Is dat raar dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:14 schreef Maeghan het volgende:
Zie ik daar een ringvinger die langer is dan de wijsvinger?
Dat schijnt te maken te hebben met hoe mannelijk of vrouwelijk iemand is (testosteron gebeuren.)quote:Op maandag 9 maart 2009 13:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is dat raar dan?
Mijn ringvinger is ook langer dan mijn wijsvinger.
Ben ik benieuwd wat er mannelijk aan mij isquote:Op maandag 9 maart 2009 14:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat schijnt te maken te hebben met hoe mannelijk of vrouwelijk iemand is (testosteron gebeuren.)
Als de ringvinger langer is dan de wijsvinger betreft het vaak mannelijke vrouwen en mannen. Is de wijsvinger langer dan zijn het vaak wat vrouwelijkere vrouwen en mannen.
ik had net niet beter kunnen zeggen..! Zoals ik in het Laurens topic al zei: `ben benieuwd binnen hoeveel tijd ze die Laurens in bed heeft gekregen'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:43 schreef Misstique het volgende:
Wat een enorm irritant puberwijf is die Stacey zeg, blegh.
Ik zat me even af te vragen of ze het verschil kende tussen een drill-sergeant en iemand die mensen klaar moet stomen voor een optreden. Push-ups en jumping jacks voor een optreden?. Dat mens spoort niet.
.
En waarom is het in vredesnaam belangrijk dat de kandidaten nu al om moeten kunnen gaan met de pers? Hoe is dat relevant?
Ze is me iets te overtuigd van haar eigen kunnen en ik vraag me af of ze al haar artiesten zo behandeld. Ik zou het nog geen 3 minuten met haar uithouden iig.
Briljant ook hoe ze die mooiboy Laurens door liet gaan, terwijl ze alleen maar negatief over hem was en Rob eigenlijk wel een goeie sound vond hebben.
"Kan iemand doorgaan op alleen zn looks?"
Nou Stacey, om antwoord te geven op je eigen vraag, blijkbaar wel. Ik hoop dat hij je bevalt tussen de lakens..
Wat een farce.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:08 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
ik had net niet beter kunnen zeggen..!
Dat bewees ze door Laurens mee te nemen naar de Liveshows!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:42 schreef borisz het volgende:
Ze zoekt voor iemand tussen de lakens ipv tijdens de liveshows.
Ja, maar toen ze de groepen gingen verdelen wilde ze hen niet meer omdat ze volgens haar t zwakst warenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:54 schreef Misstique het volgende:
Ze roept juist al wekenlang dat ze het liefst de 'jonge jongens' wil..
Je kunt tegenwoording ook voor Stacey stemmen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:42 schreef borisz het volgende:
Ze zoekt voor iemand tussen de lakens ipv tijdens de liveshows.
Haar keuzes voor de liveshow's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |