Gelukkig maar, aangezien je niet wist wat RLS was.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:19 schreef Jian het volgende:
Relaxed topic wel, dacht eerst dat het over RLS ging, maar da's maar een side-kick hier![]()
Ik leer snelquote:Op maandag 12 januari 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig maar, aangezien je niet wist wat RLS was.
Ik had het over Dribbel.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk, da's nou vriendelijk, een beetje enthousiasme voor een groentje, daar hou ik van
je mag het hier ook neerzetten, we geven je wel adviesquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn leven is ook een soap nu een beetjemisschien moet ik maar in R&P gaan zitten
Ik weet neit of het wel zo'n goed idee is dat hier op internet neer te smijtenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef blomst het volgende:
[..]
je mag het hier ook neerzetten, we geven je wel advies
ja, dan kun je beter naar R&P gaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet neit of het wel zo'n goed idee is dat hier op internet neer te smijtenJe weet nooit wie waar allemaal meeleest
Met een goeie kloonquote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dan kun je beter naar R&P gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |