Ik ben Dordtenaar en dat zijn schapenkopen. Dus schapen zijn inderdaad tof.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Schapen zijn echt te tof
Ja kan je daar wat gaan doen jaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben zowaar onder baas z'n tijd bezig met m'n afstudeeropdracht uit te werkenAchja tis toch uiteindelijk dezelfde baas
lame tvp
Sowieso meeste vergaderingen vind ik zonde van de tijdquote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een discussie begin over iets heel kleins. Waarom?
Nieuw hier?quote:
Bedrijfskundige Informaticaquote:
Eigenlijk wel ja. Maar het bedrijf waar ik werkte daar was het verplicht om elke maand te vergaderen. In die vergaderingen werd over nieuwe regelgeving verteld en problemen besproken. Dat elke maand weer.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso meeste vergaderingen vind ik zonde van de tijd
Volgende keer doe ik wel een prikkelendere titel.quote:
Vrijwillig?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo mensen,
ik mag me nu ook hierbij aan sluiten
Welkom hier. Hoe lang ben je al single?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
ja zit normaal niet op r & p en kwam dit topic per toeval tegen
denk ongeveer maandje of 4 a 5 na relatie van 2,5 jaarquote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom hier. Hoe lang ben je al single?
Het ligt er aan wat je onder een knuffel verstaat.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
goh een knuffel in bed lokt wel nieuwe mensen
alleen als je de topic van afgelopen week terugleest zodat je weet waar we t over hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo mensen,
ik mag me nu ook hierbij aan sluiten
Nou ja, vrijwillig?quote:
Ja vraag me af wat voor TT verse single vrouwen zou aantrekkenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
goh een knuffel in bed lokt wel nieuwe mensen
Achja het stelt ook niet veel voorquote:
volgende tt:quote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja vraag me af wat voor TT verse single vrouwen zou aantrekken
Echt?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen als je de topic van afgelopen week terugleest zodat je weet waar we t over hebben
ja in jouw geval misschien welquote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
To be single or not to be single, that's the question
Dat is vervelend voor je dat het uit gaat na zo'n lange tijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
denk ongeveer maandje of 4 a 5 na relatie van 2,5 jaar
quote:
Nee hoor, ik ben singlequote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja in jouw geval misschien wel
maar doe maar niet anders kom je dalijk niet meer hier
2,5 jaar is niksquote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je dat het uit gaat na zo'n lange tijd.
Ze moeten wat voor de single dames overhebben natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben een nieuwe tijn ik voel t gewoon
je mag t proberen, dan zien we je morgen nog wel weer es verschijnen...
That is the QUESTION....quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben single
Geen vraag.
Ik wilde gewoon niet alleen TVP zeggen
ochja ik was zelf degene die het uitmaakte, liep niet meer zo lekker laatste half jaar al eigenlijk, zijn gelukkig wel nog vrienden dus we zien mekaar zo af en toe nog eensquote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je dat het uit gaat na zo'n lange tijd.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Goede ttquote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgende tt:
verse single vrouwen zijn ook welkom
!?
nah te simple ... had het jou aangesproken dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgende tt:
verse single vrouwen zijn ook welkom
!?
dat is wel kut, had ze beter een sms kunnen sturen op je vakantiequote:Op maandag 12 januari 2009 15:56 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Maar ja heb dus net een relatie van 3,5 jaar achter de rug zitten.
Kwam terug van de vakantie en toen vond ze dat we meer vrienden waren geworden. Expres eerder van het skieen terug gekomen
Licht en zonder suiker. Zo, heb je dat vast gehad.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
2,5 jaar is niks![]()
weet je net een beetje hoe iemand zn thee wil drinken....
haha ja sommige mensen vinden 2,5 jaar lang tegewoordig anderen nietquote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
2,5 jaar is niks![]()
maar ze zijn nu vrienden, is toch ook mooi, nu nog een neukerdje en alles is okee
Dankje voor het complimentjequote:Op maandag 12 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Gewoon zwartquote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
2,5 jaar is niks![]()
maar ze zijn nu vrienden, is toch ook mooi, nu nog een neukerdje en alles is okee
neuh maar ik zag staan: single en ben komen neuzenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
nah te simple ... had het jou aangesproken dan ?
Dat hebben wij toch altijd?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze moeten wat voor de single dames overhebben natuurlijk.
Hahah nee dat niet, maar voor de vakantie was fijner geweestquote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is wel kut, had ze beter een sms kunnen sturen op je vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |