quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:51 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
In die paar ogenblikken dat we jullie konden horen
Roda uit voor de laatste keer, misschien die maar doen dan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:55 schreef Roberto258 het volgende:
Twente uit voor de beker vrij vervoer, kaartje 10 euro en geen uitkaartregistratie, prima geregeld![]()
Roda uit wel autocombi, maar ik heb hoogstwaarschijnlijk vervoer dus ben erbijADO sla ik zaterdag wel over helaas.
Zolang je niet op Midden Noord gaat zitten en je je een beetje gedraagt zal het allemaal wel meevallen ( afhankelijk van de wedstrijd )quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:31 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Thanks.
Vraag me alleen af of ik als Superboer in een 'volledig groen/geel gekleurd vak' wil zitten
Dat worden weer veel superboeren on tour , zo hoort het ook in de bekerquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:55 schreef Roberto258 het volgende:
Twente uit voor de beker vrij vervoer, kaartje 10 euro en geen uitkaartregistratie, prima geregeld![]()
Roda uit wel autocombi, maar ik heb hoogstwaarschijnlijk vervoer dus ben erbijADO sla ik zaterdag wel over helaas.
Verkoop begint zaterdagmorgen om 9 uur bij ticketbox (primera) en vanaf maandag ook bij de receptie aan het stadion.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Roda uit voor de laatste keer, misschien die maar doen dan.
Twente sowieso kan je al ergens kaarten kopen of gewoon daar aan de deur?
Ik vind De Jong eigenlijk wel veeeel te sloom in z'n handelenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:03 schreef Roberto258 het volgende:
Sahar en De Jong zijn toch niet matig?
Ik help graag....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:36 schreef Darkestrah het volgende:
Snel even dit topic volmaken, zodat we een nieuwe TT kunnen nemen.
We kunnen ook aan een mod vragen of die de TT aan wil passen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:36 schreef Darkestrah het volgende:
Snel even dit topic volmaken, zodat we een nieuwe TT kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |