Where the TT is wrongt?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
typohaalde altijd betere cijfers voor engels dan nederlands
Ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
typohaalde altijd betere cijfers voor engels dan nederlands
Gelukkig ben ik niet de enige die fouten maakt hier.quote:
Wel de meest opvallende.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die fouten maakt hier.
Hey, bijt mij niet. Ik doe daar niet aan mee.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mja allemaal uitgebitchT over mijn goedstenederlands?
Goed excus. Die ga ik volgende keer gebruiken als ik weer een fout maak.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
en vanacht amper geslapen dus die weinige cellen die ik heb, werken niet
Hoi!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ja, en nu stoppen met zeuren over spelfouten. Get a life mensen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan moet je je ook niet "aangevallen" voelenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, bijt mij niet. Ik doe daar niet aan mee.
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ben sowieso opvallend.quote:
Mooi dan kan ik weer verder zwijmelen in mijn boekquote:
Welk boek?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik weer verder zwijmelen in mijn boek
Dus het woordje "allemaal", heeft een dubbele betekenis.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan moet je je ook niet "aangevallen" voelen![]()
Als jij dat denkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben sowieso opvallend.Of ik nu fouten maak of niet.
Twilight een romantsche vampieren verhaalquote:
Paramorequote:Op maandag 12 januari 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Twilight een romantsche vampieren verhaalheb zaterdag de film gezien en lees nu het boek
Oh is dat dan niet zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus het woordje "allemaal", heeft een dubbele betekenis.Check.
[..]
Als jij dat denkt.
Moet dat dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Ok. Wie o wie neemt er een presentje mee op een eerste date?
De inkopper zal ik ook alvast maken. Ja, ik neem mezelf mee.
Ja waarschijnlijk wel. Maar bij een blind date word het wat moeilijk om iets te verzinnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Jep, alleen geen roos of iets in de zin, dat legt er teveel druk op. Ben meer van de aparte dingen die desondanks wel leuk zijn, maar das vaak heel persoonlijk, kan dus ff geen algemeen voorbeeld geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Dat is toevallig, ik neem ook mijzelf meequote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
wattus?quote:
De soundtrack van Twilight!quote:
Jij bent toch niet blond?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Duimelot het volgende:
met die TT komt er vast allemaal nieuw volk dat denkt dat hier allemaal makkelijk te vangen single blondjes zitten
Soms doe ik dat wel en soms niet... Ik heb wel een keertje zo'n grote bloem met een smiley meegenomen die je kan kopen bij de expo.. was blind date en zo kon ze me makkelijk herkennen.. (ik had niet gezegd dat het zo'n bloem zou zijn hihi)quote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
De band Paramore. Die ken ik wel. Leuke zangeres.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Lixi het volgende:
[..]
De soundtrack van Twilight!
Joetjoep: decode - paramore, dat moet je herkennen
Paramore!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Lixi het volgende:
[..]
De soundtrack van Twilight!
Joetjoep: decode - paramore, dat moet je herkennen
Edit: ik zie net dat de official video niet meer op youtube staat vanwege auteursrechten![]()
Hmmm, de dag dat m'n sleutels dus niet in de put vallen maar wonderbaarlijk blijven hangen dien ik dus met u te datenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ze geluk hebben, mogen ze mij uitpakken.
klinkt wel beter dan ik neem mezelf mee
Standaard een roos en een vol zakjequote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Blond : checkquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Duimelot het volgende:
met die TT komt er vast allemaal nieuw volk dat denkt dat hier allemaal makkelijk te vangen single blondjes zitten
Dat dus. Presentjes zeggen iets over de relatie tussen de gever en de ontvanger. Dat is bij een eerste date wellicht voorbarig.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:28 schreef JonKeL het volgende:
Nee, ik neem geen presentje mee. Zou niet weten wat ik aan iemand moet gaan geven die ik nog niet ken.
Maar dan moet ik je eerst versieren.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ze geluk hebben, mogen ze mij uitpakken.
klinkt wel beter dan ik neem mezelf mee
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
ik neem geen presentje mee en vind het ook erg ongemakkelijk als iemand anders dat wel doet.
zeker een bosje bloemen ofzo
alleen zouden we nu eerst gekletst hebben er er was iets waar we het over gehad hadden dan is het wat anders. (zo nam iemand een keer een boek (pocket) voor me mee van Clive Barker, Imagica. Omdat we daar over gehad hadden en ik die nog niet gelezen had)
Haha, dat klinkt niet zo geïnteresseerdquote:Op maandag 12 januari 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ohw dat, ik heb ze vaag eens keertje voorbij zien komen op mtv
Nee hoor Tijn. Ik heb net besloten dat jij vandaag geluk hebt. En wie geluk heeft mag haar uitpakkenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan moet ik je eerst versieren.
Dat kan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmmm, de dag dat m'n sleutels dus niet in de put vallen maar wonderbaarlijk blijven hangen dien ik dus met u te daten
De zangeres is inderdaad een leuk meisje. Mooi rood is niet lelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef Lixi het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt niet zo geïnteresseerd![]()
Ik heb ze vorig jaar of zo live gezien. Leuk meisje voor jou? De zangeres?![]()
Tip 1: als je al iets mee moet nemen, neem iets mee waar makkelijk een hele date mee te slepen is. Bloemen zijn voor bij iemand thuis.quote:
Dat lijkt me leuk. Hopelijk heeft JB haar mint groene setje aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee hoor Tijn. Ik heb net besloten dat jij vandaag geluk hebt. En wie geluk heeft mag haar uitpakken
Mooi rood geverfd vooralquote:Op maandag 12 januari 2009 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De zangeres is inderdaad een leuk meisje. Mooi rood is niet lelijk.
*gaat z'n sleutels ff pakken*quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat.
Als je de loterij wint, lijkt me een beter plan
Nee, lengte vind ik niet echt belangrijk maar heel lang vind ik niet aantrekkelijk. Mijn ex was veel kleiner dan mij. Zij is maar 1,55 klein.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef Lixi het volgende:
[..]
Mooi rood geverfd vooralze is nu donkerder. Maaaarrr, om het ontopic te houden
klein is voor jou geen enkel probleem?
Denk niet dat ik daar nee tegen zegquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef Lixi het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt niet zo geïnteresseerd![]()
Ik heb ze vorig jaar of zo live gezien. Leuk meisje voor jou? De zangeres?![]()
Hmm...mij lijkt het ook niet relaxed als ik veel groter ben dan m'n vriendje. Maar een beetje groter is soms onvermijdelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, lengte vind ik niet echt belangrijk maar heel lang vind ik niet aantrekkelijk. Mijn ex was veel kleiner dan mij. Zij is maar 1,55 klein.
maar de kans dat ik me uitkleed is groter als je de loterij wintquote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*gaat z'n sleutels ff pakken*
Kans dat die blijven hangen is wat groter dan die loterij winnen
Q.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef Q. het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Iemand al single-af?
Hoe groot ben je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef Lixi het volgende:
[..]
Hmm...mij lijkt het ook niet relaxed als ik veel groter ben dan m'n vriendje. Maar een beetje groter is soms onvermijdelijk
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe groot ben je dan als ik vragen mag?
Je hebt best wel humor.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar de kans dat ik me uitkleed is groter als je de loterij wint
Dat klinkt echt erg
(soms vind ik mezelf iets te grappig)
Jij bent grootquote:
Mijn exvriendin is nog groter...quote:
Ik heb een ex van 1.93. Dus dat valt meequote:
Een heuse reuzin.quote:
Misschien was lang een beter woord geweest.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Lixi het volgende:
[..]
Groot klinkt dan ook gelijk of ik daarbij 150 kg weeg of zo![]()
Hoe klein dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
ik voel me opeens een hopeloos klein hupke....
Wat een kleintje... toch wel 2 a 4 cm korter dan ik ben!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb een ex van 1.93. Dus dat valt mee.
je kan ook gewoon 3cm schrijvenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een kleintje... toch wel 2 a 4 cm korter dan ik ben!
Nee het gaat niet over de lengte van zijn geslachtsdeel.quote:
Klein maar fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
ik voel me opeens een hopeloos klein hupke....
Go Q. Go Q.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind je het raar dat je geen vriendin hebt?
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee het gaat niet over de lengte van zijn geslachtsdeel.![]()
Oh misschien had ik die opmerking niet moeten maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind je het raar dat je geen vriendin hebt?
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee het gaat niet over de lengte van zijn geslachtsdeel.![]()
Inderdaad.quote:
Goh.quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh misschien had ik die opmerking niet moeten maken.
Weer wat geleerd vandaag.quote:
gewoon jezelf blijven, de een kan wat meer hebben dan de ander en de een vind andere tiepjes weer leuker dan de anderquote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh misschien had ik die opmerking niet moeten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat alleen niet voor alles op! spreekt uit ervaring helaasquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
[..]
gewoon jezelf blijven, de een kan wat meer hebben dan de ander en de een vind andere tiepjes weer leuker dan de anderSoms ben ik inderdaad een flapuit. Maar ik weet wel waar de grens is. Om te leren wat de grens dat heeft mij wel moeite gekost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
DAAR hebben ze t nu voor de verandering es niet overquote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat gaat alleen niet voor alles op! spreekt uit ervaring helaas
quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]Die keuze is altijd makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:Ja, wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Sommige dingen heb je liever groot?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je flapt er wel eens wat vermakelijks uit maar je meent het in zijn geheel niet verkeerd en dat maakt jou tot een schatjequote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms ben ik inderdaad een flapuit. Maar ik weet wel waar de grens is. Om te leren wat de grens dat heeft mij wel moeite gekost.
Jij wil een grote vrouw waar je lekker tegen aan kan kruipen en knuffelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je flapt er wel eens wat vermakelijks uit maar je meent het in zijn geheel niet verkeerd en dat maakt jou tot een schatje
(al moet je afentoe opletten want een vriend van me heeft zijn vriendin wel eens LIEFKOZEND hangbuikzwijntje genoemd en dat viel toch verkeerd)
[..]
(al moet je afentoe opletten want een vriend van me heeft zijn vriendin wel eens LIEFKOZEND hangbuikzwijntje genoemd en dat viel toch verkeerd)
Hebben wij dezelfde vrienden? Of is het nog aan? Want dan zijn er meer mensen die denken dat dat een goed koosnaampje isquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
een vriend van me heeft zijn vriendin wel eens LIEFKOZEND hangbuikzwijntje genoemd en dat viel toch verkeerd)
Daarom dacht ik... laat een vrouw eens dat inkoppertje maken voor de verandering!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
DAAR hebben ze t nu voor de verandering es niet over
nee ze zijn inmiddels niet meer samen, maar niet door dit koosnaampje stukgelopen trouwens, misschien wel omdat ze sindsdien alle sex weigerdequote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde vrienden? Of is het nog aan? Want dan zijn er meer mensen die denken dat dat een goed koosnaampje is.
Dat weet ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je flapt er wel eens wat vermakelijks uit maar je meent het in zijn geheel niet verkeerd en dat maakt jou tot een schatje
[..]
ja maar bij jou denken ze meteen dat je een grote vrouw zoekt, knuff en man schakelen ze al niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Daarom dacht ik... laat een vrouw eens dat inkoppertje maken voor de verandering!
Nee hoor, niet misschien.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien wel omdat ze sindsdien alle sex weigerde
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ze zijn inmiddels niet meer samen, maar niet door dit koosnaampje stukgelopen trouwens, misschien wel omdat ze sindsdien alle sex weigerde
Dan neem ik aan dat Tinky Winky nog wat verder krimpt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]een man met een kleintje liefkozend tinky winky noemen valt ook verkeerd
en onthoud dat goed!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Bij vrouwen over hun buik beginnen is not done?
Heb liever een wat vollere damen dan een skinnyquote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar bij jou denken ze meteen dat je een grote vrouw zoekt, knuff en man schakelen ze al niet meer.
Als je haar hangbuikzwijntje noemt is dat misschien niet erg verstandig, nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Bij vrouwen over hun buik beginnen is not done?
quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je haar hangbuikzwijntje noemt is dat misschien niet erg verstandig, nee.
Vrouwelijke rondingen ftwquote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb liever een wat vollere damen dan een skinny
en wat is er dan koos aan?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor koosnaampjes gebruik(te) jij in een relatie
Ik noemde mijn ex wel eens Mieranda.
Ik ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb liever een wat vollere damen dan een skinny
Niets eigenlijk. Ik vond het wel een leuke naam.quote:
en haar echte naam is?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets eigenlijk. Ik vond het wel een leuke naam.
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus toch.quote:
Mirandaquote:
Ik doe het alledrie niet. Niet keihard in ieder geval.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Vrouwen zijn moeilijk omdat wij gewoon zo simpel zijn.
Voetbal kijken, bier zuipen en keihard 'kut' roepen en mooi dat we dat vinden. Heerlijk relaxed zo simpel denken
wij kijken een soap onder het genot van een kopje thee en afentoe roepen we.... NEUKEN?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Vrouwen zijn moeilijk omdat wij gewoon zo simpel zijn.
Voetbal kijken, bier zuipen en keihard 'kut' roepen en mooi dat we dat vinden. Heerlijk relaxed zo simpel denken
Nee. Nee. En gewoon nee. Kelsey Grammer is een geloofwaardiger psychiater dan John Gray.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus toch.
Dan ben je geen echte man. Ik ook niet trouwensquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik doe het alledrie niet. Niet keihard in ieder geval.
Ik ben man genoeg om me daar niets van aan te trekkenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte man. Ik ook niet trouwens
Ik ken heel dat boek niet. En Kelsey Grammer en John Gray ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Nee. En gewoon nee. Kelsey Grammer is een geloofwaardiger psychiater dan John Gray.
Ik denk dat hij het uitsprak als Mier andaquote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en je spreekt het uit als mie ran da
dus mieranda.... !?!?
[..]
gewoon jezelf blijven, de een kan wat meer hebben dan de ander en de een vind andere tiepjes weer leuker dan de andergelukkig hoef jij niet te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben man genoeg om me daar niets van aan te trekken.
haha er zijn nog steeds uitzonderingen hoor... zaterdag zat ik half te soppen bij de film om die gozerquote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwelijke rondingen ftw
En Duimpje had gelijk, we schakelen je niet meer met mannen.
Ja slecht hequote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en je spreekt het uit als mie ran da
dus mieranda.... !?!?
Ik legde inderdaad de klemtoon op mier.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het uitsprak als Mier anda
Of misschien zelfs ooit Miertje
Kelsey Grammer is een acteur die een psychiater speeldequote:Op maandag 12 januari 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken heel dat boek niet. En Kelsey Grammer en John Gray ook niet.
Mijn god, waar begin je aan?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
.. maar voor een relatie wil ik een vrouw
Inderdaad, das nieuw voor mij, vaak genoeg GTST 'meegekeken' maar zulke opmerkingen heb ik niet mogen horen. Kan ook aan mij liggen natuurlijkquote:
Dat maakt het al iets duidelijker. Maar ik weet nog steeds niet waar het over gaat.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Kelsey Grammer is een acteur die een psychiater speelde
John Gray de schrijver van t boek
Neen mannen zijn lekker voor relaties...quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen mannen zijn lekker voor relaties...
oh...dag jongedamequote:
Mwa. Lang niet allemaal hoor. Ik ben best moeilijk. Iig gecompliceerd. Uitdagend.quote:
Sommige zijn heel geschikt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen mannen zijn lekker voor relaties...
Mysterieus, Q.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa. Lang niet allemaal hoor. Ik ben best moeilijk. Iig gecompliceerd. Uitdagend..
En dan tegelijk chagerijnig omdat het de welbekende tijd van de maand is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
2 vrouwen, omg, eentje is al erg moet je nagaan als dat er twee zijn.
Je bent gewoon alles.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa. Lang niet allemaal hoor. Ik ben best moeilijk. Iig gecompliceerd. Uitdagend..
ik ben een vrouwquote:
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben een vrouw
Maar ik ben niet de moeilijkste in relaties eigenlijk
alleen moeilijk om een relatie mee te krijgen, volgens Kwaak heb ik niet alleen een muur, maar ook een slotgracht met krokodillen
Daar heb jij toch geen last van dan.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef S95Sedan het volgende:
2 vrouwen, omg, eentje is al erg moet je nagaan als dat er twee zijn.
voor elke uitspraak is zn momentquote:Op maandag 12 januari 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En je kinderen kijken daar niet verder raar van op of zo
Geen servies, of je moet alsnog een plastic bord naar je kop willenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan tegelijk chagerijnig omdat het de welbekende tijd van de maand is.
Ik zou plastic servies nemen.
Heb je ook het idee dat je dat uitstraalt, dat laatste dus, met die krokodillen? Denk je zelf dat het alle mannen afschrikt of enkel de mannen die anders toch geen partij voor je zouden zijn?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben een vrouw
alleen moeilijk om een relatie mee te krijgen, volgens Kwaak heb ik niet alleen een muur, maar ook een slotgracht met krokodillen
Ik denk veel bij een soapserie maar niet:"Neuken!!!"quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor elke uitspraak is zn moment
dus als de kids niet in de buurt zijn
Zo moeilijk ben jij toch niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben een vrouw
Wat is dit toch, allemaal is niet meer allemaal. En alles is niet meer alles. Er is altijd meer.quote:
Echt wel. Je hebt een sloopkogel nodig om die muur af te breken en een brug om over die slotgracht heen te komen.quote:
Wachten tot ze allemaal op een rijtje liggen, die kroko's, dan kun je er zo overheen lopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik.
Zijn vrouwen niet moeilijk in een relatie , dan zijn ze wel moeilijk te krijgen.
Het is altijd wat.
de soap die ik kijk daarin zuipen ze niet en loopt wel wat rond waar ik HET mee zou kunnen doenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk veel bij een soapserie maar niet:"Neuken!!!"
Ik denk eerder:"Wat een etterbakken. De hele dag zuipen en elkaar het leven zuur maken.":P
ehm.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je ook het idee dat je dat uitstraalt, dat laatste dus, met die krokodillen? Denk je zelf dat het alle mannen afschrikt of enkel de mannen die anders toch geen partij voor je zouden zijn?
Ik zet een joker in.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef PrincePolly het volgende:
20:30:
- Radar
- CSI
- Ice Road Truckers
?
Niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de soap die ik kijk daarin zuipen ze niet en loopt wel wat rond waar ik HET mee zou kunnen doen
(neem mn opmerkingen toch niet altijd zo serieus, ik roep dat NEUKEN niet tijdens de soap natuurlijk)
miss congenialityquote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef PrincePolly het volgende:
- Radar
- CSI
- Ice Road Truckers
?
In elke soap wordt haast gezopen. Kijk in GTST maar eens wat die Ludo allemaal in zijn mik schuift.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de soap die ik kijk daarin zuipen ze niet en loopt wel wat rond waar ik HET mee zou kunnen doen
(neem mn opmerkingen toch niet altijd zo serieus, ik roep dat NEUKEN niet tijdens de soap natuurlijk)
Ik ken zo geen enkele soap die daar slechter op zou wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Duimelot het volgende:
ik roep dat NEUKEN niet tijdens de soap natuurlijk
21:30 Bonesquote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef PrincePolly het volgende:
- Radar
- CSI
- Ice Road Truckers
?
gtstquote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In elke soap wordt haast gezopen. Kijk in GTST maar eens wat die Ludo allemaal in zijn mik schuift.
Jij denkt echt dat ik nu met een heel serieus smoelwerk een zin typ?
Volgens mij is dit alleen maar schijn en wil ze laten geloven dat ze moeilijk is.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt wel. Je hebt een sloopkogel nodig om die muur af te breken en een brug om over die slotgracht heen te komen.
Vrouwen ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehm.
Over het algemeen heb ik juist het probleem dat ik mannen niet genoeg afschrik
ik vind dr net een beetje te wereldvreemdquote:Op maandag 12 januari 2009 20:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
21:30 Bones![]()
Vind Bones zo leuk(de persoon in de serie dus)
Dat is de Q-factor!quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is dit toch, allemaal is niet meer allemaal. En alles is niet meer alles. Er is altijd meer.
Leef je uit, ik brand mijn vingers er niet aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen maar schijn en wil ze laten geloven dat ze moeilijk is.
quote:
Volledig mee eens. Soapsquote:
niksquote:
Voor een afspraakje te regelen. Iedereen zegt hier dat jij nog al moeilijk te bereiken bent. Maar daar geloof ik niets van.quote:
een afspraakje of een relatie is wel even een groot verschil schatquote:Op maandag 12 januari 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een afspraakje te regelen. Iedereen zegt hier dat jij nog al moeilijk te bereiken bent. Maar daar geloof ik niets van.
Kortom, een man moet zich bij jou echt bewijzen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een afspraakje of een relatie is wel even een groot verschil schat
met afspraakjes maken heb/had ik nooit zoveel problemen nee.
EEN BERICHTJE! SNEL! KLIKKEN! NU!quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 20:37 schreef RealZeus het volgende:
Die Googlead hieronder:
[afbeelding]
Hoeveel mensen zouden daadwerkelijk denken dat zij een berichtje hebben?
OF ik moet meteen smoorverliefd worden (die kans is niet erg groot) OF hij moet veel geduld met me hebben ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kortom, een man moet zich bij jou echt bewijzen.
Duh. Een man moet zich altijd bewijzen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lijkt me heel logisch. Je plukt toch niet zomaar iemand van de straat?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten!quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me heel logisch. Je plukt toch niet zomaar iemand van de straat?
Precies, je plukt niet zo maar iemand van de straat.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
OF ik moet meteen smoorverliefd worden (die kans is niet erg groot) OF hij moet veel geduld met me hebben ja.
Oquote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies, je plukt niet zo maar iemand van de straat.
Klik, klik, klikquote:
O? Dan wel graag goed verzorgd.quote:
Maar wel van internet.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies, je plukt niet zo maar iemand van de straat.
Wat is het verschil tussen "De straat" en Fok! ?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wordt wat als ik je ga ontmoeten.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O
Dus dat doe ik steeds verkeerd
Weet je wat voor types hier rondlopen.... uhm wacht ,oke. Je hebt een punt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen "De straat" en Fok! ?
Wat een gelul. Net of je een prijs bent of zo - ik heb graag dat een man gewoon normaal doet en dat je wel ziet hoet loopt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
OF ik moet meteen smoorverliefd worden (die kans is niet erg groot) OF hij moet veel geduld met me hebben ja.
De straat gaat ergens heenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alhoewel er ook mensen zijn die al jarenlang doelloos over straat dolen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Net of je een prijs bent of zo - ik heb graag dat een man gewoon normaal doet en dat je wel ziet hoet loopt.
Eigenlijk zeg je dus dat alle FOK!kers een soort zwervers zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alhoewel er ook mensen zijn die al jarenlang doelloos over straat dolen.
Hier op Fok! ronghangen is net zo doelloos.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alhoewel er ook mensen zijn die al jarenlang doelloos over straat dolen.
Ja, alleen is normaal voor jou ws iets anders dan voor mij...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat een gelul. Net of je een prijs bent of zo - ik heb graag dat een man gewoon normaal doet en dat je wel ziet hoet loopt.
Nee, dat zegt hij niet. Van "er zijn ook mensen" naar "alle" is wat kort door de bocht.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat alle FOK!kers een soort zwervers zijn.
Niet alle FOK!kers...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat alle FOK!kers een soort zwervers zijn.
en dat klopt eigenlijk ook wel
Hoe was je dag?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen is normaal voor jou ws iets anders dan voor mij...
Ik vertrouw een man die vriendelijk is voor me niet, die houd ik op afstand, want er zal wel iets achter zitten.
Als hij vriendelijk IS en er zit niets achter, zal hij me dat moeten bewijzen.
En dat is echt niet omdat ik dat zo graag wil ofzo...
Dat zeg ik netquote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF!!
Dus als ik jou vriendelijk benader geloof je het niet en als ik je als een botte lul behandel klopt dat in jouw gedachten volledig.
Je hebt zelf wel door dat je de leukste mannen dan wel weg jaagt hè?
Ik ga overal onbevangen in, alleen ga ik er niet onbevangen mee doorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef RealZeus het volgende:
Maar dankzij JB heb ik wel weer een stelling:
Moet iemand zich bij jou bewijzen of ga je er onbevangen in en zie je wel waar het schip strandt? En waarom moet iemand zich bewijzen en hoe kan hij/zij dat doen?
Wel goed, veel gereden, laatste dingen najagen en moet nu nog wat dingen afmaken. Het lijstje krimpt gelukkig wel met openstaande punten.quote:
Ik denk dat ik een afwachtende houding aan neem. Verder laat ik alles op mijn afkomen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef RealZeus het volgende:
Moet iemand zich bij jou bewijzen of ga je er onbevangen in en zie je wel waar het schip strandt? En waarom moet iemand zich bewijzen en hoe kan hij/zij dat doen?
op anderen moeten wachten is altijd zo fijnquote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wel goed, veel gereden, laatste dingen najagen en moet nu nog wat dingen afmaken. Het lijstje krimpt gelukkig wel met openstaande punten.
onbevangen zie wel waar t schip strand.....quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef RealZeus het volgende:
Voel je het verschil dan niet aan tussen iemand die warme broodjes loopt te bakken en iemand die echt oprecht vriendelijk is?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, alleen is normaal voor jou ws iets anders dan voor mij...
Ik vertrouw een man die vriendelijk is voor me niet, die houd ik op afstand, want er zal wel iets achter zitten.
Als hij vriendelijk IS en er zit niets achter, zal hij me dat moeten bewijzen.
En dat is echt niet omdat ik dat zo graag wil ofzo...
Ik denk het wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Howl het volgende:
[..]
Voel je het verschil dan niet aan tussen iemand die warme broodjes loopt te bakken en iemand die echt oprecht vriendelijk is?
Puntenman!!quote:
Waarom niet? Dat je een keer besodemietert bent wil niet zeggen dat we het allemaal doen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Maar ik vertrouw dat gevoel niet.
Vertrouw mezelf niet daarin, dat mijn oordeel dan klopt.
Flikker toch op, iedereen heeft wel slechte ervaringen. De enige reden die ik zie voor JB om wel moeilijk te doen zijn haar kids overigensquote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat je een keer besodemietert bent wil niet zeggen dat we het allemaal doen?
Ja, en dus moet je gelijk iedereen maar wantrouwen die op je pad komt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Flikker toch op, iedereen heeft wel slechte ervaringen.
Nee, ik beweer dus het tegendeelquote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en dus moet je gelijk iedereen maar wantrouwen die op je pad komt.
Voor zover ik weet doet ze dat echt niet altijd bewust en zou ze het ook graag anders zien. Maarja gevoel he.. daar heb je niet altijd zelf de controle over.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kom op RZ.. je kunt niet verwachten dat iemand na een slechte ervaring in een keer er zo tegenaan kijkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
Dat is waar.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maarja gevoel he.. daar heb je niet altijd zelf de controle over.
Voorzichtig zijn als je nieuwe mensen leert kennen ie helemaal niet verkeerd. Dat is zelfs verstandig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Kom op RZ.. je kunt niet verwachten dat iemand na een slechte ervaring in een keer er zo tegenaan kijkt.
Iedereen heeft opeens een leven ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef PrincePolly het volgende:
Is iedereen ineens saaoe films enzo kijken?
Ja, dat is de beauty van een discussieforumquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is het soms gemakkelijk om te oordelen!
Ik zou heel graag wat minder moeite hebben om mannen te vertrouwen.
dat doe ik echt niet omdat ik het zo lollig vind.
Maar ik heb geen zin om hier echt uitgebreid op door te gaan, dat wordt me allemaal wat te persoonlijk.
Stop er dan ook meequote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik heb geen zin om hier echt uitgebreid op door te gaan, dat wordt me allemaal wat te persoonlijk.
Two and a half man net gekeken, briljantquote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef PrincePolly het volgende:
Is iedereen ineens saaoe films enzo kijken?
Iedereen oordeelt vanuit zijn of haar eigen ervaringen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, iedereen kan wel altijd ja en amen roepen, maar het is juist voor mensen wel eens goed om tegenwicht te bieden op zijn tijd, heb ik het gevoel. Dat is niet direct een persoonlijke aanvalquote:Op maandag 12 januari 2009 21:41 schreef Duimelot het volgende:
is nu even reclame maar ik wou ook t toilet nog een bezoekje brengen dus zo weer vandoor
wilde alleen ff reageren dat men volgens mij niet goed leest en dat JB aangeeft dat ze er zelf niet blij mee is dat ze zich zo voelt als ze iemand leert kennen die aardig voor dr is!
En verder is er een verschil tussen 'es besodemieterd zijn' en wat enkele mensen in hun leven hebben ervaren waar JB er waarschijnlijk 1 van is. Kost tijd en moeite om dan dat ongewenste gevoel van 'wantrouwen' te veranderen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is de beauty van een discussieforum
Maar goed,d at je het moeilijk vindt snap ik, dat heb ik ook wel. Ik maak daar alleen bij voorkeur niet het probleem van de man van, want die kan er niks aan doen (als het een nieuwe is).
Om gelijk maar in stijl te blijven. Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
Lol, ga ik net even een collega van me helpen met de wasmachine omhoog sjouwen, blijkt dat al haar huisgenoten ook fok!kers zijn
Namen en rugnummersquote:Op maandag 12 januari 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om gelijk maar in stijl te blijven. Pics or it didn't happen.
Ik ben overigens vrij toegankelijk, mensen praten gemakkelijk tegen me, voelen zich op hun gemak bij me, ik maak gemakkelijk contact, allemaal geen moeite mee.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is de beauty van een discussieforum
Maar goed,d at je het moeilijk vindt snap ik, dat heb ik ook wel. Ik maak daar alleen bij voorkeur niet het probleem van de man van, want die kan er niks aan doen (als het een nieuwe is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |