abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64955435
En Ajax.nl is al helemaal een zekerheidje.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64955477
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:22 schreef sjimz het volgende:
Iets boven de 3 miljoen.
Dat is een goede prijs.
Kan Twente met de helft van dat geld weer Wisgerhof ophalen in Nijmegen

Al mogen ze daar ook nog wel even een weekje mee wachten zodat het precies tussen Twente - Vitesse en Vitesse - Nec invalt.
  maandag 12 januari 2009 @ 17:06:00 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64955846
quote:
'Het is de vraag of een speler zich voor de tweede keer over zo'n teleurstelling heen kan zetten', aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman op de website van de Tukkers. 'Dit heeft ons doen besluiten met zijn overgang naar Ajax in te stemmen.'
Loser.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64955895
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Loser.
Whahaha wat een lachertje.
Je kunt ook niet van hem verwachten dat hij in het openbaar gaat toegeven dat ie fouten heeft gemaakt.
  maandag 12 januari 2009 @ 17:25:37 #55
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64956743
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef toma het volgende:

[..]

Whahaha wat een lachertje.
Je kunt ook niet van hem verwachten dat hij in het openbaar gaat toegeven dat ie fouten heeft gemaakt.
Fouten in de voetballerij worden toch standaard pas een half jaar na dato toegegeven in interviews?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_64956800
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef BB-boy het volgende:
Meteen aanvoerder maken.
Nee dankje, zoiets moet je verdienen, Liever Steek en Lindgren
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64957037
Liever Stekelenburg ja (die was ik even vergeten).

Van Lindgren weet ik nog steeds niet waarom hij aanvoerder is...
pi_64957055
Kom maar Angstgegner.
pi_64957611
Wie gaat Angstgegner quoten .
pi_64957819
Jongens, gefeliciteerd met jullie aanwinst, nogmaals.
Ik ben blij voor Robbie dat ie nu iets meer verdient dan bij Twente. Hoop dat ie nu ook maar in de basis staat. Want pipo bassie vind Olegeur ook heel belangrijk zie hier:http://www.soccernews.nl/news/58229. Tis natuurlijk leuk om een, eventueel, kampioenschap te vieren als je een half jaar bij een andere club hebt gevoetbald en het andere helft op de bank hebt gezeten. En dan waarschijnlijk met schaamrood op de kaken te zingen, zo van, helemaal niets in Enschede.
Silva kwam ook met een hoop bombarie binnen, en waar ZIT ie nu.
Ook leuk dat er nu mensen janken, zo van kom er nu maar in angstgegner, of ben benieuwd wat die en die zeggen. Vergeet niet dat Munsterman meerdere spelers heeft behouden. Douglas, Elia en Engelaar vorig jaar.
pi_64957864
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:53 schreef need2009 het volgende:
Ik ben blij voor Robbie dat ie nu iets meer verdient dan bij Twente. Hoop dat ie nu ook maar in de basis staat. Want pipo bassie vind Olegeur ook heel belangrijk zie hier:http://www.soccernews.nl/news/58229. Tis natuurlijk leuk om een, eventueel, kampioenschap te vieren als je een half jaar bij een andere club hebt gevoetbald en het andere helft op de bank hebt gezeten. En dan waarschijnlijk met schaamrood op de kaken te zingen, zo van, helemaal niets in Enschede.
Ook leuk dat er nu mensen janken, zo van kom er nu maar in angstgegner, of ben benieuwd wat die en die zeggen. Vergeet niet dat Munsterman meerdere spelers heeft behouden. Douglas, Elia en Engelaar vorig jaar.
quote:
Munsterman is stellig. "We verkopen Elia niet. En Robbie speelt hier na de winterstop ook nog gewoon."
whehe.
pi_64957913
quote:
Ten eerste denk ik dat Wielaert zeker wel de kans krijgt bij Ajax. Verder zit Silva, een goede rechtsback, op de bank, omdat er op dit moment ook een zeer talentvolle speler daar speelt (van der Wiel). Ten 3e is het natuurlijk logisch dat mensen zo reageren als men zo vastberaden en zeker zegt dat Wielaert niet komt (Angstgegner, Munsterman), zoiets kan je verwachten als het dan toch gebeurt. Evenzo zullen die mensen (wellicht schoorvoetend) de ander gelijk geven bij dit soort situaties.

Leedvermaak is het beste vermaak.
pi_64958082
quote:
Helemaal niets in Enschede? Hoe bedoel je zelfoverschatting
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64958091
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:56 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ten eerste denk ik dat Wielaert zeker wel de kans krijgt bij Ajax. Verder zit Silva, een goede rechtsback, op de bank, omdat er op dit moment ook een zeer talentvolle speler daar speelt (van der Wiel). Ten 3e is het natuurlijk logisch dat mensen zo reageren als men zo vastberaden en zeker zegt dat Wielaert niet komt (Angstgegner, Munsterman), zoiets kan je verwachten als het dan toch gebeurt. Evenzo zullen die mensen (wellicht schoorvoetend) de ander gelijk geven bij dit soort situaties.

Leedvermaak is het beste vermaak.
Oke, das waar, jullie mogen nu ook een keertje.
pi_64958185
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Helemaal niets in Enschede? Hoe bedoel je zelfoverschatting
PO vergeten???
pi_64958217
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:05 schreef need2009 het volgende:

[..]

PO vergeten???

?
pi_64958247
quote:

[..]

PO vergeten???

Haha, je snapt er echt weinig van hé? Waarom zouden Ajax spelers helemaal niets in Enschede zingen?

En dat filmpje van Elia heeft er ook helemaal geen fuck mee te maken, kort samengevat praat geen onzin.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64958264
quote:

[..]

PO vergeten???
Eljero Elia #2: Twente of toch Ajax?

Ik wacht nog.
  maandag 12 januari 2009 @ 18:08:32 #69
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64958271
quote:

[..]

PO vergeten???
Had Wielaert ook "helemaal niets in Amsterdam" gezongen dan? Alleen Braafheid toch..
pi_64958284
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:07 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

En dat filmpje van Elia heeft er ook helemaal geen fuck mee te maken, kort samengevat praat geen onzin.
Inderdaad zeg.
pi_64958305
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Had Wielaert ook "helemaal niets in Amsterdam" gezongen dan? Alleen Braafheid toch..
Men roept van wel maar ik zag ook alleen Braafheid het zingen.
  maandag 12 januari 2009 @ 18:09:49 #72
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64958310
quote:

[..]

Haha, je snapt er echt weinig van hé? Waarom zouden Ajax spelers helemaal niets in Enschede zingen?

Idd, alsof Twente een echte traditionele concurrent van Ajax is . Het wordt dan ook voornamelijk van de kleinere clubs naar de grotere clubs toe gezongen als die een keer winnen. Of tussen Rotterdam en Amsterdam natuurlijk, maar dat zit er gewoon in.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64958322
quote:

[..]
Dat doen ze toch, als ze hebben gewonnen in een belangrijke wedstrijd van de desbetreffende club.
pi_64958357
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:10 schreef need2009 het volgende:

[..]

Dat doen ze toch, als ze hebben gewonnen in een belangrijke wedstrijd van de desbetreffende club.
Wie doen dat? Braafheid?

Je bent lekker duidelijk
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:09 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Idd, alsof Twente een echte traditionele concurrent van Ajax is . Het wordt dan ook voornamelijk van de kleinere clubs naar de grotere clubs toe gezongen als die een keer winnen. Of tussen Rotterdam en Amsterdam natuurlijk, maar dat zit er gewoon in.
Ach, laat ze lekker denken dat ze mee doen voor het kampioenschap aan het eind van de rit staan ze gewoon weer ergens tussen plek 4 en 7 kijk maar naar Groningen vorig jaar.
pi_64958374
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:10 schreef need2009 het volgende:

[..]

Maar doorgaans is er toch ook helemaal niets in Enschede?
Kan me de laatste prijs niet herinneren in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')