Je weet niet waar RLS voor staat, maar weet wel dit RLS SC topic te vinden om mee te lullen over RLS?quote:
ik hak ze altijdquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En net zoals een blok openhaardhout, afgezaagd as ever
Het is SC, bagger mag. Met mate en met Dribbel_ .quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Klonk het volgende:
godver, nu ben ik ook aan het baggeren, BX hellup
Nou gezellig hoor! Er loopt er hier trouwens nog één die wel wat begeleiding kan gebruiken geloof ikquote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige begeleiding, net als mongooltjes die even de stad in mogen
"Pull"quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet niet waar RLS voor staat, maar weet wel dit RLS SC topic te vinden om mee te lullen over RLS?
And now ... pull the other one.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Klonk het volgende:
godver, nu ben ik ook aan het baggeren, BX hellup
wiequote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou gezellig hoor! Er loopt er hier trouwens nog één die wel wat begeleiding kan gebruiken geloof ik
Wat is het verschil eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is SC, bagger mag. Met mate en met Dribbel_ .
Moi ?............ nee toch ?, dat zou onaardig zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou gezellig hoor! Er loopt er hier trouwens nog één die wel wat begeleiding kan gebruiken geloof ik
Ja hilarisch. Of wil je liever een pul bier?quote:
Ja die van mij ook wat is je puntquote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat deze topics meestal openblijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |