quote:
quote:Condooms, familiepakket.
Bij mij kunnen spelers die er altijd 100% voor gaan zowiezo weinig verkeerd doen. En Meijer is zo'n speler, ik ben blij met die jongen.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
![]()
Meijer speelde trouwens ook goed![]()
Hahaha inderdaad. En die blik van Oost van 'wtf doe jij nou?'quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Bij mij kunnen spelers die er altijd 100% voor gaan zowiezo weinig verkeerd doen. En Meijer is zo'n speler, ik ben blij met die jongen.![]()
En daarnaast is het soms ook gewoon echt humor met hem, dit keer ook weer dubbel gelegen toen hij bijna Jason Oost zijn kop eraf schoot toen hij de bal over de zijlijn wilde schoppen om zo het spel stil te leggen voor 2 spelers die op de grond lagen.
Kun je mooi mee gooien naar die Dordtse tokkies dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo morgen uit naar Dordt. altijd gezellig daar met de grootste verzameling aso's allertijden. Elke uitwedstrijd tegen Dordrecht is weer een belevenis.
Kijk trouwens uit voor de marsen daar. Twee jaar terug kocht een maat van mij daar een mars die een half jaar over datum was.
Nu ga ik nog twijfelen ook om een kaart te halen hehequote:18-01-2009 - Supporters die het bekerduel tegen FC Dordrecht willen bezoeken worden aangeraden en nog niet in het bezit zijn van een geldig toegangsbewijs worden aangeraden uiterlijk maandag deze aan te schaffen. Op dinsdag worden enkel nog de bussen volgemaakt er zullen dan geen nieuwe bussen meer worden besteld.
Sebens is echt goed bezig. Hij maakte vorig jaar al z'n debuut in de uitwedstrijd tegen AZ, ik denk dat hij net als Luuk de Jong de stap wel eens zou kunnen maken de komende weken.quote:19-01-2009 - De Beloften van de Graafschap hebben hun eerste wedstrijd na de winterstop gelijk gespeeld tegen de Beloften van AZ. In de eerste helft maakte Marco Vejinivoc de 1-0 voor de Alkmaarders en de terechte gelijkmaker werd gescoord door Rik Sebens in de de tweede helft.
In de eerste helft golfde het spelbeeld op en neer en was er niemand de bovenliggende partij. Toch kwamen de gastheren op een 1-0 ruststand dankzij Vejinovic, die in de 28e minuut knap langs doelman Nicolas Cinalli schoot. De Doetinchemmers waren echter de tweede helft veel beter en hadden meer verdiend dan maar één puntje. Dankzij goed veldspel werden er vele kansen gecreeërd, maar van die kansen werd er maar één benut door Sebens.
Trainer Jan Vreman was gematigd tevreden. Met het spelbeeld van zijn jongens was Vremen uitermate content, vooral de tweede helft. Het gebrek aan scorend vermogen was echter een minpuntje. Ook dat het maar bij een punt bleef vond de trainer teleurstellend.
quote:Meijer hoeft geen schoonheidsprijs
Het maakte Rogier Meijer niets uit dat De Graafschap tegen FC Dordrecht de schoonheidsprijs bepaald niet verdiende.
"We zijn door, dat telt in de beker. Het was echt heel slecht, het leek wel eerste divisievoetbal. De gelukkigste heeft gewonnen, dus harstikke blij."
Tussen het overleven door is dit een lichtpuntje. "We zijn alleen maar bezig met de degradatiestrijd en dan is dit een ander soort euforie. Het is dertig jaar geleden dat De Graafschap zo ver kwam. Ik wil nu graag thuis loten, liefst tegen Achilles. Of anders maar Lienden met Hans Kraay."
quote:De Graafschap hoort "nee"van Ajax.
Siem de Jong (19) maakt het seizoen af bij Ajax. De Graafschap wilde de aanvallende middenvelder huren, maar kreeg definitief te horen dat dit onbespreekbaar is.
"Wij zijn zeker niet ontevreden over Siem”, legt Blind uit. "Sterker nog, hij is het eerste half jaar geregeld aan spelen toegekomen.” Hoewel Ajax nu de knoop definitief doorhakte, was de beslissing al eerder genomen. "Voor de Kerst hebben we al uitgesproken dat we hem erbij wilden houden, maar we wilden tot half januari aankijken of de situatie zou veranderen”, aldus Blind.
De Jong nam het Ajax-besluit voor kennisgeving aan. "Hij heeft het hier naar zijn zin en zat uiteindelijk ook niet te wachten op verhuur”, zegt Blind.
35.000, minstens!quote:Van Stee voorziet gekte in Achterhoek
De Graafschap-trainer Henk van Stee maakte als assistent-trainer bij Sparta een bekerfinale mee.
Hij droomt van zoiets met zijn huidige club. "Dat zou echt geweldig zijn. Je weet niet wat je dan losmaakt in de hele Achterhoek, iedereen wordt gek. Als we de finale zouden halen, gaan er 35.000 mensen mee. En waarom niet, we hoeven daarvoor nog maar twee keer te winnen. Maar dan moeten we niet zo spelen als nu tegen Dordrecht, want dan wordt het helemaal niks."
Van Stee weet al wie hij wil loten. "De winnaar van Volendam-Excelsior op de Vijverberg. Of Achilles thuis."
De hooliganzen komen sowieso wel in beeldquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er waren 100 man in Dordt. Krijgen die een ereplaats?
De kwartfinale wordt, of het nou thuis of uit is, volle bak hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beker leeft ook niet.
Thuis:nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:51 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
De kwartfinale wordt, of het nou thuis of uit is, volle bak hoor
1 pot nat imo!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
werkelozen en studenten kunnen dan mee.
Dat is gewoon niet waar. Ten eerste zijn echt niet alle bazen zo flexibel en soms staat het werk dit ook niet toe. Tel daarbij op dat genoeg mensen niet in Doetinchem wonen en dan is zo'n combi al helemaal niet te doen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De vertrektijd was 16:30, dus we gingen om 16:45 weg. Iedereen kan bij z'n baas wel regelen dat hij wat eerder weg kan. De vraag is of je het wil.
Ik ga geen fantiek supporter uithangen, maar de vertrektijd is een drogreden. Als ze op een gunstigere tijd waren gegaan waren er misschien 20 mensen meer geweest.
De echte reden is dat niemand zin heeft om naar het troosteloze Dordrecht af te reizen omdat we gewoon meer op Heerenveen lijken dan op Den Bosch.
quote:Chaiat fit voor debuut
Abdelhali Chaiat werkt naar zijn debuut in de hoofdmacht van De Graafschap toe. De 25-jarige vleugelspits werd in de afgelopen zomer door de club uit Doetinchem overgenomen van FC Volendam, maar kwam met een zware blessure aan de achillespees binnen.
Na ruim een half jaar revalideren is Chaiat ‘medisch fit’. Maandag speelde hij ruim een uur met Jong De Graafschap tegen Jong AZ. Hij wordt langzaam klaargestoomd voor de hoofdmacht, die zaterdag naar koploper AZ gaat.
Bron: Ad.nl
quote:In de ban van Ben Sahar
De fans van De Graafschap zijn een paar dagen na het debuut van de Israëlische international Ben Sahar de verwondering nog niet te boven.
Als de wonderschone treffer van de Chelsea-huurling tegen Willem II een voorbode is van meer vuurwerk op de Vijverberg, hebben de Superboeren een goudvink in huis.
Hoe kan een kleine club als De Graafschap vissen in de vijver van Roman Abramovich en waarom hebben FC Utrecht, NEC en andere eredivisieclubs Sahar niet kunnen halen? Ruim voordat De Graafschaps nieuwe technisch directeur Leen Looyen en trainer Henk van Stee om de tafel konden gaan met Sahar, was de speler al in beeld bij Looyens oude club NEC én bij FC Utrecht.
Mario Been had vorig jaar al drie gesprekken met de Israëlische aanvaller, die bij Chelsea na een stormachtig begin werd verhuurd aan een serie eerste divisieclubs in Engeland. Financieel kwam Sahar er met zijn zaakwaarnemer en Chelsea niet uit. De verhuizing naar Nederland was van de baan.
Dit seizoen waren de strenge voorwaarden van een verhuurperiode door Chelsea ook het struikelblok voor FC Utrecht. Voorzitter JanWillem van Dop onthulde deze week dat Chelsea had geëist dat Sahar altijd wordt opgesteld. ,,Als we hem niet zouden opstellen, moesten we een boete betalen,’’ aldus Van Dop. Die boete zou 15.000 euro per niet gespeelde wedstrijd bedragen.
Bovendien zat het de leiding van FC Utrecht dwars dat er geen optie tot koop kon worden afgedwongen als Sahar een succesvolle periode onder Van Hanegem tegemoet zou gaan. ,,Alles bij elkaar zou Sahar vier ton kosten voor een half jaar. We willen best investeren in een speler die een meerwaarde heeft voor de toekomst. Maar niet als hij nooit van ons kan worden.’’
Toen Leen Looyen hoorde dat er een streep werd gehaald door het avontuur met FC Utrecht, sprong hij meteen op de trein. De Graafschap- coach Henk van Stee erkent dat Frank Arnesen namens Chelsea aanvankelijk niet zo enthousiast was. ,,De Graafschap was te laag geklasseerd,’’ zegt Van Stee. ,,Maar wij boden hem wel de kans om in de eredivisie uit te komen, we eisten geen optie tot koop en de kans dat hij elke week zou spelen was heel groot.’’
Daarop besloot Arnesen Ben Sahar voor een kennismakingsbezoek naar de Achterhoek te sturen. De speler kwam er tot verrassing van de clubleiding binnen met zijn moeder, Batya Sahar. Hij is waarschijnlijk de enige topvoetballer in Europa die zich door zijn moeder laat begeleiden.
Sahar werd bij Chelsea binnengehaald door Pini Zahavi, die bekend staat als de grootste voetbalmakelaar ter wereld. Maar ruim een jaar geleden hadden de speler en zijn moeder Batya genoeg van het contract met hun landgenoot. Ze braken abrupt alle banden, lieten zich adviseren door een kleiner Engels kantoor en moeder Batya ging vanaf dat moment zelf de boer op met haar zoon.
,,Pini is een geweldige makelaar, maar tot onze spijt is het een one-man-show. Er zijn fouten gemaakt in de begeleiding van mijn zoon, omdat hij zich niet bekommerde om de dagelijkse zaken.’’
Pini Zahavi had er zijn eigen kijk op. ,,Ik wil best de agent van Ben Sahar zijn, maar niet van zijn moeder. Hij kan best een topper worden, maar niet met zo’n moeder,’’ zei hij vorig jaar in de Jewish Chronicle.
Frank Arnesen denkt nog steeds dat Sahar een Europese ster kan worden. ,,Hij maakte drie jaar geleden al indruk bij de A-jeugd van Chelsea, stootte door naar het tweede elftal en het eerste team. Hij moet nu vooral spelen op het hoogste niveau. Ik heb zijn eerste goal voor De Graafschap gezien. Die was fantastisch. Dát is Ben Sahar,’’ laat het hoofd jeugdscouting van Chelsea vanuit Londen weten.
De vingers van Henk van Stee jeuken, zeker na zondag. ,,Nederland is bij uitstek een ontwikkelingsland voor jonge spelers. Toen ik Sahar bij dat eerste bezoek vertelde dat ik ook Kalou en Van Persie heb getraind, zocht hij meteen contact met Salomon in Londen. Hij voelt zich helemaal op z’n gemak hier en hij is een warm mens. We boffen bij De Graafschap dat we hem hebben.’’
quote:moeder Batya ging vanaf dat moment zelf de boer op met haar zoon.
Goed nieuws idd van Chaiat want zowel de Ridder als Assaidi vind ik tot nu toe echt te kort schieten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef Roberto258 het volgende:
Voor mij was half 5 ook niet te halen, en het grootste probleem was dat ik niet wist hoe ik thuis moest komen na afloop
Goed nieuws trouwens
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |