Radboud heeft hier niet zoveel mee te maken....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef Ynske het volgende:
[..]voor Dracu, Khoop dat t radboud nu eindelijk wel zijn werk goed doet!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Ynske het volgende:
Heeft dit allemaal nu bij Dracu als beginpunt haar Dystrofie?
mn tante heeft ook Dystrofie, dat is in het Radboud dus helemaal fout gegaan, verkeerd behandeld, van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Radboud heeft hier niet zoveel mee te maken....
De infectie heeft niets met de dystrofie te maken, maar de roodheid en de pijn zouden óók van de dystrofie af kunnen komen....
De eerste keer ging ze met pijn en meer krampen als normaal, maar dat had dus met die infectie te maken.... wel moet alles extra rusten enzo....
Ja... die "therapie" die ze bij het Radboud volgde was/is ook niet helemaal wat ze er van verwacht/gehoopt had... Daar pikt ze nu (nou ja, nu dus weer even niet) dr dingetjes van mee en hoopt er op háár manier "een stapje verder" mee te komen....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn tante heeft ook Dystrofie, dat is in het Radboud dus helemaal fout gegaan, verkeerd behandeld, van kwaad tot erger.
K hoop voor Dracu dat t allemaal heel snel goed komt
Het Radboud heeft in dit geval de boel afgewimpeld, mn tante moest zich niet aanstellen, ze verbeelde het zich, later was het zij hadden alleen goed gehandeld etc, ze zit nu in een rolstoel, kan er niet tot nauwelijks meer uit, kan geen kleding aan haar been verdragen etc. T is iig geen professionele manier van handelen geweest. maar goedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:49 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat een ziekenhuis dat met opzet doet
Helaas is het mensenwerk en mensen kunnen het fout hebben.
Het gaat er meer om hoe zo'n ziekenhuis reageert, waar ik bv bij het Canisius in Nijmegen nog steeds zwaar pissed off over ben. Het radboud heeft me met zo veel mogelijk informatie voorzien, oook me altijd serieus genomen. Dat voelt al een stuk prettiger dan gewoon weggewimpeld worden.
assistend in opleiding volgens mijquote:
Tisser met jou aan de hand dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Pheno het volgende:
En zo heeft iedereen ervaringen. Ik heb ook nog steeds dagelijks last, maar ja, ze hebben me echt binnenstebuiten gekeerd, ik heb alles met eigen ogen mogen aanschouwen
Het zal ook zeker aan de arts of aio liggen die je hebt.
Nog steeds hetzelfde gezeik van een ruime jaar geleden. Acute buik gehad en sindsdien alleen klachten die niet thuisgebracht kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tisser met jou aan de hand dan?
Nog steeds niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gezeik van een ruime jaar geleden. Acute buik gehad en sindsdien alleen klachten die niet thuisgebracht kunnen worden.
Nopequote:
Ow bah.... Ben je ook lekker mee dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde gezeik van een ruime jaar geleden. Acute buik gehad en sindsdien alleen klachten die niet thuisgebracht kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |