Ik ben Dordtenaar en dat zijn schapenkopen. Dus schapen zijn inderdaad tof.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Schapen zijn echt te tof
Ja kan je daar wat gaan doen jaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben zowaar onder baas z'n tijd bezig met m'n afstudeeropdracht uit te werkenAchja tis toch uiteindelijk dezelfde baas
lame tvp
Sowieso meeste vergaderingen vind ik zonde van de tijdquote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een discussie begin over iets heel kleins. Waarom?
Nieuw hier?quote:
Bedrijfskundige Informaticaquote:
Eigenlijk wel ja. Maar het bedrijf waar ik werkte daar was het verplicht om elke maand te vergaderen. In die vergaderingen werd over nieuwe regelgeving verteld en problemen besproken. Dat elke maand weer.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso meeste vergaderingen vind ik zonde van de tijd
Volgende keer doe ik wel een prikkelendere titel.quote:
Vrijwillig?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo mensen,
ik mag me nu ook hierbij aan sluiten
Welkom hier. Hoe lang ben je al single?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
ja zit normaal niet op r & p en kwam dit topic per toeval tegen
denk ongeveer maandje of 4 a 5 na relatie van 2,5 jaarquote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom hier. Hoe lang ben je al single?
Het ligt er aan wat je onder een knuffel verstaat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
goh een knuffel in bed lokt wel nieuwe mensen
alleen als je de topic van afgelopen week terugleest zodat je weet waar we t over hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo mensen,
ik mag me nu ook hierbij aan sluiten
Nou ja, vrijwillig?quote:
Ja vraag me af wat voor TT verse single vrouwen zou aantrekkenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
Achja het stelt ook niet veel voorquote:
volgende tt:quote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja vraag me af wat voor TT verse single vrouwen zou aantrekken
Echt?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen als je de topic van afgelopen week terugleest zodat je weet waar we t over hebben
ja in jouw geval misschien welquote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
To be single or not to be single, that's the question
Dat is vervelend voor je dat het uit gaat na zo'n lange tijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
denk ongeveer maandje of 4 a 5 na relatie van 2,5 jaar
quote:
Nee hoor, ik ben singlequote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja in jouw geval misschien wel
maar doe maar niet anders kom je dalijk niet meer hier
2,5 jaar is niksquote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je dat het uit gaat na zo'n lange tijd.
Ze moeten wat voor de single dames overhebben natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben een nieuwe tijn ik voel t gewoon
je mag t proberen, dan zien we je morgen nog wel weer es verschijnen...
That is the QUESTION....quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben single
Geen vraag.
Ik wilde gewoon niet alleen TVP zeggen
ochja ik was zelf degene die het uitmaakte, liep niet meer zo lekker laatste half jaar al eigenlijk, zijn gelukkig wel nog vrienden dus we zien mekaar zo af en toe nog eensquote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je dat het uit gaat na zo'n lange tijd.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Goede ttquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgende tt:
verse single vrouwen zijn ook welkom
!?
nah te simple ... had het jou aangesproken dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgende tt:
verse single vrouwen zijn ook welkom
!?
dat is wel kut, had ze beter een sms kunnen sturen op je vakantiequote:Op maandag 12 januari 2009 15:56 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Maar ja heb dus net een relatie van 3,5 jaar achter de rug zitten.
Kwam terug van de vakantie en toen vond ze dat we meer vrienden waren geworden. Expres eerder van het skieen terug gekomen
Licht en zonder suiker. Zo, heb je dat vast gehad.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
2,5 jaar is niks![]()
weet je net een beetje hoe iemand zn thee wil drinken....
haha ja sommige mensen vinden 2,5 jaar lang tegewoordig anderen nietquote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
2,5 jaar is niks![]()
maar ze zijn nu vrienden, is toch ook mooi, nu nog een neukerdje en alles is okee
Dankje voor het complimentjequote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Gewoon zwartquote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
2,5 jaar is niks![]()
maar ze zijn nu vrienden, is toch ook mooi, nu nog een neukerdje en alles is okee
neuh maar ik zag staan: single en ben komen neuzenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
nah te simple ... had het jou aangesproken dan ?
Dat hebben wij toch altijd?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze moeten wat voor de single dames overhebben natuurlijk.
Hahah nee dat niet, maar voor de vakantie was fijner geweestquote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is wel kut, had ze beter een sms kunnen sturen op je vakantie
Ik drink mn koffie met suiker, melk maakt eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Licht en zonder suiker. Zo, heb je dat vast gehad.
en dan gewoon of met een smaakje?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeet je niet iets???quote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
dat dusquote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Het ligt er ook maar aan hoe oud je bent
natuurlijk
Als je 14 bent is het een eeuw als je 40 bent niet
Hoe kan je thee zwart drinken ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zwartTenminste, niet te lang laten trekken en geen zut erin.
Ja mss wel goed ideequote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh maar ik zag staan: single en ben komen neuzen
ik ben niet zo moeilijk.
nou pak jij de laatste post straks en verzin zelf een pakkende tt
MrBox zoekt verse single vrouw... !?
preciesquote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Het ligt er ook maar aan hoe oud je bent
natuurlijk
Als je 14 bent is het een eeuw als je 40 bent niet
Dat is het minder erg. Maar als de relatie niet meer lekker loopt is dat soms de enige optie. En elkaar af en toe als vrienden zien is niks mee.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:56 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
ochja ik was zelf degene die het uitmaakte, liep niet meer zo lekker laatste half jaar al eigenlijk, zijn gelukkig wel nog vrienden dus we zien mekaar zo af en toe nog eens
Elk nieuw topic een oproepje voor een single.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh maar ik zag staan: single en ben komen neuzen
ik ben niet zo moeilijk.
nou pak jij de laatste post straks en verzin zelf een pakkende tt
MrBox zoekt verse single vrouw... !?
Groene of witte thee. GEEN vijfderangs Pickwick met een chemisch smaakje.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan gewoon of met een smaakje?
ik ben meer van t zoete dus smaakje MET suiker
nou vlug dan misschien sta je dan vooraan in de file...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef rival het volgende:
als jullie nou ff de nieuwe mensen leren kennen.
ga ik in de file aansluiten! (die er nog bijna niet is)
fijne avond mensen!
Veel plezier.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Anyways, het leven is goed
Ik ga de stad in met mn kinderen en ik geloof dat het dit keer verplicht mc Donalds wordt
meestal probeer ik ze mee te slepen naar een restaurant als we ergens wat gaan eten, dit keer vrees ik dat t niet gaat lukken
ok ik zal t noterenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Groene of witte thee. GEEN vijfderangs Pickwick met een chemisch smaakje.
veel plezier!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Anyways, het leven is goed
Ik ga de stad in met mn kinderen en ik geloof dat het dit keer verplicht mc Donalds wordt
meestal probeer ik ze mee te slepen naar een restaurant als we ergens wat gaan eten, dit keer vrees ik dat t niet gaat lukken
Goed idee. Maar hoe bepalen wie de oproep mag doen dan? Of is diegene met lastpost die de oproep mag doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elk nieuw topic een oproepje voor een single.
Mja, je hebt het al verteld. Ik was weer eens te laat.quote:
Kan hij niet alleen thee drinken?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
licht, zonder suiker en met leuke vrouw?
die van mij willen t wel, eten t alleen nietquote:Op maandag 12 januari 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Ik mag mijn kids daar vrijdag mee blij maken.Nee die willen gelukkig geen McDrek.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Groene of witte thee. GEEN vijfderangs Pickwick met een chemisch smaakje.
Jij bent toch een vegaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Omg ik heb een zwak voor mcdonalds mag ik mee?
Jaquote:
Ik ben geen theeoloog dus het maakt mij niks uit wat voor smaak mijn thee heeft. En schepje suiker en verder niks. Koffie vind ik vies.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pickwick met sinaasappelsmaak is lekker.
Lekkerquote:
En hoe rijmt dat dan met een mc-d zwakte dan ? hebben ze zulke goede vega producten ?quote:
Eten het niet?? Wat doe je dan, gooi je het weg?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die van mij willen t wel, eten t alleen niet
Als vega kan je nog steeds bij de McDonalds eten.quote:
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
En hoe rijmt dat dan met een mc-d zwakte dan ? hebben ze zulke goede vega producten ?
Beter dan als carnivoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als vega kan je nog steeds bij de McDonalds eten.
Het aanbod is wel beperkt, die groenteburger was niet te eten en verkopen ze volgens mij ook lang niet meer overal.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als vega kan je nog steeds bij de McDonalds eten.
Toen ik jong was wilde ik altijd een happymeal maar ik at de hamburger niet op hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eten het niet?? Wat doe je dan, gooi je het weg?
Kan je trouwen daar ook een date vinden?Tijdens het wachten tot je kan bestellen rondkijken
of er mogelijke kandidaten tussen zitten.
ze willen afentoe naar mc donnalds maar vinden t eigenlijk niet zo lekker, ik moet zan dan ook aansporen om er wat van te etenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eten het niet?? Wat doe je dan, gooi je het weg?
Kan je trouwen daar ook een date vinden?Tijdens het wachten tot je kan bestellen rondkijken
of er mogelijke kandidaten tussen zitten.
Ow die vond ik echt lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het aanbod is wel beperkt, die groenteburger was niet te eten en verkopen ze volgens mij ook lang niet meer overal.
Die speeltjes kun je gelukkig ook los kopen, anders blijf ik aan de gang als ze weer Winnie the Pooh knuffeltjes hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toen ik jong was wilde ik altijd een happymeal maar ik at de hamburger niet op haha
Alleen dr frietjes
Maar ja dat ding wat je er bij krijgt he
CLquote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die speeltjes kun je gelukkig ook los kopen, anders blijf ik aan de gang als ze weer Winnie the Pooh knuffeltjes hebben.
Dat klopt. Een collega van mijn die moslima is die neemt altijd de vegaburger anders neemt ze kipnuggets. Maar ik ga eigenlijk nooit naar de Mcdonalds. Het eten is vies.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het aanbod is wel beperkt, die groenteburger was niet te eten en verkopen ze volgens mij ook lang niet meer overal.
ik ben soms wel te porren voor een bigmacquote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Een collega van mijn die moslima is die neemt altijd de vegaburger anders neemt ze kipnuggets. Maar ik ga eigenlijk nooit naar de Mcdonalds. Het eten is vies.
Arme kinderen verplicht naar de McDonalds omdat hun moeder een date wil scoren.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze willen afentoe naar mc donnalds maar vinden t eigenlijk niet zo lekker, ik moet zan dan ook aansporen om er wat van te eten
Dus we komen er niet vaak.
hmmm als jij er een date gaat scoren ga ik opeens wekelijks naar de mekdrek
Maar vroeger zat het in zo'n toffe doos die je kon vouwen en zo?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die speeltjes kun je gelukkig ook los kopen, anders blijf ik aan de gang als ze weer Winnie the Pooh knuffeltjes hebben.
Hehe, gevatquote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
kun je bij een fastfood keten 'de ware' tegenkomen?
Je kan overal de ware tegenkomen. Alhoewel de kans dat ik persoonlijk de ware tegenkom bij een fastfood keten uiteraard miniem is.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
ja die doos is er nog, wij gebruiken m als afvalbakjequote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar vroeger zat het in zo'n toffe doos die je kon vouwen en zo?
Ik weet niet of dat nog is, ik neem nooit meer een happymeal
Ik zou heeeeeeeeeel gelukkig zijn met alleen maar van die broodjes
Ow damn die zijn zoooooooooo lekker
Ben jij ook een vega ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk kwam ik alleen bij de McDonalds als ik met mij collega daar in de pauze naar toe ging. Zelf zou ik niet snel naar de Mac gaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben soms wel te porren voor een bigmac
maar niet te vaak dan is t niet lekker meer
en om te laten merken dat ie je leuk vond spuugde ie vooraf ff op je broodje?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
Toen ik 16 was dachten we dat wel dat je hem daar tegen kon komen
Maar ja toen werkte er ook veel 16jarige jongens
Ik had een relatie van 4.5 jaar, was aan het werk in het buitenlandquote:Op maandag 12 januari 2009 15:56 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Maar ja heb dus net een relatie van 3,5 jaar achter de rug zitten.
Kwam terug van de vakantie en toen vond ze dat we meer vrienden waren geworden. Expres eerder van het skieen terug gekomen
Dat inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan overal de ware tegenkomen. Alhoewel de kans dat ik persoonlijk de ware tegenkom bij een fastfood keten uiteraard miniem is.
dat is bets lulligquote:Op maandag 12 januari 2009 16:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik had een relatie van 4.5 jaar, was aan het werk in het buitenland
hadden samen afgesproken dat ik weer in nederland zou komen werken om meer tijd voor elkaar te hebben, alles geregeld enzo.
1 week voordat ik terug kwam uit het buitenland belt ze op: het gaat niet meer, het is over.
Ook lekker dan:s
De kans is klein denk ik maar het kan.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
Da's kut.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik had een relatie van 4.5 jaar, was aan het werk in het buitenland
hadden samen afgesproken dat ik weer in nederland zou komen werken om meer tijd voor elkaar te hebben, alles geregeld enzo.
1 week voordat ik terug kwam uit het buitenland belt ze op: het gaat niet meer, het is over.
Ook lekker dan:s
Je wilde toch verbeterd worden op je Nederlands?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk kwam ik alleen bij de McDonalds als ik met mijn collega daar in de pauze naar toe ging. Zelf zou ik niet snel naar de Mac gaan.![]()
Baggervoedsel van een Amerikaans bedrijf
Daar ben ik serieus wel altijd bang voor brrrrrrrrquote:Op maandag 12 januari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en om te laten merken dat ie je leuk vond spuugde ie vooraf ff op je broodje?
En ohja:quote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoe dom kun je zijn? het is gewoon uit je hoofd stamp werk, dat moet toch te doen zijn?
Ja, dankjewel.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Je wilde toch verbeterd worden op je Nederlands?
Mijn collega (bezittelijk)
De collega van mij (na voortzetsel)
ben je alles aan t truglezen of heb je een nachtje moeten slapen om een antwoord te verzinnen?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ohja:
IK BEN NIET DOM!![]()
* vencodark heeft zin om op te scheppen over de dingen die ze allemaal wel in 1 keer haalt.
Wat ben jij gevat vandaagquote:Op maandag 12 januari 2009 16:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je alles aan t truglezen of heb je een nachtje moeten slapen om een antwoord te verzinnen?
Bij de Burger King op Utrecht CS staat wel eens leuk volkquote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
Niet alles teruggelezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je alles aan t truglezen of heb je een nachtje moeten slapen om een antwoord te verzinnen?
Ja, maar als je ze los koopt krijg je die doos dus nietquote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar vroeger zat het in zo'n toffe doos die je kon vouwen en zo?
Ik weet niet of dat nog is, ik neem nooit meer een happymeal
Ik zou heeeeeeeeeel gelukkig zijn met alleen maar van die broodjes
Ow damn die zijn zoooooooooo lekker
quote:
Nee, maar ik vind wel dat het onnodig is om elke dag vlees te eten. Krijg er wel schuldgevoelens bij enzo maar ik vind het lekkerquote:
Waarom zou je dom als je iets niet in een keer haalt? Dat slaat helemaal nergens.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ohja:
IK BEN NIET DOM!![]()
* vencodark heeft zin om op te scheppen over de dingen die ze allemaal wel in 1 keer haalt.
Och, Kwaakvaak zei dat ik dom was, althans: hoe dom kan je zijn. Omdat ik voor de 2e keer, met 9 fout voor theorie was gezakt.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je dom als je iets niet in een keer haalt? Dat slaat helemaal nergens.
En natuurlijk ben jij niet dom.
Voor de auto?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, Kwaakvaak zei dat ik dom was, althans: hoe dom kan je zijn. Omdat ik voor de 2e keer, met 9 fout voor theorie was gezakt.![]()
En daar kan ik soms beetje slecht tegen.
Ik probeer ook zo weinig mogelijk vlees te eten. Maar vega dat gaat mij toch net iets te ver. Ik ben parttime vega.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat het onnodig is om elke dag vlees te eten. Krijg er wel schuldgevoelens bij enzo maar ik vind het lekker.
Ik ook, maar ik noem dat hypocriete vegaquote:Op maandag 12 januari 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer ook zo weinig mogelijk vlees te eten. Maar vega dat gaat mij toch net iets te ver. Ik ben parttime vega.
Hahahah tis al goed hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sorry
als ik grof wordt dan geef maar aan dan zal ik me inhouden
ga even een douche nemen wie weet helpt dat
Hoe bestel jij die normaal bij de mac dan ? 2 hamburgers maar dan zonder ui-sla-saus en hamburgers ?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik zin in een macdonalds broodje
Eerst verkochten ze die in zakken bij de jumbo maar mn vriend zei dat ze die uit het assortiment hadden gehaald
(of hij wou gewoon dat ik weer eens iets normaals at)
Echte mac verslaafde komen nu naar bovenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo denk ik een McFlurry halen als ik daar de tijd voor heb.
Ja auto.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor de auto?
Ik heb het 4 keer geprobeerd en toen maar gestopt
Ik werd panisch van de druk joh
Best erg maar ja
Als er hier een in de buurt lag, ging ik ook even.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo denk ik een McFlurry halen als ik daar de tijd voor heb.
Als mensen zoiets tegen mij zeggen vind ik dat ook niet leuk.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, Kwaakvaak zei dat ik dom was, althans: hoe dom kan je zijn. Omdat ik voor de 2e keer, met 9 fout voor theorie was gezakt.![]()
En daar kan ik soms beetje slecht tegen.
Ja dat had ik dus ook en dan gaat echt ieeeeeeeeedereen zeggen pfff dat moet je toch kunnen waarom lukt dat je niet jeetje wat dom etcquote:Op maandag 12 januari 2009 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja auto.
Het irriteerd me ook dat ik dit niet kan halen. Bedoel...het zou niet moeilijk moeten zijn als je gewoon goed hebt geleerd. Maar toch zak ik. Begin nu ook beetje angst te krijgen dat ik volgende keer weer zak. Voel ook een druk omdat ik het echt voor 1 maart wil hebben.
Jullie zijn echt ergquote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als er hier een in de buurt lag, ging ik ook even.![]()
Voor een bakje van die frietjes en mayo.
Dat is jammer. Vind jij het gemis dat je geen rijbewijs hebt? Of heb je toch geen rijbewijs nodig in het dagelijksleven.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor de auto?
Ik heb het 4 keer geprobeerd en toen maar gestopt
Ik werd panisch van de druk joh
Best erg maar ja
Niet bang wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja auto.
Het irriteerd me ook dat ik dit niet kan halen. Bedoel...het zou niet moeilijk moeten zijn als je gewoon goed hebt geleerd. Maar toch zak ik. Begin nu ook beetje angst te krijgen dat ik volgende keer weer zak. Voel ook een druk omdat ik het echt voor 1 maart wil hebben.
Je bent ook zo heerlijk maf mensquote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
het duurt even ja en ze kijken af en toe raar maar het kan wel
Mag ik een hamburger broodje?
Broodje?
Ja zonder vlees en saus en zo gewoon niks er op alleen brood
Euhm ja dat mag wel
Ow super tof!
Nee ik mis echt nietquote:Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jammer. Vind jij het gemis dat je geen rijbewijs hebt? Of heb je toch geen rijbewijs nodig in het dagelijksleven.
Ja, das het mooie. Je bent ook gelijk dom.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook en dan gaat echt ieeeeeeeeedereen zeggen pfff dat moet je toch kunnen waarom lukt dat je niet jeetje wat dom etc
Dan word het helemaal niks
Dus daarom ben ik maar gestopt
Als ik het ooit weer ga doen zeg ik het lekker tegen niemand
Ik snap echt niet waarom je dat vindquote:Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet bang wordenheb je al een nieuwer boek aangeschaft ?
[..]
Je bent ook zo heerlijk maf mens![]()
Eingelijk is dat een betere omschrijving. Ik let ook op het milieu als ik eten koop. Dat vind ik namelijk ook erg belangrijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik noem dat hypocriete vega.
Nee, dat moet ik ook nog doen. Ik bel straks welquote:Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet bang wordenheb je al een nieuwer boek aangeschaft ?
Dat is precies wat ik ook heb!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, das het mooie. Je bent ook gelijk dom.Niet om het één of ander, maar op school heb ik tot nu toe alles in 1 keer gehaald, en dat was ook niet altijd makkelijk. Vandaar dat ik het niet helemaal snap dat dit niet lukt.
Ach, het zal de spanning misschien beetje zijn, bedoel...het snelle antwoorden enzo. 5 seconden meer bedenktijd zou al helpen.![]()
Moet nog nieuwe datum plannen. Heb nu tentames tot 27 januari dus ik heb echt geen tijd ook nog eens theorie te leren...maar wanneer dan wel.
Na 27 januari gewoon weer beginnen met leren. Laat het nu even rusten. Het is zinloos om je blind te staren op de theorie.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, das het mooie. Je bent ook gelijk dom.Niet om het één of ander, maar op school heb ik tot nu toe alles in 1 keer gehaald, en dat was ook niet altijd makkelijk. Vandaar dat ik het niet helemaal snap dat dit niet lukt.
Ach, het zal de spanning misschien beetje zijn, bedoel...het snelle antwoorden enzo. 5 seconden meer bedenktijd zou al helpen.![]()
Moet nog nieuwe datum plannen. Heb nu tentames tot 27 januari dus ik heb echt geen tijd ook nog eens theorie te leren...maar wanneer dan wel.
Volgens mij kan je toch een speciaal examen krijgen als je faalangst hebt. Maar hoe dat allemaal precies werkt weet ik ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook heb!
Ik doe HBO dus het moet kunnen (daar wijst iedereen je dan ook zo aardig op: iemand die HBO doet moet het toch kunnen je bent vast gewoon lui en leert niet goed)
Maar dan die stem bij die vragen die zo heeeel serieus is en dan moet je in 2 seconden beslissen of zo brrrrrrrr
Ja same here.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook heb!
Ik doe HBO dus het moet kunnen (daar wijst iedereen je dan ook zo aardig op: iemand die HBO doet moet het toch kunnen je bent vast gewoon lui en leert niet goed)
Maar dan die stem bij die vragen die zo heeeel serieus is en dan moet je in 2 seconden beslissen of zo brrrrrrrr
Dat kan wel, maar volgens mij is dat ook duurder.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij kan je toch een speciaal examen krijgen als je faalangst hebt. Maar hoe dat allemaal precies werkt weet ik ook niet.
Ik heb geen faalangstquote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij kan je toch een speciaal examen krijgen als je faalangst hebt. Maar hoe dat allemaal precies werkt weet ik ook niet.
Het geeft jou iets speciaals, iets andersquote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je dat vind
Ik ben zoooo niet maf
Maar ik geloof dat je het aardig bedoelde dus bedankt dan maar
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Burger King op Utrecht CS staat wel eens leuk volk. Maar daar komen vooral reizigers die even iets warms naar binnen willen proppen en dus minder gezinnen enzo.
Ja, ik dus ook, denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb geen faalangst
Alleen bij dit
Echt heel maf maar ja
Hamburgerbroodjes hebben ze toch wel bij elke super?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
het duurt even ja en ze kijken af en toe raar maar het kan wel
Mag ik een hamburger broodje?
Broodje?
Ja zonder vlees en saus en zo gewoon niks er op alleen brood
Euhm ja dat mag wel
Ow super tof!
Tuurlijk ze moeten toch op een manier aan hun geld komen. Maar als dit er voor zorgt dat iemand zijn theorie kan halen gewoon doen. Een rijbewijs is erg makkelijk. Maar het is niet noodzakelijk om te hebben voor iedereen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar volgens mij is dat ook duurder.
Iedereen heeft iets speciaals en de andere noem je niet mafquote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het geeft jou iets speciaals, iets anders
Dan wens ik je bij deze alvast veel succes en je kunt het!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, denk ik.
Ik laat het maar ff rusten indd. Toch geen tijd om te leren dus kan beter datum plannen begin feb.
Nopequote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hamburgerbroodjes hebben ze toch wel bij elke super?
TIP: Heel veel en vaak oefenvragen maken. Dikka kans dat je op het examen zoiets hebt van:"Hé, die ken ik."quote:Op maandag 12 januari 2009 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, denk ik.
Ik laat het maar ff rusten indd. Toch geen tijd om te leren dus kan beter datum plannen begin feb.
Dan moet je maar geen knuffelzacht heten, dat wil iedereen even uitproberen natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
Zeg ik wil niet dat iedereen met mij knuffelt!!
Jammer ik wilde je net een knuffel geven.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
Zeg ik wil niet dat iedereen met mij knuffelt!!
C1000 heeft ze vast wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nope
Niet bij de ap en niet bij de plus iig en dus ook niet meer bij de jumbo
Niet die goede foute amerikaanse iig
Ik heb geen economie gestudeerd, maar ik denk dat technisch of administratief toch wel van elkaar verschilt.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef Feitosa het volgende:
Iemand hier die economie heeft gestudeerd? Zit er aan te denken om toch nog een bachelortitel te scoren.
Als het goed is krijg je andere wiskunde dan op de HTS , toch?
Ik had zo,n 2 daagse spoedcursus op CDI. Natuurlijk in 1x gehaald.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TIP: Heel veel en vaak oefenvragen maken. Dikka kans dat je op het examen zoiets hebt van:"Hé, die ken ik."
Ik studeer Bedrijfskunde Informatica net als Cuegirlliequote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef Feitosa het volgende:
Iemand hier die economie heeft gestudeerd? Zit er aan te denken om toch nog een bachelortitel te scoren.
Wiskunde voor HTS is toch wiskunde A o.i.d ( moeilijk ) en voor economie B ( iets makkelijker ) als ik me niet vergis?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb geen economie gestudeerd, maar ik denk dat technisch of administratief toch wel van elkaar verschilt.
Bedrijfskundige informatica , maar geen wiskunde????? wtfquote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik studeer Bedrijfskunde Informatica net als Cuegirllie, gelukkig geen wiskunde maar wel berekeningen etc
Bedankt, maar dat heeft me de afgelopen 2 keer ook niet voldoende geholpen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TIP: Heel veel en vaak oefenvragen maken. Dikka kans dat je op het examen zoiets hebt van:"Hé, die ken ik."
Comm. economie gedaan op het HBOquote:Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb alle theorie ook in 1 keer gehaald, maar als je op zo'n examen zenuwachtig bent en je twijfelt aan al je antwoorden kun je het goed verprutsen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik had zo,n 2 daagse spoedcursus op CDI. Natuurlijk in 1x gehaald.
Een tip: kijk hier naar eens: Het Nationale verkeersexamen Het examen van SBS 6quote:Op maandag 12 januari 2009 16:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja auto.
Ja, vroeger (quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wiskunde voor HTS is toch wiskunde A o.i.d ( moeilijk ) en voor economie B ( iets makkelijker ) als ik me niet vergis?
Dan het boek vaak lezen. Gewoon lezen, al is het maar een stukje. En zit je in een klasje of doe je zelfstudie, dat maakt ook nog uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat heeft me de afgelopen 2 keer ook niet voldoende geholpen.
Ik ga mis op de vragen die ik niet ken.
Dawg! Maandag overleefd?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, vroeger () was het inderdaad zo, wiskunde A was geloof ik meer geschikt voor administratieve vervolgopleidingen, wiskunde B voor technische. Maar volgens mij is er inmiddels alweer het eea veranderd.
Wiskunde in De stelling van Pythagoras, Kwadraten etcquote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bedrijfskundige informatica , maar geen wiskunde????? wtf
Heerlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
B! Nog net.
Jij? Fijn weer aan het werk?
Ja, geloof ik. Net of je niet weg bent geweest van je werk.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HeerlijkCollega's ontwijken me nog een beetje want ik heb nog hoestbuien af en toe. Ik verlang weer naar mijn bedje
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
Wiskunde is waarschijnlijk echt toegespitst op het economisch aspect mag ik aannemen?quote:
Inderdaad, vanochtend puinruimen van vorige week. Als je werk overgenomen is word het nooit echt 100% goed gedaanquote:Op maandag 12 januari 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, geloof ik. Net of je niet weg bent geweest van je werk.
Ik ben blij dat het uberhaupt gedaan is, zou ik dan denken. Slecht wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, vanochtend puinruimen van vorige week. Als je werk overgenomen is word het nooit echt 100% goed gedaanEn vanmiddag was vegeteren in een vergadering
Heb ik gezien ja. Toen was ik nog maar net bezig dus is ook weer tijdje terug.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Een tip: kijk hier naar eens: Het Nationale verkeersexamen Het examen van SBS 6
Leuk filmpje. Jammer dat je niet beter in beeld staat.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
MIJN GOD IK BEN OP TV GEWEEST VANDAAG! en het is al een hele tijd opgenomen... bwuh haat het ommijzelf te zien
Jaquote:Op maandag 12 januari 2009 17:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wiskunde is waarschijnlijk echt toegespitst op het economisch aspect mag ik aannemen?
Das waar. Je hebt ook collega's en bedrijven die het lekker laten liggen tot je terugkomt. Mag je gaan overwerken om het weg te krijgenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het uberhaupt gedaan is, zou ik dan denken. Slecht wel.
En je ligt bij iedereen in bed volgens de topic titel, dus hoe laat kom je vanavond? Moet ik koffie zetten? Is pizza goed, of moet ik uitgebreider koken?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
zie de link eronder tijn
beelden zijn volgens mij al ruim een jaar oud... kzie er tegenwoordig veel beter uit en loop ik al een stuk rechter
Ow je ziet je alleen van de zijkantquote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ieuws_12-01-2009.xml 2e nieuwsitem... toen ik nog lang haar had... sta ik met een laptop
heb ik nu echt daarnaar zitten kijken om de achterkant van je hoofd te zienquote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ieuws_12-01-2009.xml 2e nieuwsitem... toen ik nog lang haar had... sta ik met een laptop
Zie editquote:Op maandag 12 januari 2009 17:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
zie de link eronder tijn
beelden zijn volgens mij al ruim een jaar oud... kzie er tegenwoordig veel beter uit en loop ik al een stuk rechter
Zo had ik de topic titel nog niet bekeken. Maar inderdaad. Ik moet werken tot 6 morgenochtend. Dus knuffel als je dan langskomt om mij in bed te stoppen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En je ligt bij iedereen in bed volgens de topic titel, dus hoe laat kom je vanavond? Moet ik koffie zetten? Is pizza goed, of moet ik uitgebreider koken?
je moet werken?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo had ik de topic titel nog niet bekeken. Maar inderdaad. Ik moet werken tot 6 morgenochtend. Dus knuffel als je dan langskomt om mij in bed te stoppen.![]()
Een heel snel zijkant van mijn hoofd... mja of ik daar blij van wordquote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik nu echt daarnaar zitten kijken om de achterkant van je hoofd te zien
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet werken tot 6 morgenochtend.
Depends on the pizzaquote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En je ligt bij iedereen in bed volgens de topic titel, dus hoe laat kom je vanavond? Moet ik koffie zetten? Is pizza goed, of moet ik uitgebreider koken?
Nee, je hebt niks gemist. Het is maar voor een nachtje productiewerk doen. Maar goed ik heb weer even gewerkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet werken?
heb ik wat gemist heb je werk??
voor 1 nachtje?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, je hebt niks gemist. Het is maar voor een nachtje productiewerk doen. Maar goed ik heb weer even gewerkt.
Ben jij dat Securicor meisje?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ja, dat klopt maar vannacht ga ik via een uitzendbureau ergens productiewerk doen. Het is maar een nachtje voorlopig.quote:
Helaas welquote:
Nee, maar het is beter dan helemaal geen werk. En misschien als het bevalt kan ik daar vaker gaan werken.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor 1 nachtje?
dat is niet lang he
Dat valt toch wel mee.quote:
Hier heb je een shot dat je wel zichtbaar bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Alohaquote:
Iets met kaas, ananas, gehakt, ham, champions, je weet wel the works.. Oh en niet van domino's want die hebben geen lekkere bodem.quote:
De ochtendnieuws uitzending in de player linksboven.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welk item? 1 of 2?
[ afbeelding ]
Hey Tijn,quote:Op maandag 12 januari 2009 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
AlohaJonkel hoe gaat het vandaag?
Haha. Ze bedoelt, als je de link opent, begint er een nieuwsitem. Het gaat dan om het tweede nieuwsitemquote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welk item? 1 of 2?
[ afbeelding ]
Gewoon af laten spelen, na Gaza komt schiphol met KZ in de hoofdrolquote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welk item? 1 of 2?
[ afbeelding ]
Klopt. Helaas is het maar een nachtje. Maar goed in ieder geval heb ik weer even gewerkt.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hey Tijn,
Goed hoorBeetje uitgeslapen en hard gesleuteld vandaag
En me verder stierlijk verveeld
![]()
Jij werken vanavond zie ik
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hier heb je een shot dat je wel zichtbaar bentEn dat hoefde ik dus niet nog eens te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Daar hebben we jou toch voorquote:
Zo erg is het toch niet. Je ziet er best wel leuk uit. Zeker in dat uniform.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En dat hoefde ik dus niet nog eens te zien
Dat kan natuurlijk niet zoals Lit zei!quote:
Je wilde zeggen dat Leanne mijn Tegan is?quote:
en dan klagen ze dat ik voorspelbaar benquote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet. Je ziet er best wel leuk uit. Zeker in dat uniform.Vrouwen in uniform
Oh was jij dat die kwam langs waaien. Sorry ik heb je niet gezien.quote:
Ja joh, wie weet komt er wel meer uit voort. Heel goed je best doenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt. Helaas is het maar een nachtje. Maar goed in ieder geval heb ik weer even gewerkt.
Waarom niet? Je ziet er toch hartstikke leuk uit?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En dat hoefde ik dus niet nog eens te zien
Oh ja ik voorspelbaar. Ik ben net het weer onvoorspelbaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dan klagen ze dat ik voorspelbaar ben
Dat was ik wel van plan. Een voordeel het is ongeveer 5 minuten fietsen van mijn huis.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, wie weet komt er wel meer uit voort. Heel goed je best doen
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat Leanne mijn Tegan is?.
Tis mogelijk tis mogelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat Leanne mijn Tegan is?.
Volgens mij komt ze af en toe nog wel eens langs hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tegan kwam vroeger regelmatig in de vorige Singlesreeks
Thx maar zelf ben ik het daar niet altijd even mee eensquote:Op maandag 12 januari 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom niet? Je ziet er toch hartstikke leuk uit?
Als iemand toevoegt kon je de relatie toch omschrijven. Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:34 schreef MNR het volgende:
Voor Singles met Hyves: tegenwoordig kun je de optie "business" of "friend" bij een toegevoegde vriend plaatsen (kwam ik gisteren achter). Weet iemand waar je de instellingen hiervoor kunt wijzigen? (want ik zie het nergens staan).
Dat is wel goed bewaard gebleven dan, dat geheimquote:
Neequote:Op maandag 12 januari 2009 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als iemand toevoegt kon je de relatie toch omschrijven. Of bedoel je dat niet?
Een publiek geheim dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is wel goed bewaard gebleven dan, dat geheim
Misschien is dat een goed idee. Trouwens zo veel verstand van hyves heb ik niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee
Ik zal wel even een screenshot maken, voor de duidelijkheid
Ik probeer altijd te voorkomen dat ik van de zijkant op de foto staquote:Op maandag 12 januari 2009 17:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Thx maar zelf ben ik het daar niet altijd even mee eenszeker niet op die foto!
Het gaat wel goed. Straks werken.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Leanne het volgende:
mmmkay
ik kennur niet...maargoed
hoe is het met de mooie singles![]()
Ach.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is wel goed bewaard gebleven dan, dat geheim
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien is dat een goed idee. Trouwens zo veel verstand van hyves heb ik niet.
Nja dat fotootjes is dus van een video van rtl... beelden zijn al erm net zo oud als de liquidsregelwel grappig dat die beelden toen gingen over het niet meenemen van vloeistoffen en hij water drinkt in de gate hihi.. want daar was het volgens mij van maar nu in een esta jasje gestoken... dus tja kan er weinig aan doen dat de zijkant erop stondquote:Op maandag 12 januari 2009 17:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te voorkomen dat ik van de zijkant op de foto sta
Die optie is nieuw voor mij. Maar ik heb ook al een hele tijd geen vrienden meer toegevoegd op hyves. Alleen een paar verwijderd. Maar dat waren ook geen vrienden van mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef MNR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze verdeling bedoel ik. Nu wil ik graag weten wat deze groepen inhouden en hoe ik de instellingen ervoor kan wijzigen (dus mensen bij een groep kan plaatsen en kan bepalen wat ik in welke groep laat zien)
Onder het menu "Vrienden" kies je Vriendengroepen:quote:Op maandag 12 januari 2009 17:34 schreef MNR het volgende:
Voor Singles met Hyves: tegenwoordig kun je de optie "business" of "friend" bij een toegevoegde vriend plaatsen (kwam ik gisteren achter). Weet iemand waar je de instellingen hiervoor kunt wijzigen? (want ik zie het nergens staan).
Ik bedoelde niet dat jou zijkant er niet op mag staan of zo, maar ik heb er een hekel aan als mijn hoofd er van de zijkant op staat.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nja dat fotootjes is dus van een video van rtl... beelden zijn al erm net zo oud als de liquidsregelwel grappig dat die beelden toen gingen over het niet meenemen van vloeistoffen en hij water drinkt in de gate hihi.. want daar was het volgens mij van maar nu in een esta jasje gestoken... dus tja kan er weinig aan doen dat de zijkant erop stond
Held!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Onder het menu "Vrienden" kies je Vriendengroepen:
[ afbeelding ]
en dan ben je er:
[ afbeelding ]
Anytimequote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Held!![]()
Had ik gisteren ook gekeken, maar blijkbaar niet goed genoeg. Thanks
Heb je een geheime liefde?quote:
jaja en een groot deel is ook nog eens ONtopicquote:
Dat is onze specialiteit.quote:
Het scheelt dat je niet de enige bent hierquote:Op maandag 12 januari 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou. Jullie hebben n primeur. Zit te internetten op mn mobiel.moest ff een adres opzoeken. Nu voor t eerst op fok dus. Ben officieel kansloos
Ik weet zeker dat je je hier thuis zal voelenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou. Jullie hebben n primeur. Zit te internetten op mn mobiel.moest ff een adres opzoeken. Nu voor t eerst op fok dus. Ben officieel kansloos
Jij zorgt daar wel voor hequote:Op maandag 12 januari 2009 18:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je je hier thuis zal voelen
Ik wist het welquote:
Hoi!quote:
Was je dat dan nog niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ouderdomquote:Op maandag 12 januari 2009 18:40 schreef Kuwaro het volgende:
Ik wou iets typen maar ik ben het weer vergeten wat ik wou typen
Zo oud ben ik ook weer nietquote:
Dat zijn de eerste tekenen van ouderdomquote:Op maandag 12 januari 2009 18:46 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook weer niet![]()
Ik heb soms van die momenten, dan vergeet je iets en een paar minuten/uren later... "ohh ja ,dat wou ik gaan zeggen/ kopen/halen etc"
Goede avond Lixi.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:46 schreef Kuwaro het volgende:
Ik geef Katy Perry maar de schuld
Of elke andere mooie vrouw.quote:
Goede avond.quote:
Volgens is er weinig boeiend gebeurt de laatste dagen hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:04 schreef Lixi het volgende:
Heb ik nog spannende roddels gemist de laatste dagen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens is er weinig boeiend gebeurt de laatste dagen hier.
Ik dacht even dat ik zwanger wasquote:Op maandag 12 januari 2009 19:04 schreef Lixi het volgende:
Heb ik nog spannende roddels gemist de laatste dagen?
Hè, jammerquote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik zwanger wasMaar dat bleek toch ijdele hoop
Ik had gewoon wat teveel boerenkool op
met worst?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgende keer beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |