Vergeef me Suug, want je weet dat ik niet zo'n ster ben in het tactisch formuleren van mijn mening, maar ik krijg ook een ander gevoel bij jou manier van "dun willen zijn" dan bij de anderen die je opnoemt. Bij jou is je stemming er in veel grotere mate van afhankelijk, en het komt veel en veel dwangmatiger over, ik krijg er vaak een "quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:11 schreef Sugar het volgende:
Goodbye, die uitspraak geldt volgens mij voor heel veel mensen hier, dus waarom is het bij mij fout? Chicolate, PF, Conleche, SHE: allemaal willen ze graag echt dun zijn (of zijn het al!). Dat is dan allemaal oké, maar bij mij is het eng? Vind ik onzin.
Meteen even over bellen, zou ik zeggen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik schijn nog een injectie te moeten krijgen, voorafgaand aan de operatie. Maar daar heb ik helemaal niks over gehoord (iemand anders zei het tegen me). Dus ik hoop dat het een broodje aap-verhaal is of dat ik daar nog informatie over krijg, want anders is het te danken aan mijn eigen oplettendheid dat ik met de benodigde vaccinaties de operate inga, dat zou ook niet normaal zijn.
Dove mensen aanraden om even te bellenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Meteen even over bellen, zou ik zeggen?
Slank-meeting: welkom in restaurant de Greyse Muis!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
specs please?
heb nog niet bijgelezen en kan blijkbaar niet eens een avond wegblijven
Jeej! Nog geen 20, maar wel onder de 100quote:062. 092 Viking84
Nou ja, laten bellen dan inderdaadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Stats van gisteren:
[..]
Jeej! Nog geen 20, maar wel onder de 100.
En eenvoor Greys dat ik haar net uitlachte
, want ze bedoelt het goed
.
Ik sta er vaak helemaal niet bij stil dat ze niet kan bellen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef conleche het volgende:
Greyssie!!![]()
Ik moet zo grinniken om dat bellen van Vik.
En ik voel me oprecht kut omdat ik haar uitlachtequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef conleche het volgende:
Greyssie!!![]()
Ik moet zo grinniken om dat bellen van Vik.
UITlachen is ook lelijk, Vikje!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik voel me oprecht kut omdat ik haar uitlachte. Ik word een softie
.
Okquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
UITlachen is ook lelijk, Vikje!
Grinniken om mijn dommigheid in deze mag best!
Dat hoef je sowieso nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook niet mager zijn, maar dunner dan dit
nu de sneeuw weg is gaan lief en ik een hardloopschema maken en ons opgeven voor de City Pier Cityen trainen en dus afvallen! Ik zal zo blij zijn als ik mn buik niet meer in hoef te houden
![]()
Heb je nog zo'n twee maanden toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook niet mager zijn, maar dunner dan dit
nu de sneeuw weg is gaan lief en ik een hardloopschema maken en ons opgeven voor de City Pier Cityen trainen en dus afvallen! Ik zal zo blij zijn als ik mn buik niet meer in hoef te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |