Over 30 jaar gezien is een huis nog altijd zo waardevast als het komt qua onderpand.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 07:56 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Dat je huis een duurzaam onderpand is zou ik tegenwoordig niet meer te hard zeggen
Maar ik bedoel maar te zeggen, als je een autolening (daar ging het eigenlijk over) redelijk rap kan afbetalen, dat ook doet, en als het duidelijk is wat het je kost, wat is daar dan zo oliedom aan?
Ja, dat kost geld. Maar een biertje in het cafe kost ook geld, net als zoveel andere secondaire zaken.
(Oja, en met gezinsuitbreiding krijg je met wel meer kosten te makenbovendien kunnen de inkomsten een jaartje lager liggen ivm bv ouderschapsverlof.)
Je kunt voor 3.000 euro's best een fatsoenlijk autootje kopen. Geen Mooie glimmende nieuwe Golf natuurlijk, maar dit is het moment dat je op de blaren moet zitten die je op hebt gelopen toen je bij het BKR je billen brandde.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:00 schreef FortunaHome het volgende:
Ik heb ongeveer ¤3000 euro spaargeld te besteden van mezelf, maar ik wil gewoon een fatsoenlijke bak nu.
Ik ben het eens met de TS. Als je ooit eens een dubbele BKR-notering hebt gehad vind ik het belachelijk dat je dan zo lang nog geen lening krijgt. Als je ooit twee keer in je wilde jaren in de Jellinek-kliniek hebt gezeten, kun je na een paar jaar toch ook wel weer eens een borreltje proberen?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Je kunt voor 3.000 euro's best een fatsoenlijk autootje kopen. Geen Mooie glimmende nieuwe Golf natuurlijk, maar dit is het moment dat je op de blaren moet zitten die je op hebt gelopen toen je bij het BKR je billen brandde.
Simpletonquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:55 schreef cofi het volgende:
Waarom sluiten mensen voor van alles en nog wat leningen af? Er zijn (mijn mening) maar twee dingen waar je voor moet lenen:
1) Studie
2) Huis
Echt...die mensen die voor andere dingen leningen afsluiten zijn gewoon echt stom bezig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |