Vertel er dan bij wat de DA heeft gezegdquote:Op maandag 12 januari 2009 13:22 schreef seilram het volgende:
Nou nou, bedankt zeg. Denk je nou werkelijk dat ik de DA nog niet benaderd heb?? Ik vraag niet naar een medisch oordeel maar ervaringen.
Hoe zien de ogen van je kat eruit? Is daar zo ziechtbaar iets aan te zien? Onze kat (richting de 18 jr) doet de laatste tijd heel wankel. Dat deel van jouw verhaal herken ik wel. Ook de pilletjes die die moet eten (fortekor voor de nieren) ziet ie nauwelijks maar hij ruikt ze wel en eet ze vervolgens gretig op.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:27 schreef seilram het volgende:
DA zegt dat het grauwe staar is. Dat is wel te opereren, maar ze kunnen geen garantie geven en mijn DA zei ook dat het bij oudere katten wel vaker voorkomt.
Je weet dat katten dichtbij helemaal niet scherp zien? Dus zo vreemd is het niet dat je kat die pilletjes niet ziet. En dus valt het misschien wel mee met het slechte zien van je kat.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:47 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Hoe zien de ogen van je kat eruit? Is daar zo ziechtbaar iets aan te zien? Onze kat (richting de 18 jr) doet de laatste tijd heel wankel. Dat deel van jouw verhaal herken ik wel. Ook de pilletjes die die moet eten (fortekor voor de nieren) ziet ie nauwelijks maar hij ruikt ze wel en eet ze vervolgens gretig op.
Dit klopt, katten met goede ogen zien ook niet wat er recht voor hun neus ligt, dat doen ze op geur. Daarom willen katten ook wel eens 'zoeken' naar een kattensnoepje wat je recht voor hun neus neerlegt.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:50 schreef Lienekien het volgende:
Je weet dat katten dichtbij helemaal niet scherp zien? Dus zo vreemd is het niet dat je kat die pilletjes niet ziet. En dus valt het misschien wel mee met het slechte zien van je kat.
Nee, ik vind 13 ook niet oud....quote:Op maandag 12 januari 2009 13:51 schreef Sheriam het volgende:
Ik vind 13 niet zo heel oud hoor! Zeker niet als ze tot nu toe gezond is geweest. Mijn kat is pas overleden, die was bijna 18 en had al jaren last van zijn nieren. Een poes van 13 zou nog best wat jaartjes behoren te hebben.
Ik geloof dat dieren wel kunnen wennen aan blind zijn, mijn vader vertelde soms van zijn hond die ook blind werd en overal nog de weg kende (was wel 55/60 jaar geleden met dus veel minder verkeer, moet ik er bij zeggen). Alleen toen er een bruggetje over de sloot voor hun huis was weggehaald, liep hij een keer zo het water in![]()
Maar als ze verder nog gezond is, kan ze waarschijnlijk ook wel goed door een operatie komen (narcose enzo). Is Pannekoek een binnen- of buiten-poes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop