Where the TT is wrongt?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
typohaalde altijd betere cijfers voor engels dan nederlands
Ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
typohaalde altijd betere cijfers voor engels dan nederlands
Gelukkig ben ik niet de enige die fouten maakt hier.quote:
Wel de meest opvallende.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die fouten maakt hier.
Hey, bijt mij niet. Ik doe daar niet aan mee.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Mja allemaal uitgebitchT over mijn goedstenederlands?
Goed excus. Die ga ik volgende keer gebruiken als ik weer een fout maak.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
en vanacht amper geslapen dus die weinige cellen die ik heb, werken niet
Hoi!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ja, en nu stoppen met zeuren over spelfouten. Get a life mensen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan moet je je ook niet "aangevallen" voelenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, bijt mij niet. Ik doe daar niet aan mee.
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ben sowieso opvallend.quote:
Mooi dan kan ik weer verder zwijmelen in mijn boekquote:
Welk boek?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik weer verder zwijmelen in mijn boek
Dus het woordje "allemaal", heeft een dubbele betekenis.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan moet je je ook niet "aangevallen" voelen![]()
Als jij dat denkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben sowieso opvallend.Of ik nu fouten maak of niet.
Twilight een romantsche vampieren verhaalquote:
Paramorequote:Op maandag 12 januari 2009 19:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Twilight een romantsche vampieren verhaalheb zaterdag de film gezien en lees nu het boek
Oh is dat dan niet zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus het woordje "allemaal", heeft een dubbele betekenis.Check.
[..]
Als jij dat denkt.
Moet dat dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Ok. Wie o wie neemt er een presentje mee op een eerste date?
De inkopper zal ik ook alvast maken. Ja, ik neem mezelf mee.
Ja waarschijnlijk wel. Maar bij een blind date word het wat moeilijk om iets te verzinnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Jep, alleen geen roos of iets in de zin, dat legt er teveel druk op. Ben meer van de aparte dingen die desondanks wel leuk zijn, maar das vaak heel persoonlijk, kan dus ff geen algemeen voorbeeld geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Dat is toevallig, ik neem ook mijzelf meequote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
wattus?quote:
De soundtrack van Twilight!quote:
Jij bent toch niet blond?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Duimelot het volgende:
met die TT komt er vast allemaal nieuw volk dat denkt dat hier allemaal makkelijk te vangen single blondjes zitten
Soms doe ik dat wel en soms niet... Ik heb wel een keertje zo'n grote bloem met een smiley meegenomen die je kan kopen bij de expo.. was blind date en zo kon ze me makkelijk herkennen.. (ik had niet gezegd dat het zo'n bloem zou zijn hihi)quote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
De band Paramore. Die ken ik wel. Leuke zangeres.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Lixi het volgende:
[..]
De soundtrack van Twilight!
Joetjoep: decode - paramore, dat moet je herkennen
Paramore!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Lixi het volgende:
[..]
De soundtrack van Twilight!
Joetjoep: decode - paramore, dat moet je herkennen
Edit: ik zie net dat de official video niet meer op youtube staat vanwege auteursrechten![]()
Hmmm, de dag dat m'n sleutels dus niet in de put vallen maar wonderbaarlijk blijven hangen dien ik dus met u te datenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ze geluk hebben, mogen ze mij uitpakken.
klinkt wel beter dan ik neem mezelf mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |