Maar, zijn paint maakt het weer wat beter uiteraardquote:Op zondag 11 januari 2009 22:50 schreef NatteBever het volgende:
Haha, typisch zo'n figuur die iets heel spannends meegemaakt denkt te hebben, en zich vervolgens de hele weg terug verheugt op het moment een topic te mogen openen om zijn hart te luchten. Helaas zie je altijd weer dat de uitwerking tragisch slecht te noemen is, jammer
Weheheh, ik reed ook eens een keer zonder licht en het regende, dus zo'n automobilist reed vet hard door een plas!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:52 schreef GasTurbine het volgende:
Mensen die expres mensen zonder licht proberen te laten schrikken.
Dus je vroor je ballen er ook nog af vanwege de kouquote:
Heeft dus een opelquote:Op zondag 11 januari 2009 23:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, TS, ik zal volgende keer wat beter richten en je in plaats van bijna helemaal overrijden.
doe ik altijd als er zo'n groep minderjarige allochtoontjes op de bus staat te wachtenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Weheheh, ik reed ook eens een keer zonder licht en het regende, dus zo'n automobilist reed vet hard door een plas!Ik was zeiknat, er was zelfs wat water in mn mond gekomen
. Echt, op dat moment was ik buiten mezelf van woede, vooral om die angsthaas hard was doorgereden en je dus niks er aan kunt doen
![]()
Nee, een Citroën, maar jij had het te druk met het ontwijken dat je dacht dat het een Slopel was.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, een Citroën, maar jij had het te druk met het ontwijken dat je dacht dat het een Slopel was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |