We waren er op aan het wachtenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:40 schreef neen het volgende:
Ik kon het inderdaad zien en vraag me een ding af, waar waren jullie drankjes?
1. ik zie geel door een verkeerde tint foundation + blushquote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef loveli het volgende:
Zo stom zie je er niet uit, PF. Nou ja, zie...
Over dat etablissement heb ik goede dingen gehoord!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:50 schreef P.F het volgende:
[..]
We waren er op aan het wachtenDenk ik? We waren gevlucht uit de Draak!
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef P.F het volgende:
En van wie is het achterhoofd tussen Greys en Vivi in
Dat weet ik ook niet.quote:
1. o, okequote:Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
[..]
1. ik zie geel door een verkeerde tint foundation + blush
2. mijn pony is kwijt ( o wachttt dit was voor mijn geweldige kapsel transformatie)
3. ik heb mijn ogen dicht
4. Mijn jas is te groot
Oeh, ik ben ergens voor 14 november naar de kapper geweest, dus ik mag bijna weer!
quote:
Ja, je hebt gelijk. Als ik jou was zou ik me doodschamen voor die foto.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
[..]
1. ik zie geel door een verkeerde tint foundation + blush
2. mijn pony is kwijt ( o wachttt dit was voor mijn geweldige kapsel transformatie)
3. ik heb mijn ogen dicht
4. Mijn jas is te groot
Thanks voor the supportquote:Op maandag 12 januari 2009 23:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Als ik jou was zou ik me doodschamen voor die foto.
Maar dan met open ogen en zonder jas, foundation of ponyquote:
Ik ben die gast rechtsachter, beetje kalend maarja dat heb je op mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar dan met open ogen en zonder jas, foundation of pony![]()
Verder hecht ik aan m'n privacy, dus ik ben een van de mensen die je niet herkent, neen.
O, vandaarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat dit een slank-meet was.
Dan is de meet suffiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:09 schreef neen het volgende:
[..]
Komt er dan weer een nieuwe collectie?
Waarschijnlijk ben ik er nietquote:
Gezellig hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:10 schreef loveli het volgende:
Zijn we hier maar met z'n 3-en? Dolletjes.
Nee dat is zielig op 13m2 (inclusief douche en wc)!! Nee voor de broer van een vriendin van mijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:13 schreef loveli het volgende:
Greys weet er vast nog wel eentje. Jij wilt een huisgenootje voor op kamers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |