Mocht er iemand behoefte aan hebben, series die ik echt zou aanraden en wellicht iets minder bekend zijn bij de meesten, want Lost enzo kent iedereen wel. Al zijn Heroes en Lost dus twee shows die ik dan weer niet kijk

.
Allereerst, als je
The Sopranos en
The Wire nog niet eens minimaal twee keer hebt gekeken, dan is dat je eerste doelstelling

. Anders kan je net zo goed terug onder een steen en je TV de deur uit doen

Verder is
Hustle een briljante Britse serie over con-artists. Een groepje criminelen probeert een doelwit op een gave manier geld af te pakken. Grappig, leuke verhalen, leuke set-ups. Goed vermakelijk.
Life is de meest gave serie van vorig US TV seizoen, over een agent die veroordeeld was voor moord, maar daar weer vrijgekomen van is en nu probeert zijn zaak op te lossen. Briljante dialogen, fantastische hoofdrolspeler en spannende verhaallijnen. Ik moet zelf s2 nog bijkijken

.
Breaking Bad en
Burn Notice beginnen binnenkort ook weer. Breaking Bad gaat over een chemie-leraar die de drugshandel in gaat en Burn Notice over een ex-spy die ontslagen is. De eerste is wat beter, de tweede is uitstekend vermaak, met een hoog A-team en MacGyver gehalte, maar wel erg tof!
Een beetje hetzelfde als Burn Notice is
Chuck. Ook recent, leuke vermaak, kijkt makkelijk weg, maar is desondanks wel erg boeiend en spannend met genoeg wendingen!
Damages is misschien wel de meest spannende advocaten serie die er is, met een superspannend verhaal, tof acteerwerk en spannende wendingen.
Van het oudere werk is
Arrested Development een van de meest geniale sitcoms die er is geweest. Een supergrappige comedy over een belachelijk absurde familie

.
Mocht je dan nog tijd over hebben, kan je The Big Bang Theory (sitcom) of The IT Crowd (Engelse sitcom) of Books (Engelse sitcom) er nog aan toevoegen.
Mocht je echt niet weten waarmee te beginnen, ga dan lekker The Wire, Dexter, Chuck, Life of Damages kijken en vermaak je tussendoor met Burn Notice, Arrested Development en Hustle.