Ja, kijjk, dat bedoel ik dus. Jij bent een week verder dan ik en mijn buik is groter. Ik had gedacht dat het pas over een aantal weken echt te zien zou zijn, maar nee hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:01 schreef innepin het volgende:
Miss Sly en Vicky, mooie buiken!
Miss Sly, in vergelijking met wat ie nog gaat worden is-ie nog hartstikke bescheiden natuurlijkin vergelijking met mij is-ie wel groot, bij mij zie je nog steeds niet heel erg veel
![]()
je gaat 'm na je bevalling nog missen hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, kijjk, dat bedoel ik dus. Jij bent een week verder dan ik en mijn buik is groter. Ik had gedacht dat het pas over een aantal weken echt te zien zou zijn, maar nee hoor.
Nou ja, het went wel
Absoluut. ik mis m'n buik soms ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie buiken weer hier hooren miss, zoals anderen al zeggen, hij wordt nog groter en je gaat hem echt missen na de bevalling. Ook al ben je hem op het einde echt zat.....
Dat zijn tochquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:38 schreef Noli. het volgende:
Ik heb helemaal geen bolle buik maar een gekke punt buik!
gezien!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:05 schreef MeNicole het volgende:
-knip-
Vorige week vrijdag 20 weken![]()
Haal hem zo weer weg!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |