Wat dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:59 schreef MrTorture het volgende:
Ik dacht nog effe dat ons met de ziekte van Blom een drama bespaard bleef. Maar ook Nijhof wist de wedstrijd aardig kapot te fluiten
Swalbequote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Welke fokker was dit ?![]()
http://www.dailymotion.co(...)8825x_graafschap-psv
Nou, zelfs de brabanders bij mij in et vak vonden dat-ie te veel onterecht in hun voordeel floot. Heb genoeg buitenspelfouten gezien en wbt. overtredingen was het ook dramatisch. Iedere buiteling werd beloond met een vrije trapquote:
TerroRobbiequote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Welke fokker was dit ?![]()
http://www.dailymotion.co(...)8825x_graafschap-psv
Puntenaftrek is wel het laatste waar jullie op zitten te wachten zie het eerlijk gezegd ook niet gebeuren maar het is en blijft de KNVB , het zo mooi zijn alle schade nog eens op die vent te verhalen.quote:De supporter werd door De Graafschap overgedragen aan de politie. Hem hangt een flinke straf boven het hoofd. Hij zal een boete van 1450 euro moeten betalen en krijgt een stadionverbod voor tien jaar, meldde de KNVB zondag. Daarnaast gaf grensrechter Simons hem aan voor mishandeling.
Daarnaast wacht De Graafschap maatregelen van de KNVB. De voetbalbond kan de Eredivisionist een breed scala aan straffen opleggen, van puntaftrek tot het spelen van thuisduels zonder publiek.
Dit slaat dan weer nergens op. Kom op... Ik liep slechts tegen hem aan.quote:Daarnaast gaf grensrechter Simons hem aan voor mishandeling.
Daarnaast wacht De Graafschap maatregelen van de KNVB. De voetbalbond kan de Eredivisionist een breed scala aan straffen opleggen, van puntaftrek tot het spelen van thuisduels zonder publiek.
bron: superboeren.nlquote:De Graafschap heeft nog een voorwaardelijke straf staan uit het vorige seizoen. Toen werd het thuisduel tegen Willem II tijdelijk stilgelegd omdat de Tilburgse doelman Maikel Aerts door het publiek met papieren propjes werd bestookt. Dat is niets vergeleken bij wat er gistermiddag op De Vijverberg gebeurde.
Geerken: "Ik wil niet op een straf vooruitlopen, maar duidelijk is dat dit consequenties heeft voor de club. Dit is een heel trieste dag."
De straf kan variëren van een geldboete tot puntenaftrek en/of het spelen van een of meerdere thuiswedstrijden zonder publiek. De KNVB liet bij monde van woordvoerder Frank Huizinga weten dat er een onderzoek zal worden ingesteld.
Dat is toch geen excuus om het veld te betreden en die man om te beuken?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat die idioot tegen die grans oploopt is dom, dat we nog een straf hebben staan om dat we propjes gooide is ook dom, dat de grens die man aan gaat klagen is naast dom ook erg zielig.
Ik vind het netjes van de NOS dat ze de grens de hand boven het hoofd houden, maar die man was ook dramatisch aan het vlaggen. De heel tijd te laat en wijfelend.
quote:Fan De Graafschap heeft enorme spijt
door Raymond Willemsen. maandag 02 februari 2009
DOETINCHEM - Felix Schaufeli uit Doetinchem heeft grote spijt dat hij zondagmiddag bij het duel De Graafschap-PSV (0-3) assistent-scheidsrechter Berry Simons omver heeft gelopen. ,,Kon ik het maar terugdraaien.'' Schaufeli kwam in de 58e minuut ineens het veld van stadion De Vijverberg oprennen toen Simons bij een doelpunt van De Graafschap-spits Ben Sahar - terecht - de vlag in de lucht stak.
Scheidsrechter Bas Nijhuis nam het vlagsignaal over en annuleerde de treffer. ,,Ik was enorm opgefokt'', zegt Schaufeli nu. ,,Waarom ik het heb gedaan, ik weet het niet. Misschien omdat ik het onterecht vond. Ik zat gewoon te praten met een kameraad toen het gebeurde. Ineens ben ik het veld opgerend. Tot overmaat van ramp stond de poort open en stond ik ineens op het veld. Als die poort dicht had gezeten, had ik er over heen moeten klimmen en hadden mensen me tegen kunnen houden.''
Nadat Schaufeli, al tien jaar seizoenkaarthouder bij De Graafschap, Simons een duw had gegeven werd hij ingerekend. ,,Ik ben meegenomen naar achteren en toen kwam ik weer bij m'n positieven. Ik heb meteen mijn seizoenkaart ingeleverd. Ik heb nu enorm veel spijt. Ik heb al contact met De Graafschap gehad en geef dinsdag een brief af op het stadion. Ik zal ook een brief sturen naar de KNVB en meneer Simons om mijn excuses aan te bieden. De Graafschap is een geweldige en gemoedelijke club en dan doe ik zoiets doms.''
Schaufeli heeft de beelden zondagavond al gezien. ,,Mijn vrouw vroeg of ik het wel wilde zien en dat heb ik gedaan. Ik wilde er niet voor weglopen en heb bewust gekeken. Ik kan wel zeggen dat ik heel slecht geslapen heb. Dit zal me nooit meer overkomen. Ik hoop dat ik niet al te lang gestraft word.''
quote:Fan mag 15 jaar stadion niet in
DOETINCHEM - De Graafschap heeft de man die tijdens de thuiswedstrijd tegen PSV een assistent-scheidsrechter omverduwde een stadionverbod van 15 jaar opgelegd. Eerder legde voetbalbond KNVB hem al een landelijk stadionverbod op van tien jaar.
Ook geeft de club uit Doetinchem de man een boete van 1000 euro. Daar komen bijkomende kosten, zoals een eventuele boete van de KNVB voor De Graafschap, nog bovenop.
De Graafschap heeft naar aanleiding van het incident besloten bij wedstrijden meer stewards en beveilingsmedewerkers in te zetten.
Omroep Gld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |