quote:De Graafschap grijpt naast Jimmy Smith
Jimmy Smith komt niet naar De Graafschap en dat is een fikse tegenvaller voor directeur voetbalzaken Leen Looyen van de Doetinchemse club.
De aanvallende middenvelder van Chelsea, die de afgelopen dagen op proef was bij De Graafschap, maakt het seizoen af bij Lleyton Orient in zijn vaderland.
"Erg jammer", zegt Looyen. "Ik was er uit met Frank Arnesen van Chelsea om Smith voor de rest van het seizoen te huren. Maar toen bekend werd dat hij bij ons op proef was, zijn er andere clubs wakker geworden. Smith heeft voor Lleyton Orient gekozen."
De Londense club staat op dit moment twintigste in de first division, het derde niveau in Engeland. Looyen probeert voor het verstrijken van de transfermarkt (maandag 2 februari) nog op zoek te gaan naar een nieuwe aanvallende middenvelder.
Cerezo Fung a Wing traint vandaag weer mee bij De Graafschap. De linksback was de afgelopen dagen op proef bij Helsingborgs, maar de Zweden hebben hem nog niet vastgelegd.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een belachelijke actie om die Nalbantoglu voor anderhalf jaar aan te trekken. Als ik Drost was zou ik het ook wel weten.
quote:Muslu wil Turkse Superboer worden
Muslu Nalbantoglu is dolblij met zijn contract bij De Graafschap. "Bij NEC was ik de Knuffelturk, het is mijn streven om nu een Turkse Superboer te worden."
Muslu traint al de hele maand mee bij de club waar hij nu ook voor gaat spelen. "Ze vingen me hier direct heel goed op. De Graafschap is een warme club, net zoals NEC. Daar voel ik me dus direct thuis. Ik was niet de eerste prioriteit, maar omdat ik ook linksback kan spelen, wilen ze me nu toch hebben. Gelukkig maar."
Muslu is gretig. "Ik ben fysiek 100 procent, ik heb nu wedstrijden nodig."
Bron: Omroep Gelderland
Lijkt me een strak plan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik ga dit keer wel proberen om de Grolsch Veste te bewonderen.
Zal idd wel. Dan blijf ik uiteraard thuis. Er is nog niet bekend op welke dag de wedstrijd gespeeld wordt toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef Roberto258 het volgende:
Zal het EV zonder uitkaart verplichting zijn (zoals in de competitie) of gaan ze nu een belachelijke reden verzinnen om er een buscombi van te maken?
quote:29-01-2009 - De Beloften van De Graafschap hebben een simpele overwinning geboekt op de Beloften van RKC. Op sportpark de Bezelhorst was het een attractieve en leuke wedstrijd, die uiteindelijk met 5-2 werd gewonnen. Grote man bij Doetinchemmers was Abdelhali Chaiat.
De Beloften begonnen met goed aanvalspel aan de wedstrijd. In de negende minuut was het al raak. Het was het eerste doelpunt in dienst van De Graafschap voor Chaiat. De Doetinchemmers gingen daarna vlot door. Mark Bloemendaal zorgde in de 31e minuut voor de 2-0. De Waalwijkers gaven niet op, twee minuten later maakte ze de aansluitingstreffer en dat was tevens de ruststand, 2-1.
RKC dacht met een goed gevoel aan de tweede helft te beginnen. Echter twee minuten na de hervatting, schoot Chaiat de ijdele hoop van de Waalwijkers weg. Ook dat was nog niet genoeg voor de Doetinchemmers. Roy Terschegget maakte zijn goede wedstrijd compleet met de 4-1. De Graafschap liet bij vlagen goed voetbal zien. Rifat Bugdyaci kon zijn invalbeurt bekronen met het scoren van de 5-1. RKC mocht van de jongens van Jan Vreman de 5-2 nog maken, maar verder kwam het niet.
De volgende tegenstander van de Beloften is op 23 februari Feyenoord. "Leuke tegenstander" aldus Vreman over Feyenoord. Over de wedstrijd was de coach tevreden: "Ik ben tevreden over het resultaat en over de uitslag. Het was een leuke wedstrijd om te zien, de momenten dat we balverlies leiden moeten wel minder worden."
Opstelling de Graafschap: Nicolas Cinalli; Melvin Kolf, Sjoerd Overgoor, Leon Broekhof, Geert van der Heiden; Mark Bloemendaal(70e/Ties Evers), Roy Terschegget, Rik Sebens, Ousama Assaidi; Soufian El Hassnaoui(60e/Rifat Bugdayci), Abdelhali Chaiat.
Doelpuntenmakers: Abdelhali Chaiat 2x, Mark Bloemendaal, Roy Terschegget en Rifat Bugdayci.
Vind je het gek? Je wordt gehaald voor een plek waar eigenlijk geen klachten over zijn. Bovendien loopt er nog een vriendje van de technisch directeur rond die ook op die plek wil spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Drost wil alweer weg.
Waarom is hij dan eigenlijk gehaald? Waarom wou hij dan uberhaupt naar de Graafschap?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je wordt gehaald voor een plek waar eigenlijk geen klachten over zijn. Bovendien loopt er nog een vriendje van de technisch directeur rond die ook op die plek wil spelen.
Neem maar van mij aan dat Drost het eerder aan zag komen dat Nalbandinges gecontracteerd werd dan wij.
Ik geef die jongen groot gelijk.
We gaan er voor vandaag!! DR AN!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:37 schreef Darkestrah het volgende:
Godverdomme. Roda wint. Vitesse wint. Volendam speelt gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |