quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat variatie is goed dan alleen maar Hoi
ik hoorde laatst iemand "doegie" zeggen...dat is zooo 1990quote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat variatie is goed dan alleen maar Hoi
Schelle uithaaltjes hoor ik hier vooral. Zelfs een kleuter op zangles klinkt nog beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoor alleen een monotone piep.
Twee weken terug zei iemand "toppiejoppie" tegen me, de rillingen liepen over m'n rug.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik hoorde laatst iemand "doegie" zeggen...dat is zooo 1990
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Rudebox... damn, die vind ik zo slecht. Beetje en "mislukt" uitstapje van Robbie.
owja *ril*quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Twee weken terug zei iemand "toppiejoppie" tegen me, de rillingen liepen over m'n rug.
*brrr*quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Twee weken terug zei iemand "toppiejoppie" tegen me, de rillingen liepen over m'n rug.
Gevalletjequote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat vind ik echt de allerminste plaat van Robbie...![]()
Die mag meteen door t raam
Neeeee! Echt? Ik VIND m dik!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Rudebox... damn, die vind ik zo slecht. Beetje een "mislukt" uitstapje van Robbie.
Hej Sersjee alles toppiejoppie met je ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond het juist wel grappig rudeboxquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Rudebox... damn, die vind ik zo slecht. Beetje een "mislukt" uitstapje van Robbie.
Is inderdaad zo '90 er jarenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
Sers was jij vanochtend bij Ekdom op de radio?
Ik heb mensen voor minder een ros voor hun harses gegeven.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Sersjee alles toppiejoppie met je ?
't klinkt anders dan zijn eerdere platen (origineel is het dus wel), maar het is persoonlijk not my cup of tea.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel grappig rudebox.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb mensen voor minder een ros voor hun harses gegeven.
Ben benieuwd met welke plaat hij binnenkort komt, na dat hij contact met aliens gehad heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik vergeet alleen steeds dat het Robbie W. is.
Echt zo'n plaat die je geweldig vind of juist helemaal kudquote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef borisz het volgende:
Ik vond het juist wel grappig rudebox.
Jazekers. Dankzij Roosmarijn's log werd ik eraan herinnerd datquote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
Sers was jij vanochtend bij Ekdom op de radio?
"I'm in love with an alien"quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke plaat hij binnenkort komt, na dat hij contact met aliens gehad heeft.
Sigur ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb mensen voor minder een ros voor hun harses gegeven.
quote:
ik zat echt in de trein zovan *hej das dr 1 van ons* trots isquote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jazekers. Dankzij Roosmarijn's log werd ik eraan herinnerd datMotown
vandaag 50 jaar bestaat en daar moest uiteraard een request aan gewijd worden.
edit: graag gedaan![]()
Die komen inderdaad van Marsquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke plaat hij binnenkort komt, na dat hij contact met aliens gehad heeft.
Meer een hnefi in hun andlit!quote:
Ik vind hem nog niet kut, moet niet nog een keer voorbij komen vandaag ,anders gebeurd dat welquote:Op maandag 12 januari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet kud vinden?! hartstikke vrolijke plaat man.
+1quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Kan Tjibbe of Michiel ff doorgeven dat ik bij deze Eric ook nog ff wil feliciteren?
Nog gefeliciteerd dan!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Corton en ik zijn op dezelfde dag jarig
Helemaal mee eens MaWquote:Op maandag 12 januari 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vind hem nog niet kut, moet niet nog een keer voorbij komen vandaag ,anders gebeurd dat wel
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Michiel draait zeker MARS als laatste plaat
De 3FM Muziek Garantie?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm zou op de megahit na , een plaat maar 1x mogen draaien op een dag tussen 06:00-18:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |