Terug vind pizza.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:16 schreef DNA-Menno het volgende:
Binnekort open ik een site met ALLES over pizza's!
inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:35 schreef SHE het volgende:
Naja, een pizza hoeft ook niet ongezond te zijn.
Alleen die prefab en keten pizza's zijn niet zo best; maar niets is zo veelzijdig als de pizza dus je kunt er van maken wat je wilt.
Dat, dus.quote:
Die man is idd geniaal, maar ik vind het gros van zijn recepten echt veel te gecompliceerd en arbeidsintensief.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef ASSpirine het volgende:
Heston Blumenthal
Maareh, als je zijn recepten wil kopiëren dan mag je wel wat geduld hebben denk ik. Nogal veel werk... Had zijn blackforest cake gezien, damn zeg, dat ga je toch echt niet namaken?
Ik gebruik volkorenmeel voor de bodem; en doe daar veel mooie verse kruiden doorheen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:34 schreef David het volgende:
[..]
inderdaad.
In principe is het niet veel anders dan brood met beleg. En beleg kun je heel gezond maken, net zoals een pizza topping.
Kopieren?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef ASSpirine het volgende:
Heston Blumenthal
Maareh, als je zijn recepten wil kopiëren dan mag je wel wat geduld hebben denk ik. Nogal veel werk... Had zijn blackforest cake gezien, damn zeg, dat ga je toch echt niet namaken?
Ik weet niet hou je nu bakt, maar op de manier waarop Heston het doet kan het eigenlijk niet misgaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef SHE het volgende:
Ik zou eigenlijk nog wel een mooie houtoven willen hebben buiten. Dat maakt zoveel verschil.
In dit filmpje gebruikt hij een omgekeerde koekepan als bakplaat voor de pizza. Heeft iemand hier ervaring mee?quote:
Dat lijkt mij ook, het gaat immers om de temperatuur. Dat krijg je niet in een gewone oven. Als dat Ferrari ding de pizza goed verwarmd dan is dat gewoon een goede pizza-oven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik maak zo'n 4 keer per jaar een houtvuurpizza en doe gelijk wat zelfgemaakte lasagnes er in. het zijn de lekkerste, maar ik denk dat de oven die ts beschrijft een prima alternatief is omdat ze goed heet kunnen worden. duikelman (topwinkel) verkoopt ze ook en zijn nu in de aanbieding. het is belangrijk om niet met een tellsell dingetje thuis te komen, want dan kan je beter je normale oven gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |