Er staat inderdaad nog niet iemand met veel zelfvertrouwen maar zingen kan ze.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Je stelt het alsof ze niet de mist in durft te gaan, maar als enige van de vier juryleden gaf ze - met een rumoerig publiek achter haar - een onderbouwde mening over waarom ze Klem boven Hester verkoos.
Ik vind zelf Hester ook een weinig uitstralende doos, dus ik was het ook met haar eens.
Stam + t!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik vind haar maar irritant.. ze zal heus wel verstand hebben van zaken aangezien ze een eigen platen label had/heeft.. maar hoe ze reageerd, vooral als het om mannen/jongens aan komt ze glibberd zo wat van haar stoel af, echt profecioneel komt ze niet meer over....
Heb ik gemist. Wat zei ze?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een leuke reactie over Radar Love.
Misschien is 't wat voor Laurens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:41 schreef Radio-silence het volgende:
Het wordt tijd dat ze een keer een goede beurt krijgt.... met er gezeik!
Een keer doorsmeren helpt dan meestal wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |