Neenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:17 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_op_televisie.html
Is de ¤5,72 bij jullie al van je rekening afgeschreven?
Afgelopen week gedaald van 5000 naar 3000 nieuwe leden (en dat terwijl de campagne nu is gestart), ze mogen dus niet verder meer dalen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat komt neer op 5000 nieuwe leden in de afgelopen week, niet slecht. Ze hebben nog 10 weken te gaan, dus ze moeten vanaf deze week gemiddeld 3000 nieuwe leden per week trekken. Ik denk dat het nog wel flink in gaat zakken en dat het heel lastig gaat worden om die 50.000 grens te halen voor 1 april.
Waarom?? Een beetje verandering kan geen kwaad.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?? Een beetje verandering kan geen kwaad.
Slechtere programmas dan nu kunnen ze toch niet maken.
Slechtere programma's? De publieke omroepen zijn juist degene die nog kwaliteit leveren op TV.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als de website model staat voor de tvzender ga je nog verrast worden denk ik...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
llink maak mooie radioprogrammas en reisprogrammaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Je hebt zelfs mensen die Llink de hemel in prijzen.
Meer bagger dan kwaliteit als je het mij vraagt (Bananasplit, Toppers, Spuiten en Slikken, Lingo, etc.). Al is het gemiddeld wel beter dan bij de commerciëlen (op Discovery en NGC na, alleen is het daar een en al herhaling).quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Slechtere programma's? De publieke omroepen zijn juist degene die nog kwaliteit leveren op TV.
Draadstaal, 24 uur met, de wereld draait door, Wie is de Mol, Llink op reis (oid), en dan mis ik er nog een hele zwik. Maar ok, ieder zn mening.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Meer bagger dan kwaliteit als je het mij vraagt (Bananasplit, Toppers, Spuiten en Slikken, Lingo, etc.). Al is het gemiddeld wel beter dan bij de commerciëlen (op Discovery en NGC na, alleen is het daar een en al herhaling).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |