Heb jij nog een recente?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef Fruppel het volgende:joepie!! Ik heb je ook gezien!!
Echt een heel mooi beginnend buikie!
Nee eigenlijk niet! Ik zei het toevallig tegen mijnquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:22 schreef sjak het volgende:
Jee, Vicky, wat een buik heb je al zeg. Mooi hoor.
zwanger zijn is toch ook één groot feest?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vind ik dus ook! Echt alsof het allemaal een groot feestje is!![]()
dan moet je wel de foto posten hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:34 schreef Vero-Mama het volgende:
Eind van mijn zwangerschap was ik helemaal niet lekker meer en had te veel last van kwaaltjes, dat was ook 1 van de redenen dat ik gestopt was met posten .
Toch deel ik nog even de laatste foto's met jullie die ik van mijn buik gemaakt had.
Op deze foto's was ik 39 weken en 3 dagen zwanger, 4 dagen voor de bevalling ze is namelijk precies op de uitgerekende datum geboren.
Ja met de kleine gaat alles goed, ze was met de geboorte een lekkere stevige meid van 3720 gram.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef mijsje het volgende:
prachtig buikje vero-mama...alles goed ook met je kleintje? (heel afgezaagd, maar ehm, ken ik je gezicht niet ergens van?)
fijn dat het goed gaat met je meisje, Vero-Mamaquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:46 schreef Vero-Mama het volgende:
[..]
Ja met de kleine gaat alles goed, ze was met de geboorte een lekkere stevige meid van 3720 gram.
Ze heeft alleen wel een klein optettertje gehad van de bevalling.
Ik ben in van de gezichten van de nederlandse brandwonden stichting, sta dan ook op de website en diverse posters en folders.
Vandaar misschien een bekend koppie.
Dit had mijn post kunnen zijn....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:37 schreef Fuente het volgende:
Wat een mooie buiken allemaal
ik mis de mijne![]()
Ongeduldige damequote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:18 schreef DuchessX het volgende:
*zwijmel*
Als ik nou mijn buik uitzet kan ik hier ook een foto posten
Maar wie weet...nog even geduld hebben en wachten op een 'echte' buik
Deze quote moet je over een week of 15-20 nog maar eens lezen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het wel erg wennen, hoor, die buik. Had ik nooit gedacht, maar het is wel zo. En ik vind hem ook al zo groot voor bijna 16 weken, of valt dat wel mee?
In ieder geval doen jullie reacties me dan ook wel weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |