Yups, is handig om een laag streef te hebben, misschien dat ik dan ooit actief bezig gaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
chico.. is je streef echt onder de 60 kg met je lengte??
Hier ook ja. M'n boobs zijn nu tof. Alleen de rest nietquote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef P.F het volgende:
Ja ik hou ook van magermaar ik heb maar een bescheiden voorgevel en die is helemaal weg bij een laag gewicht.. het is kiezen of delen
Je ouders kunnen het toch goed missen, heb je wel eens gezegd?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
M'n ouders gaan mij misschien toch wel financieel een beetje helpenEcht zo tof
![]()
Anders had ik nooit meer kunnen fokken omdat ik altijd moet werken
Niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel of niet?
Ik ben dol op heaumeaus!
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor mop, ik ben óók dol op hetero's!
O ja! Ze kunnen het echt heel erg makkelijk missen. (2 goede fulltime en nooit buitensporige vakanties of zoquote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ouders kunnen het toch goed missen, heb je wel eens gezegd?
Dan is het toch ook wel normaal dat ze een beetje bijspringen?
Of zeg ik nu iets geks en is dat helemaal niet zo standaard?
Ik heb een vrij grote voorgevel en bij 62,5 was ie geen cm gekrompen. Hij is afgelopen jaar zelfs gegroeidquote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef P.F het volgende:
Ja ik hou ook van magermaar ik heb maar een bescheiden voorgevel en die is helemaal weg bij een laag gewicht.. het is kiezen of delen
Ja joh, zoveel als je wilt.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik hoop dat het strakker worden ook lukt zonder rigoureuze aanpassingen, ik mag toch wel blijven snoepen?
Tis niet echt gezond enzo he. Maar in afvalland geldt wel: als je meer verbrandt dan je binnenkrijgt, val je (meestal) af. Raad je alleen wel om snoep stevig te minderen, beetje veel suikers enzo. Jammer van je kcal, dan moet je nóg meer verbranden om af te vallen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik hoop dat het strakker worden ook lukt zonder rigoureuze aanpassingen, ik mag toch wel blijven snoepen?
Je moet morgen SHE maar even lief aankijken, die zal wel een leuk regime voor je aanleggenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:14 schreef P.F het volgende:
Das best een voordeel jaMijn voordeel is dat ik niet eens weet hoe een sport BH er uitziet
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef neen het volgende:
Het zou erger zijn als mensen denken: "Hey tieten o Jongen"
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef neen het volgende:
Het zou erger zijn als mensen denken: "Hey tieten o Jongen"
Trusten moppie!!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook slapen, goed he?
Moet ook maar eens proberen wat meer te slapen elke nacht.tot morgen!
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef P.F het volgende:
En wat sta ik verschrikkuluk op die foto
Co, kun je mij even blurren of zo![]()
!
Met m'n ogen dicht is niet stomquote:Op maandag 12 januari 2009 23:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet je er vooral hier de aandacht er op leggen!!! Bovendien sta je er helemaal niet stom op
pandorah en mevrouw puff, die ik mis trouwens. Was erg op haar gesteld.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef P.F het volgende:
Wie zaten op de meet op het terrasje links en rechts van ewelina? (Zie fotoboek conleche @ haivss)
ja toch wel, ik was in de war met een andere foto waar je wel leuk opstond.......quote:Op maandag 12 januari 2009 23:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Met m'n ogen dicht is niet stom? Noes, dan was ik de hele meet stom!
In dat geval, linkje?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:39 schreef conleche het volgende:
en je staat er idd stom op zag ik nusolly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |