Heb geen foto's gemaakt, maar één van hun is iemand die volgens mij al regelmatig op foto's staat hier op Fok!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om gelijk maar in stijl te blijven. Pics or it didn't happen.
Nu weten we nog niksquote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb geen foto's gemaakt, maar één van hun is iemand die volgens mij al regelmatig op foto's staat hier op Fok!
Ow ken ik toch nietquote:
MLI?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb geen foto's gemaakt, maar één van hun is iemand die volgens mij al regelmatig op foto's staat hier op Fok!
Alleen vandaag?quote:
Ik las hem en had direct het nummer van Jan Smit in m'n hoofdquote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, deze tt komt me erg bekend voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:
damesquote:
Val ik in herhaling?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las hem en had direct het nummer van Jan Smit in m'n hoofdOh daar heb ik de TT dus van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En ik moet dan weer denken aan die folder die een reisorganisatie me weer elk jaar stuurt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las hem en had direct het nummer van Jan Smit in m'n hoofd
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik las hem en had direct het nummer van Jan Smit in m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Check!quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat weet ik niet, maar daar doet ie mij aan denkenquote:
Ja dat klopt. Maar misschien wat op dat moment daar.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:54 schreef Howl het volgende:
[..]
En ik moet dan weer denken aan die folder die een reisorganisatie me weer elk jaar stuurt.![]()
quote:
Ja, en niet van tien topics geleden met dezelfde TT. En NEE, die had ik daar niet van.quote:
Arrogantjequote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, en niet van tien topics geleden met dezelfde TT. En NEE, die had ik daar niet van.
Echt niet!quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of hiervan
[Singles] Single maar niet alleen!
Kom op, dat is lekker nivootje De Kneus (kroeg hier, mocht je hem kennen), fout zuipen op Nederlandstalige feestmuziekquote:
Het klinkt inderdaad als iets wat Jantje Smit zou zingen. Dus vandaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar daar doet ie mij aan denken
Ik kan val dus in herhaling.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of hiervan
[Singles] Single maar niet alleen!
Nee, ken het niet, maar kan Nederlandse muziek op z'n tijd wel waarderen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
Kom op, dat is lekker nivootje De Kneus (kroeg hier, mocht je hem kennen), fout zuipen op Nederlandstalige feestmuziek![]()
Nee, je bent simpelweg de tweede die een briljante TT heeft bedachtquote:
O neequote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef kwaakvaak het volgende:
als rode rozen konden lopen... Ja dan liepen ze weg van jou.. Want jij... jij bent de reden dat zij, zij niet meer bij mij is, mijn roos mijn roosje.. ze weg gelopen.... LALALALALLAAAAAAALAA....
Nu de hamvraag wie heeft dit als eerste bedacht?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, je bent simpelweg de tweede die een briljante TT heeft bedacht
Hoe is het?quote:
Nu word je vervelend, moest je niet gaan sporten of zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu de hamvraag wie heeft dit als eerste bedacht?
* tijnbrein stopt vingers in zijn oren lalalala cannot hear you.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef kwaakvaak het volgende:
als rode rozen konden lopen... Ja dan liepen ze weg van jou.. Want jij... jij bent de reden dat zij, zij niet meer bij mij is, mijn roos mijn roosje.. ze weg gelopen.... LALALALALLAAAAAAALAA....
ja meisje.. het leven is hard, bijna net zo hard al een beton muur met 120!. Maar wat doe je er tegen he???quote:
Ik vervelend.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu word je vervelend, moest je niet gaan sporten of zo?
Zeg kwaakvaak, wat heb jij een enerverende foto in je fobo staan (de 2e).quote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
ja meisje.. het leven is hard, bijna net zo hard al een beton muur met 120!. Maar wat doe je er tegen he???
Ja hoor Tijnquote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vervelend.Ik zou niet durven.
![]()
Ik ga zo werken. Is dat ook goed?
Met mij kut! Ik heb nu morfine pleisters! En hoe het met mijn dinnetje gaat dat zou ik niet weten. Die naar dr paps en mams!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
jij? en je vriendinnetje?
Ik vind het leven wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja meisje.. het leven is hard, bijna net zo hard al een beton muur met 120!. Maar wat doe je er tegen he???
O, kusjequote:Op maandag 12 januari 2009 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met mij kut! Ik heb nu morfine pleisters! En hoe het met mijn dinnetje gaat dat zou ik niet weten. Die naar dr paps en mams!
ik ga eens ff spieken want ik weet niet precies welke je bedoeltquote:Op maandag 12 januari 2009 22:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg kwaakvaak, wat heb jij een enerverende foto in je fobo staan (de 2e).
nog wel... maar het is een kwestie van geduld, rustig wachten en dan komt de dag... dat de rozen vanzelf naar buiten lopen, want zij... zij maakt het verschil!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het leven wel leuk eigenlijk
ik voel me geheel niet aangevallen daar ik me geheel niet aangesproken voel.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen kan wel altijd ja en amen roepen, maar het is juist voor mensen wel eens goed om tegenwicht te bieden op zijn tijd, heb ik het gevoel. Dat is niet direct een persoonlijke aanval
Ik vind het nog steeds vreemd!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, kusje
maar met jullie bedoelde ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |