Heb geen foto's gemaakt, maar één van hun is iemand die volgens mij al regelmatig op foto's staat hier op Fok!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om gelijk maar in stijl te blijven. Pics or it didn't happen.
Nu weten we nog niksquote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb geen foto's gemaakt, maar één van hun is iemand die volgens mij al regelmatig op foto's staat hier op Fok!
Ow ken ik toch nietquote:
MLI?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb geen foto's gemaakt, maar één van hun is iemand die volgens mij al regelmatig op foto's staat hier op Fok!
Alleen vandaag?quote:
Ik las hem en had direct het nummer van Jan Smit in m'n hoofdquote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, deze tt komt me erg bekend voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:
damesquote:
Val ik in herhaling?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las hem en had direct het nummer van Jan Smit in m'n hoofdOh daar heb ik de TT dus van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En ik moet dan weer denken aan die folder die een reisorganisatie me weer elk jaar stuurt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las hem en had direct het nummer van Jan Smit in m'n hoofd
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las hem en had direct het nummer van Jan Smit in m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Check!quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat weet ik niet, maar daar doet ie mij aan denkenquote:
Ja dat klopt. Maar misschien wat op dat moment daar.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:54 schreef Howl het volgende:
[..]
En ik moet dan weer denken aan die folder die een reisorganisatie me weer elk jaar stuurt.![]()
quote:
Ja, en niet van tien topics geleden met dezelfde TT. En NEE, die had ik daar niet van.quote:
Arrogantjequote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, en niet van tien topics geleden met dezelfde TT. En NEE, die had ik daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |