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik nu een spelletje met jou doen?
Niet iedereen heet hier David.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik verwachtte een RickRoll
Dat is waar, maar ik ben gewoon goed op mn hoedequote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet iedereen heet hier David.
return to castle wolfenstein is van een aantal jaar terug hequote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat spel kent toch iedereen?
Die Duitsers afmaken met molotovs
Ik RickRoll zelden tot nooit, maar als ik het doe dan lukken ze altijd. Tijdens de PDC Ladbrokes Worldchampionshipfinale of in de reeks over de nieuwe VBL mod.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik verwachtte een RickRoll
stratego?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik RickRoll zelden tot nooit, maar als ik het doe dan lukken ze altijd. Tijdens de PDC Ladbrokes Worldchampionshipfinale of in de reeks over de nieuwe VBL mod.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik RickRoll zelden tot nooit, maar als ik het doe dan lukken ze altijd. Tijdens de PDC Ladbrokes Worldchampionshipfinale of in de reeks over de nieuwe VBL mod.
Ik speelde het zelf nooit, geen idee dus. Als ik bij de buren kwam speelde mijn buurjongentje het wel altijd, maar mij kon het nooit boeien.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
maar hij was wel grappig
ze hadden daar van die spandoeken hangen met volgens mij nederlandse teksten nog. (kan iemand dit bevestigen?)
nu niet skipquote:
Waren dat geen affiches om mensen in het verzet te krijgen?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
return to castle wolfenstein is van een aantal jaar terug he
maar hij was wel grappig
ze hadden daar van die spandoeken hangen met volgens mij nederlandse teksten nog. (kan iemand dit bevestigen?)
doktertje?quote:
Ken m wel, nooit gespeeld.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef Rikketik het volgende:
Heeft iemand trouwens deze game gespeeld?
[ afbeelding ]
Echt tof.
Trustenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen. Daag
Mij ook?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik jullie bijna allemaal wel eens
Aan mij valt geen eer te behalen, ik tuin overal in.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik jullie bijna allemaal wel eens
Heel leuk puzzelspel, moet je echt een keer spelen als je de kans krijgt.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ken m wel, nooit gespeeld.
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Oke, vooruit. Als het dan maar snel gaat hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef Blawh het volgende:
Slaapze Nath.
Kun je niet even helpen deze vol te maken?
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, vooruit. Als het dan maar snel gaat hier.
Okquote:Op maandag 12 januari 2009 23:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Heel leuk puzzelspel, moet je echt een keer spelen als je de kans krijgt.
Niet waar.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik doe mijn best deze vol te krijgen.
zou zomaar kunnen. ik heb het niet zo heel vaak gespeeld.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waren dat geen affiches om mensen in het verzet te krijgen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorryquote:
kwartiertje moet toch zat lukkenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:15 schreef Blawh het volgende:
Half 12 wordt ook lastig als we niet opschieten.
De schoften.quote:Kruzen naar huis na overval thuis
ALMELO - Assistant-trainer Hendrie Kruzen van Heracles Almelo heeft zondag het trainingskamp in Spanje verlaten omdat zijn echtgenote (44) zaterdagavond ernstig gewond is geraakt bij een overval in hun woning aan De Toekan in Almelo.
Rond 22.30 uur werd er aangebeld waarna de vrouw de deur opende. Ze werd door een overvaller naar binnen geduwd, kwam ten val en werd diverse keren in het gezicht geschopt. Ze ligt met ernstig maar niet levensbedreigend hoofdletsel in het ziekenhuis, aldus de politie zondagmiddag.
De man ging er vandoor met haar tas waarin onder meer enkele pinpassen zaten. De verdachte, een 22-jarige Almeloer, kon kort na het incident worden aangehouden omdat het slachtoffer een duidelijk signalement verschafte aan de politie. Hij werd fietsend op de Schoolstraat, met achterop een 19-jarige vrouw, aangehouden. Het stel probeerde aanvankelijk nog te vluchten en gooide daarbij de tas weg die van het slachtoffer bleek te zijn. De twee zitten nog vast.
Justinquote:
Doe datquote:Op maandag 12 januari 2009 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik trek nog em'n een pilsje oopn
Kearlquote:
Geniet, maar drink met je maten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed ideequote:Op maandag 12 januari 2009 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik trek nog em'n een pilsje oopn
alles goed?quote:
lekkerquote:
met slechte leu geet altied good hequote:
Neequote:Op maandag 12 januari 2009 23:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Anders help je toch ook nog evne bij het volgende deel?
Ik ga morgenochtend, dus misschien kunnen we samen...?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat nog es em'n te denk'n: douchen of mon' ochtend doen?
kats, dat wou ik ook nogquote:Op maandag 12 januari 2009 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat nog es em'n te denk'n: douchen of mon' ochtend doen?
Ik zou alleen bij dit deel helpen, had ik beloofd.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sjaak afhaak.
Wat een matige grappen van mijn kant vandaag trouwens.
jij, bart en david?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geet wie dan met zien drie'n douchen?
Zoetermeerquote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb hollandse metworst
uit zoetermeer
Ie ook.quote:
mag ik met jouquote:
Moeten we echt allemaal ons best doen.quote:
Kiele kiele.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kiek an. We gaan t niet redden
quote:
Nee, ik wil niet dat er echt zulke ruzie;s ontstaan tussen mij en Bart.quote:
hij smaakt welquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat er echt zulke ruzie;s ontstaan tussen mij en Bart.
Ik neem oe wa met noar n stil plekje.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat er echt zulke ruzie;s ontstaan tussen mij en Bart.
Dankje!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb echt zulke lieve vriendinnen
vertelquote:Op maandag 12 januari 2009 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb echt zulke lieve vriendinnen
sorry lieverdquote:
ie met oe vrinden?quote:
op wat voor manierquote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon, de liefste dames die je je voor kan stellen.
Je ogen doen het nog, nu je vingers nog. Al hebben die vandaag ook genoeg gedaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie dat we nog maar 4 minuten hebben
Ie waquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie dat we nog maar 4 minuten hebben
woar?quote:
allemaalquote:Op maandag 12 januari 2009 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bedoelde je mij nou wel of niet?
met je leuter in de handquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Maakt het er niet sneller op.quote:
dat geet nich zo vlotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |