2 mensen 1 gedachtenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wilde exact hetzelfde posten, maar hield me in
beter dan om het fucken van papi of nietquote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu ben je homo omdat je het aanpast
ik lust ook wel wat. en heb me al aardig vol zitten vreten v/h weekend.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
LL wat is je menu vandaag we zijn hongerig hierzo
Scherpquote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu ben je homo omdat je het aanpast
nu weer wel jahquote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het gaat nog aardig sloom moet ik eerlijk zeggen
Dus dat wordt niks eten? Kan je niet van een collega lenen?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan gaan wanneer ik wil, maar ben mn bankpas (chipknip dus) vergeten
Contant betalen is geen optie
Jammer mooi dat je kon editen dan maarquote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als ik niet kon editen had ik maar een suicide actie gedaan
Krijg schurft aan je zak, heaumeauquote:
je bent verdomme maar een paar jaar ouderquote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
Kinders toch..als mama ook ff een paar dagen niet oplet is er gelijk ruzie
mama is wel lekker zegquote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
Dudequote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.megagadgets.nl/gadgets/equalizer-tshirt-p-492.html
LOL
nee idd, echt lachen zon sitequote:
nog 3 minutenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef Friday12 het volgende:
LL wat is je menu vandaag we zijn hongerig hierzo
quote:Het menu van Maandag
12 januari 2008
D A G S C H O T E L
Stamppot boerenkool ¤ 3.60
met gehaktbal en vleesjus
Gebakken heekfilet ¤ 3.00
met mosterdsaus
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Frietjes ¤ 0.78
Gekookte aardappelen ¤ 0.78
Worteltjes met dille ¤ 0.78
S O E P
Gebonden boschampignonsoep ¤ 0,40
Heldere tomatensoep ¤ 0,40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Vegetarisch spaghettischoteltje ¤ 1.79
Wentelteefjes ¤ 0.74
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Salade met gerookte forel ¤ 1.79
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag ¤ 2.12
S N A C K S
Hot-dog ¤ 1.56
Spaghettischoteltje ¤ 1.79
Kalfsvleeskroket ¤ 1.01
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu zit er drinken over me toetsenbord
Sorryquote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nu zit er drinken over me toetsenbord
ey man, ik ben geslaagdquote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef Runx het volgende:
oja goedemorgen mensenik ga zo weer
zo eindgesprek
even bedelen werkt altijdquote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat ik een lunchkaart van de afdeling "pik" en het geld contant in de kluis teruggeefquote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus dat wordt niks eten? Kan je niet van een collega lenen?
Ja ik ken um, leuke sitequote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd, echt lachen zon site
ben ff zon rubik cube aan het bestellen
ok nais ik heb binnen 3 kwartier een website gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey man, ik ben geslaagdgaat helemaal nergens over met die beatboxer
kerel vraagt helemaal niet naar de documentatie of iets dergelijks
tenminste bij niet
oja incl spelfoutenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ok nais ik heb binnen 3 kwartier een website gemaaktom 11 uur begonnen en om 11.45 klaar
Die dingen zijn toch veel goedkoper te krijgen dan voor 15 euroquote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd, echt lachen zon site
ben ff zon rubik cube aan het bestellen
Hey runxquote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef Runx het volgende:
oja goedemorgen mensenik ga zo weer
zo eindgesprek
knap.. mij krijgen als je zelf 4 jaar later pas geboren wordtquote:Op maandag 12 januari 2009 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
school is saaiquote:
Kan ookquote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat ik een lunchkaart van de afdeling "pik" en het geld contant in de kluis teruggeef
ze krijgen nog 5 euro van mequote:
Patat it isquote:Op maandag 12 januari 2009 12:00 schreef Friday12 het volgende:
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Patatjes ¤ 0.78![]()
S N A C K S
Hot-dog ¤ 1.56
Spaghettischoteltje ¤ 1.79
Kalfsvleeskroket ¤ 1.01
dit is lekker
Frietjesquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je bent verdomme maar een paar jaar ouder
Ja we zijn daarna samen opgegroeidquote:Op maandag 12 januari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
knap.. mij krijgen als je zelf 4 jaar later pas geboren wordt
Ik stel mn betalingen altijd zo lang mogelijk uitquote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wan betaler![]()
Hoe was je weekend eigenlijk?
Vandaar dat ik je eigenlijk meer als zusje ziequote:Op maandag 12 januari 2009 12:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja we zijn daarna samen opgegroeid
Patatquote:Op maandag 12 januari 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frietjes![]()
Pommes frites.. friture.. het is toch ook geen pommes patates en pature
Jaah precies ik had het je al eerder willen vertellen..maar het kwam er maar gewoon niet vanquote:Op maandag 12 januari 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je eigenlijk meer als zusje zie
Frietquote:
vind ik eigenlijk niet gek, met zo veel kindjesquote:Op maandag 12 januari 2009 12:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaah precies ik had het je al eerder willen vertellen..maar het kwam er maar gewoon niet van
jeweet..drukdrukdruk
Ben het niet snel met moozzie eens jeweet..maar..het is patatquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben het niet snel met moozzie eens jeweet..maar..het is patat
Heb je ook nog wat leuks gedaan? ipv werken en gewekt wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik stel mn betalingen altijd zo lang mogelijk uit
Vrijdagnacht was rustig (te rustig eigenlijk.. tijd ging maar niet om)
Maar zaterdag ging wel...
vond het alleen kut dat de klanten bleven hangen
Was pas zondagochtend om 7 uur 's morgens thuis
en toen maakte mn kindje me al om 12 uur wakker(paps zat ff op de wc en hij glipte dus langs
)
ja chaosquote:Op maandag 12 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk niet gek, met zo veel kindjes
Niettusquote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben het niet snel met moozzie eens jeweet..maar..het is patat
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben het niet snel met moozzie eens jeweet
quote:..maar..het is patat
Ik hou m'n mond..quote:
Nee dat ben ikquote:
quote:Friet of Patat?
De termen friet en patat komen beide van het Franse patates frites af. Het zijn dus eigenlijk verbasteringen van de twee woorden in het Franse origineel.
In België gebruikt men het woord patatten waar wij aardappels (of aardappelen) zeggen en is de strijd dus al beslecht voor ie begonnen is.
dus jullie redenatie voor frites, dat het een belgisch woord is, is dus gebaseerd op onkennis![]()
In Nederland is de situatie minder duidelijk, maar als een stelregel is het zo dat men in noorden en westen van het land eerder patat zegt, in het zuiden eerder friet en in het oosten verschilt het nog al eens. In het zuiden is men hoogstwaarschijnlijk meer beïnvloed door de zuiderburen.
In plaatsen als Utrecht, in het midden van het land, kom je vaker hybriden tegen, zoals een snackbar waar men friet op de prijslijst had staan, maar na een bestelling van een frietje speciaal deze bevestigde met "één patat speciaal!". Er is dus eigenlijk geen goede regel te geven voor wat je moet zeggen, behalve dat Vlaamse friet altijd Vlaamse friet zal zijn en nooit Vlaamse patat.
Verder kan het woord friet ook nog gespeld worden als frites. Dit gebeurt het meeste in de samenstelling fritessaus, of bij producten die in de supermarkt te koop zijn, zoals ovenfrites. Zoals bekend zijn snackbareigenaars niet altijd even secuur als het om spelling gaat en zal eerder de fonetische variant gebruikt worden.
bron
Oftewel: jullie woord is het zelfde als dat van de belgenquote:
Nee niet echtquote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat leuks gedaan? ipv werken en gewekt worden
Wat eigenlijk best lief is als dat door je kindje gebeurd
Dudequote:Op maandag 12 januari 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oftewel: jullie woord is het zelfde als dat van de belgen
whehehe jullie zijn nepbelgen *wijst met vinger en doet kinderachtig
wrs welquote:
Was een vraag.. Omdat je zei dat je 2 keer boos keekquote:
wat was zo spannend?quote:
ik bedoel ik kijk 2 keer zo boosquote:Op maandag 12 januari 2009 12:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Was een vraag.. Omdat je zei dat je 2 keer boos keek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik liep laatst dus zo over de kalverstraat...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat was zo spannend?
deel je verhaal, heb ik iig nog wat te doen
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ik bedoel ik kijk 2 keer zo boos
Omdat LL zei dat ze netzoboos keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |