Ik neem aan dat de styliste wel vrolijk hallo zegt en dat Stacey dan dus niks terug zegt?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:59 schreef Cone het volgende:
Vriendin van me werkt als styliste daar en ze zegt niet eens hallo!
Arrogant
Dat vond ik ook, zo praatte ze tijdens de X-Campus ook al, alsof ze een of andere robot is met een defecte spontaniteitchip.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:45 schreef Merel het volgende:
Het lijkt wel of ze alles voorleest. En dan niet alleen de aankondiging van de kandidaten op de autocue, maar ook het jurycommentaar na de optredens.
't Kwam sowieso allemaal gemaakt over.quote:Op maandag 23 maart 2009 @ 14:28 schreef belendel het volgende:
StaceyKan totaal geen commentaar geven. En dan over de kleding van al die kandidaten zeiken
En veel lesbiennes hebben dus ook een langere ringvingerquote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat schijnt te maken te hebben met hoe mannelijk of vrouwelijk iemand is (testosteron gebeuren.)
Als de ringvinger langer is dan de wijsvinger betreft het vaak mannelijke vrouwen en mannen. Is de wijsvinger langer dan zijn het vaak wat vrouwelijkere vrouwen en mannen.
Ik vind jou leuker ja!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef Siral het volgende:
Ik vind het maar een drolHadden ze net zo goed mij in de jury kunnen zetten
Daar ben ik het niet mee eens. Je stelt het alsof ze niet de mist in durft te gaan, maar als enige van de vier juryleden gaf ze - met een rumoerig publiek achter haar - een onderbouwde mening over waarom ze Klem boven Hester verkoos.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:16 schreef Heleen17 het volgende:
Ze geeft vaak redelijk algemene commentaar waarbij ze weinig de mist in kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |