Als je nu ook nog zou werken en geld zou verdienen voor de maatschappij zou ik je helemaal top vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 08:49 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch ben ik op.Vind je dat niet hartstikke aardig en meelevend van me?
Doe ik ook wel. Alleen niet fulltime.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je nu ook nog zou werken en geld zou verdienen voor de maatschappij zou ik je helemaal top vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.![]()
Dan ben je toch wel een toffe peer. Je zou nog toffer zijn als je die lekkere plaatjes in een spoiler postquote:
Toffe Peer is my middle name.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel een toffe peer. Je zou nog toffer zijn als je die lekkere plaatjes in een spoiler post
Ik gebruikt de oude layout op mn werkquote:Op maandag 12 januari 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dank je! Dan kan ik ook blijven fok!ken op mn werk
Kan je doenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik gebruikt de oude layout op mn werk
Oftewel: een banner met tieten en spoilers die niet verborgen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |