I KILL YOU!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef Laxaties het volgende:
[ afbeelding ]
HAMAS HAMAS, HATSEFLATS
HAMAS HAMAS, I KILL YOU!
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:31 schreef SalmanPack het volgende:
Hamas, Hamas, Israel steelt het gas
Ik keur hem goed.quote:Dus jij bent dus ook een kanke jood, hamas hamas joden naar het gas!!!!! Israeliers zijn mietjes ze komen wel met vliegtuigen en F16's maar laat ze dan op het land vechten met de hamas vrijheidsstrijders, heh , dat zullen ze nooit winnen, Maar israel bestond 60 jaar geleden niet eens dus als ik jou was had ik me smoel wel gehouden, onthoud 1 ding: ''DE OVERWINNING LIGT NABIJ''! en nogmaals: HAMAS HAMAS JODEN NAAR HET GAS!!!!
Klootzakken van Draadstaal.. Wanneer werd dat uitgezonden, want ik heb die leus al een week geleden geroepen zonder Draadstaal te hebben gekeken. Alleen bij mij was die ietsiepietsie anders (oekraïne aan t gas, wat neerkomt op hetzelfde). Ik wist wel dat alle artistieke inspiratie gewoon hier gejat wordt.quote:Op maandag 19 januari 2009 06:13 schreef _dirkjan_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hamas, Hamas, Oekraïners weer aan 't gas
ok - ik heb draadstaal gekeken![]()
Begrijp ik goed dat TS indirect op tv is geweestquote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Klootzakken van Draadstaal.. Wanneer werd dat uitgezonden, want ik heb die leus al een week geleden geroepen zonder Draadstaal te hebben gekeken. Alleen bij mij was die ietsiepietsie anders (oekraïne aan t gas, wat neerkomt op hetzelfde). Ik wist wel dat alle artistieke inspiratie gewoon hier gejat wordt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef Philip10 het volgende:
[ afbeelding ]
HAMAS, HAMAS, EIGENLIJK BEN IK ANNEMARIE THOMAS!
quote:Op maandag 19 januari 2009 06:59 schreef KopieerMachine het volgende:
[ afbeelding ]
HAMAS HAMAS alleen omo voor gekleurde was!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
BROEK UIT BROEK UIT
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
HAMAS HAMAS, IEK RAI LATUH FOLKSWAGGE MET KROMME ACHTERASJ !!!
hij is goed!quote:Op maandag 23 maart 2009 19:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
HAMAS HAMAS, IEK RAI LATUH FOLKSWAGGE MET KROMME ACHTERASJ !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |