Die moet toch nog in de bioscoop komen en Will Smith speelt erin.quote:
Slaap lekker voor straks.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar even wat lezen voor de studie en op tijd slapen
Doei Singles!
Slapen iddquote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar even wat lezen voor de studie en op tijd slapen
Doei Singles!
Asbak uitlikkenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me, er was niks romantisch aan. Allebei dronken en lekker zoenen deed ze niet. Helikopteren met een asbak was het meer.
Sarah Mclachlan.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
En wat vinden de singles hier dan wel romantische muziek?
Celine Dion?
Frans Bauer?
Ik ga even zoeken of ik mooie ballads kan vinden.
Yes, de 15e geloof ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die moet toch nog in de bioscoop komen en Will Smith speelt erin.
Die ene die het 2 december uitgemaakt heeft.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
welke nu weer, slettebak?En ik luister iig nooit naar Guus meeuwis gelukkig. Maar als ie op de radio voorbij komt gaat ie af
Jammer dat Celine niet samen met de Titanic te onder is gegaan. Frans Bauer daar laat je ergeste vijand nog niet naar luisteren.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
Celine Dion?
Frans Bauer?
Wat te denken van "I love you" ?quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sarah Mclachlan.
Of hoe je het spelt. Angel. Of Silence.
Ik kijk bijna nooit films. Waar gaat die film eigenlijk over?quote:
deze!!:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
Celine Dion?
Frans Bauer?
http://www.moviemeter.nl/film/49100quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit films. Waar gaat die film eigenlijk over?
Zelf liedjes opnemen van de radio en het cassettebandje vervolgens versieren met blije Hello Kitty origamiquote:
Ja, wel voor cassettebandjes. Aanzienlijk minder voor LoveSexyquote:
Ik heb hem pas twee maanden geleden afgesloten bij de verkoop van mijn auto zonder cd-speler maar met cassettedeck.quote:
Geen idee wat ik er van moet denken. Ik zou die film niet snel gaan kijken.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/49100
en dan die irritante presantator ertussenuit zien te houdenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf liedjes opnemen van de radio en het cassettebandje vervolgens versieren met blije Hello Kitty origami![]()
. Ik heb de bandjes nog steeds
.
Van het bewuste eerste vriendje heb ik zelfs nog een mixtape gehad met kate bush en prince en zo. Die zit ook in de bewaardoosquote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf liedjes opnemen van de radio en het cassettebandje vervolgens versieren met blije Hello Kitty origami![]()
. Ik heb de bandjes nog steeds
.
Daarom quote ik selectief, waarde L.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, wel voor cassettebandjes. Aanzienlijk minder voor LoveSexy.
Waarschuwing: dit is een echte spoiler:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit films. Waar gaat die film eigenlijk over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sadequote:Op zondag 11 januari 2009 22:46 schreef kwaakvaak het volgende:
zoenen op je kamer, en dan van je bed op moeten staan om de plaat van sade om te draaien.
Wat heeft de huidigen iPod generatie het toch veel makkelijker he
Sadness?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:46 schreef kwaakvaak het volgende:
zoenen op je kamer, en dan van je bed op moeten staan om de plaat van sade om te draaien.
Wat heeft de huidigen iPod generatie het toch veel makkelijker he
Als je dat merkt, dan doe je het niet goedquote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sade![]()
Inderdaad ja. Dat je aan het zoenen was en dat dat opeens het bandje midden in het nummer omgedraaid moest worden
En dan gelijk op het ruigere werk overgaan zeker.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat merkt, dan doe je het niet goed. Alhoewel bij een van mijn eerste zoenen Goodbye to romance van Ozzy bleek op te staan
.
was alles beter. Toch?quote:
Ik heb wel eens gezoend terwijl Hans Teeuwen op stond. Dat is toch best gek hoor als je opeens iemand kuthoeren hoort schreeuwen of zoquote:Op zondag 11 januari 2009 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat merkt, dan doe je het niet goed. Alhoewel bij een van mijn eerste zoenen Goodbye to romance van Ozzy bleek op te staan
.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Waarschuwing: dit is een echte spoiler:en de DVD screener is als sinds vorig jaar december in het circuit te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Dan schrik je, je toch helemaal kapot.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezoend terwijl Hans Teeuwen op stond. Dat is toch best gek hoor als je opeens iemand kuthoeren hoort schreeuwen of zo
Mijn broer kwam vandaag met de DivX. Mooie filmquote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en de DVD screener is als sinds vorig jaar december in het circuit te vinden
Ik snap nog steeds niet hoe dat werktquote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en de DVD screener is als sinds vorig jaar december in het circuit te vinden
we worden echt oud he, de helft van hier heeft geen idee wie het isquote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sade![]()
Inderdaad ja. Dat je aan het zoenen was en dat dat opeens het bandje midden in het nummer omgedraaid moest worden
Inderdaad, vroeger was niet alles beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit toch iets beter in m'n vel nu.
ik wil het je best een keertje uit leggen hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt.
Windowsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wil het je best een keertje uit leggen hoorHeb je windows of apple?
Neem dan de promo.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Mijn broer kwam vandaag met de DivX. Mooie film
Whehehe, die had ik gelijk opgezet na die Sade postquote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
we worden echt oud he, de helft van hier heeft geen idee wie het is
Kindertjes, let u vooral ook even op de tekst
Hallo cue hoe gaat het ermee.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Whehehe, die had ik gelijk opgezet na die Sade post
Ja wel goed..zometeen maar het bed in duiken .. en daar?quote:
Dat is een goed idee om in bed te duiken. Slapen dan maar? Of kom je gezellig naast mij liggen?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja wel goed..zometeen maar het bed in duiken .. en daar?
Ik heb een zwak voor deze:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef RealZeus het volgende:
en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wegzwijmel bij de mierzoetste liedjes.
Ik ga een beetje tv kijken en daarna slapen jaquote:Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee om in bed te duiken. Slapen dan maar? Of kom je gezellig naast mij liggen?
Ripley, trust me, mijn smaak is nog véél erger.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ripley, trust me, mijn smaak is nog véél erger.
Ik ga nu maar slapen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga een beetje tv kijken en daarna slapen ja
Ik wel, jij dan!quote:
quote:
Dat weet Henk Westbroek vast wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
waar is hier de nooduitgang??
Een lekker single weekend gehad?quote:
Uiteraard.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef dawg het volgende:
Linksaf, dan einde van de gang de deur door.
Dank je!quote:
Ik doe de deur dicht *Boem*quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef dawg het volgende:
Linksaf, dan einde van de gang de deur door.
Als je daaral naar gaat kijkenquote:
Ga dan naar een mannelijke caberatier kijken.. vrouwenquote:
Zijn niet grappig idd.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga dan naar een mannelijke caberatier kijken.. vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke caberatiers zijn leuk ,zoals Claudia de Breij
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
Er zit idd wel een gat in ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef dawg het volgende:
Wat heeft Courtney Love toch een depressieve afgeleefde stem.
Maar het heeft wel iets. Hole.
Ik vind het nummer niks, maar van Helena Christensen word ik op slag lesbischquote:Op maandag 12 januari 2009 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zijn niet grappig idd.
Over foute muziek gesproken:
Te fout, maar ook zo'n geweldig te gek slaapkamernummer.
Ook dat.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niks, maar van Helena Christensen word ik op slag lesbisch
Gooi er eens een stelling in dan.quote:
Wat een geweldig nummer is het he.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef dawg het volgende:
Ik begrijp het wel, ik heb zelf ook geen fuck zin in een stelling. Het is toch al laat, morgen kan het wel weer ontopic. Muziek nu. YT.
Eerst maar een blownummer.
Ook een geweldige nrquote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef dawg het volgende:
Ik begrijp het wel, ik heb zelf ook geen fuck zin in een stelling. Het is toch al laat, morgen kan het wel weer ontopic. Muziek nu. YT.
Eerst maar een blownummer.
Ja, hehe. Het is mijn alltime favorite.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Ik wist dat jij erop zou reageren trouwens.
Ja die zocht ik...quote:
'Als je date naar Bon Jovi en Nickelback luistert, haak je dan al bij voorbaat af?'quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:35 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ja die zocht ik...
Ik wist niet meer van welke artiest het was, thnx![]()
Nee, zolang ik er niet teveel last van heb.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Als je date naar Bon Jovi en Nickelback luistert, haak je dan al bij voorbaat af?'
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, zolang ik er niet teveel last van heb.
Als mijn date toch doof is, kan ik probleemloos mijn muziek opzetten zonder dat ze het merkt. Dus nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Als je date naar Nickelback luistert, haak je dan al bij voorbaat af?'
Ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Als je date naar Bon Jovi en Nickelback luistert, haak je dan al bij voorbaat af?'
Ik draai mijn muziek ook gewoon. Maar Jan Smit en al van dat soort kutmuziek, tja, dan zou ik wel na gaan denken.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:37 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Ik zou dat niet kunnen vrees ik.
Ik haak alleen af en als ze naar de hele dag R&B/Hiphop luistertquote:Op maandag 12 januari 2009 00:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk jouw type CL?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Nog even deze hoor.
Dave Grohl ook: Hi Axl! Hi Axl!
Volgens mij hadden ze toen ergens backstage ruzie gehad ofzo.
Genoeg keus dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Donkere krullen doen het 'm altijd wel goed, trouwens.
Ik doe het met liefde, Lit.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:49 schreef Litpho het volgende:
Ga door Kluts, je bent een genie in het vinden van de muziek die ik niet wil luisteren.
Gewoon de URL van youtube knippen/plakken en dan gaat het vanzelf.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:50 schreef JonKeL het volgende:
Hoe planten jullie videos in het forum?
Oh is het zo simpel. Het is al laatquote:Op maandag 12 januari 2009 00:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gewoon de URL van youtube knippen/plakken en dan gaat het vanzelf.
Ja, en toen ging het weer foutquote:
Geweldig nummer.quote:
Ik heb vrijkaartjes voor een concert van haar volgende maand, en heb er nu al zin in. Ik hou er wel van.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, en toen ging het weer fout. Dit zal niet mijn favoriet worden maar ze heeft een goede stem en verwatert niet in Beyoncé-achtig gejodel omdat-ze-het-kan.
Een hekel aan die eerste is een groot woord, maar overrated was een te eerlijke titelquote:Op maandag 12 januari 2009 01:03 schreef Kluts het volgende:
Maar misschien dat hier wat tussen zit waar je een hekel aan hebt.
Graag gedaan hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een hekel aan die eerste is een groot woord, maar overrated was een te eerlijke titel. De andere twee komen wel aardig in de richting, dank je
.
Ik vind het ook wel een gave naam eigenlijk.quote:
Dat nummer luisterde ik als kind altijd op de koptelefoon. Die geluidjes gingen in dat nummer heel goed heen en weer tussen beide oren, zegmaar.quote:
Je ziet toch wel in welk forum je bent, HL?quote:Op maandag 12 januari 2009 @ 01:08 schreef HighLander het volgende:
ik vind deze topictitel toch wel een relatief hoog R&P-gehalte hebbe. Niet dat ik hem niet begrijp verder maar toch.. Hij is zo weinig constructief...ofzo
Aanthema - Are you there?quote:Op maandag 12 januari 2009 07:36 schreef Kuwaro het volgende:
Vanaf nu moeten we ontopic wezen![]()
Anders kregen we mot![]()
Bij welke nummers roept bij jou een speciale herinnering(en) op?
En waren dat goede of slechte herrinnering(en)?
Ik vind de versie van The Kovenant een stuk beterquote:
Jij jaagt toch niet, jij wordt gevangen.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik heb er helemaal geen zin in, ik wilde dat het nog weekend was
En ik heb helemaal geen hekel aan werken, vind het best leuk, maar ik had gewoon liever nog weekend gehad.
Single he. Weekend is tijd voor de jacht
Is dat zo ja?quote:Op maandag 12 januari 2009 08:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij jaagt toch niet, jij wordt gevangen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
In elk geval was het weekend goed.
Ik zag het net al
Okee, die was niet duidelijk.quote:
Oh zo. Zoiets als netkousen, maar dan anders.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, die was niet duidelijk.
Ehm, ik zag de strik al?
De valkuil?
Het geweer?
Ik dacht aan de jacht...
Is ons koetje nog naar het abbatoir gegaan dit weekend? Of richting K-I?quote:Op maandag 12 januari 2009 08:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
In elk geval was het weekend goed.
Ik zag het net al
Ik begin inmiddels wel ziek te worden volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:52 schreef Red_Cat het volgende:
Haaai!nog mensjes ziek hier?
Ik ben inmiddels van mn koorts en oorpijn afHeb alleen nog keelpijn en moet wat gaan eten want ga elke keer bijna van mn stokkie
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels wel ziek te worden volgens mij.
Tot nu toe lijkt het nog mee te vallen. Ben eind november al drie weken behoorlijk ziek geweest.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]Geloof mij, als je hetzelfde krijgt als wat ik heb (en bijna half nederland) word je niet vrolijk
Hoiquote:Op maandag 12 januari 2009 08:52 schreef Red_Cat het volgende:
Haaai!nog mensjes ziek hier?
Ik ben inmiddels van mn koorts en oorpijn afHeb alleen nog keelpijn en moet wat gaan eten want ga elke keer bijna van mn stokkie
ik ben er net vanafquote:Op maandag 12 januari 2009 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels wel ziek te worden volgens mij.
Ik hoop het voor je mop!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt het nog mee te vallen. Ben eind november al drie weken behoorlijk ziek geweest.
Is toch minder leuk he?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HoiBen weer op kantoor, wel wennen na een week thuis hangen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben er net vanaf
pff vorige week ook 3 dagen in me bed gelegen toen had ik het wel gehad.. hele weekend nog lopen snotteren bah!
maar voel me gelukkig weer goedgoedemorgen allemaal!
B.!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik wilde graag weer aan het werk. vroeger zou ik echt de hele week thuis gebeleven zijn. maar donderdag had ik het wel gehad... best vreemd, je werk hardstikke leuk vinden. moet ik nog echt aan wennen!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
mogguhquote:
Het uitslapen was wel erg prettig jaquote:
Elegy! Mede-heerser!quote:
Ik ook.. en Vrijdag ook en daar hoor ik nu al het commentaar op over vage cases's die ik heb opgelostquote:Op maandag 12 januari 2009 09:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het uitslapen was wel erg prettig jaIk zit hier nu dan ook redelijk zombie-achtig op kantoor
oplossen is goed toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ook.. en Vrijdag ook en daar hoor ik nu al het commentaar op over vage cases's die ik heb opgelost
De vraag is alleen vaak;quote:
Ik was ziek en ben gewoon toe aan even geen werk. Nog 3 weekjes en het is zover gelukkig. En daarna kom ik weer terug vol energiequote:Op maandag 12 januari 2009 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde graag weer aan het werk. vroeger zou ik echt de hele week thuis gebeleven zijn. maar donderdag had ik het wel gehad... best vreemd, je werk hardstikke leuk vinden. moet ik nog echt aan wennen!
aha...quote:Op maandag 12 januari 2009 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is alleen vaak;
- waar heb je het vandaan gehaald?
- klopt het wel?
- hoe zit dit dan?
- dit heb je helemaal niet gedaan!
Vaak wel, of het is de trant van: Tja was vrijdag, geen idee meer.. Zal wel goed zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 09:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aha...
en? Kun je t verantwoorden?
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vaak wel, of het is de trant van: Tja was vrijdag, geen idee meer.. Zal wel goed zijn
Dat heb ik nu omgekeerd omdat anderen mijn werk hebben gedaan vorige weekquote:Op maandag 12 januari 2009 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is alleen vaak;
- waar heb je het vandaan gehaald?
- klopt het wel?
- hoe zit dit dan?
- dit heb je helemaal niet gedaan!
Vullen we elkaar toch nog aanquote:Op maandag 12 januari 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik nu omgekeerd omdat anderen mijn werk hebben gedaan vorige week
hehe ik moet nog 1 maandje langer wachtenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was ziek en ben gewoon toe aan even geen werk. Nog 3 weekjes en het is zover gelukkig. En daarna kom ik weer terug vol energie
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heel irritant, maar mijn hoofd is dus nog niet uit weekend-modus...
Ben nog zó bij wat er is gebeurd allemaal.
Moet toch echt iets doen hier
Zo hou ik mijn werk al een jaar vol, gaat primaquote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vaak wel, of het is de trant van: Tja was vrijdag, geen idee meer.. Zal wel goed zijn
Inderdaad, daarom is het extra zuur dat jij wilt wachten tot ik terug ben van vakantie met afsprekenquote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
hehe ik moet nog 1 maandje langer wachten
Bengeltjelief!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Heerlijk he.
Ga eens aan het werk. Wat heb je eigenlijk aan vandaag?
Je bent ervoor ook welkom hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad, daarom is het extra zuur dat jij wilt wachten tot ik terug ben van vakantie met afspreken
Dus dames..... ruiken jullie nu iets????quote:Een vrouw weet precies of een man seksuele belangstelling heeft. Dat gaat onbewust, hebben onderzoekers van de Rice University in Texas ondekt. Het komt allemaal door de geur van het zweet van de man. De onderzoekers verzamelden zweet van enkele mannen die twee dagen lang geen zeep of deodorant hadden aangeraakt. Daarna werd een seksfilm opgezet en opnieuw zweet afgenomen. Negentien dames mochten daarna lekker ruiken aan de zweetmonsters.
Aan MRI-scans van de vrouwelijke hersenen was te zien dat de vrouwen anders reageerden op de verschillende soorten zweet. En wat bleek: het 'seksuele zweet' activeerde gebieden in de hersenen die over emotie, sex en plezier gaan. Maar dat gaat allemaal onbewust, want de vrouwen konden zelf niet bewust aangeven welk zweet afkomstig was van opgewonden mannen.
Volgens onderzoeksleidster Denise Chen bewijst het experiment dat een vrouw onbewust in staat is om te 'ruiken' of een man seksuele belangstelling voor haar heeft. Er komen nog vervolgonderzoeken.
Haha dat scheelt wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 09:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zo hou ik mijn werk al een jaar vol, gaat prima
Altijd fijn als iedereen hetzelfde werk op een zelfde manier uitvoert! Standaardisatie FTW!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Dat heb ik nu omgekeerd omdat anderen mijn werk hebben gedaan vorige week
Ben rapporeten aan het invoeren, dus ben wel bezigquote:Op maandag 12 januari 2009 09:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Heerlijk he.
Ga eens aan het werk. Wat heb je eigenlijk aan vandaag?
En dan gebruik je deo en een lekker luchtje en is dat hele effect weer wegquote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dus dames..... ruiken jullie nu iets????
Gaaf onderzoek!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ruik koffiequote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
CG toch! Mij en die collega nog wel, jij playerinnetjequote:
Geen dure luchtjes meer kopen dus, nergens voor nodigquote:Op maandag 12 januari 2009 09:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dan gebruik je deo en een lekker luchtje en is dat hele effect weer weg
Zeg jijquote:Op maandag 12 januari 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
CG toch! Mij en die collega nog wel, jij playerinnetje![]()
Rebel.quote:
Gewoon truitje?? Strakke spijkerbroek? Kan best sexy zijn hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben rapporeten aan het invoeren, dus ben wel bezig
En ben niet met de trein geweest he, vandaag
Gewoon trui en spijkerbroek
Strakke spijkerbroekquote:Op maandag 12 januari 2009 09:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.
[..]
Gewoon truitje?? Strakke spijkerbroek? Kan best sexy zijn hoor.
Mên ben zo moe in mijn hoofd. Veel te veel liggen denken gisteren.
Voor mij wel dusquote:Op maandag 12 januari 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen dure luchtjes meer kopen dus, nergens voor nodig
Zeg ik jaquote:Op maandag 12 januari 2009 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeg jij
Maar weet nog niet of dat met collega nog gevolg gaat hebben.
Oh jaquote:Op maandag 12 januari 2009 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
blijf je et vragen
spring break vieren in cancun mexico
Kloptquote:Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg ik ja
Hij was toch van het weekend langsgekomen?
O dat is een fijne droom.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Strakke spijkerbroek
En korte trui
Ik kon goed slapen en heb gewoon alwéér gedroomd dat iik het speelgoed van de kindjes aan het opruimen was
Maar je hebt wel leuk na liggen denken?
Hoi DH.quote:
Kon allebeiquote:Op maandag 12 januari 2009 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat is een fijne droom.Heb je alles lekker klaar voordat je wakker wordt.
![]()
Mwa. Ja en nee. Maar laat maar, stom van me om het neer te zetten.
Moet dat niet online doen.![]()
[..]
Hoi DH.Auto.
![]()
Waarom veranderen mensen hun avaquote:
Omdat mensen in mijn zeester Chucky zagen en ik vind Chucky stomquote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom veranderen mensen hun ava
Ik raak daar altijd van in de war
Hoi Auto, DH
Welke Chucky?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat mensen in mijn zeester Chucky zagen en ik vind Chucky stom![]()
![]()
Dus daarom heb ik vanaf nu pimmetje, maar ik moet er zelf ook nog aan wennen, haha.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welke Chucky?
Ik heb deze al heel lang
Zit wel te denken over een naamsverandering
Zou wel dezelfde ava houden dan
Dat slaat echt nergens opquote:Op maandag 12 januari 2009 09:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag de vergelijking ook niet hoor, haha.
En ja, ik ben meestal ook van dezelfde avatar, dus deze blijf ik braaf houden
Naamsverandering? Dat is nog irritanterquote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welke Chucky?
Ik heb deze al heel lang
Zit wel te denken over een naamsverandering
Zou wel dezelfde ava houden dan
Doe je goedquote:Op maandag 12 januari 2009 09:59 schreef automatic_ het volgende:
Zo, dan ga ik nu maar even bij mijn "personeel" kijken
Ik heb wat marktplaats advertenties, maar de bestellingen blijven binnen komen, haha. Heb nu maar even mijn 'vader' en moeder aan het werk gezet![]()
Nee hoor, zou dan JB worden, aangezien iedereen me toch al zo noemtquote:Op maandag 12 januari 2009 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Naamsverandering? Dat is nog irritanter
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:59 schreef automatic_ het volgende:
Zo, dan ga ik nu maar even bij mijn "personeel" kijken
Ik heb wat marktplaats advertenties, maar de bestellingen blijven binnen komen, haha. Heb nu maar even mijn 'vader' en moeder aan het werk gezet![]()
Oww okequote:Op maandag 12 januari 2009 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, zou dan JB worden, aangezien iedereen me toch al zo noemt
Nee hoor, dat soort dingen moeten ook gebeuren. Afwisseling is belangrijk hèquote:Op maandag 12 januari 2009 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vond mn antwoord zeker saai
Zeester chucky? Vraag me af hoe ze die daarin hebben kunnen zien.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag de vergelijking ook niet hoor, haha.
En ja, ik ben meestal ook van dezelfde avatar, dus deze blijf ik braaf houden
En Adol is ook niet echt een optiequote:Op maandag 12 januari 2009 10:07 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga mezelf geen Ado noemen, dan wordt ik nog meer geassocieerd met die idiote voetbalclub
Ik noem je meestal Ado hierquote:Op maandag 12 januari 2009 10:07 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga mezelf geen Ado noemen, dan wordt ik nog meer geassocieerd met die idiote voetbalclub
JB dus niet, maar ik heb geen E-mailadressen meer overquote:Op maandag 12 januari 2009 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww oke![]()
Ik heb wel een gedacht over gewoon Cue, maar die was al bezet
Gewoon eentje aanmaken toch? Niet zo moeilijkquote:Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JB dus niet, maar ik heb geen E-mailadressen meer over
Ja, maar ik heb er al tien ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon eentje aanmaken toch? Niet zo moeilijk
Ik vond het wel meevallen.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:29 schreef mrbox het volgende:
goedemorgensjee wat gaan jullie weer hard
Dat is het voordeel van een eigen domeinnaam en een eigen mail/exchange serverquote:Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JB dus niet, maar ik heb geen E-mailadressen meer over
Hotmail en gmail zijn al jaren van de Fok!blacklist af, dus zo groot is dat voordeel nietquote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een eigen domeinnaam en een eigen mail/exchange server
Nou, dan kun jij er wel een voor me makenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een eigen domeinnaam en een eigen mail/exchange server
Woeiii N00btaal!
Was een beetje aan het uitzieken maar het lijkt wel weer slechter te gaan.... heel mafquote:Op maandag 12 januari 2009 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.
Hoe was je weekend?
Ik kan alleen geen hotmail adressen verzinnen die ik niet al heb gehad zo ongeveerquote:Op maandag 12 januari 2009 10:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hotmail en gmail zijn al jaren van de Fok!blacklist af, dus zo groot is dat voordeel niet.
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was een beetje aan het uitzieken maar het lijkt wel weer slechter te gaan.... heel maf
Jij een goed weekend gehad ?
Gelukkigquote:Op maandag 12 januari 2009 10:33 schreef Adolecens het volgende:
Hier trouwens iets meer rust in de tent. Vanochtend vroeg thuis al begonnen en wat dingen afgemaakt en nu wachten totdat de vestiging in Voorburg de boel concreet maakt en dan kan ik weer verder...
Nu nog wachten op ministerie van defensie en op de accountantsverklaringen en dan voel ik mijn schouders lichter worden![]()
Nog iemand geneukt van het weekend??
dat klopt wel, MAAR ik kan nog elk adres verzinnen wat ik wil, zonder dat iets al bestaat!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hotmail en gmail zijn al jaren van de Fok!blacklist af, dus zo groot is dat voordeel niet.
Het ging om Fok!. Verder heeft het best voordelen, maar voor een nieuwe Fok!account? Not so muchquote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat klopt wel, MAAR ik kan nog elk adres verzinnen wat ik wil, zonder dat iets al bestaat!
En dat ik alles kan laten doorlinken naar één adres, zodat ik geen tig mail adressen hoef te checken...
Ik wil gewoon eigenlijk niet NOG een emailadresquote:Op maandag 12 januari 2009 10:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het ging om Fok!. Verder heeft het best voordelen, maar voor een nieuwe Fok!account? Not so much.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeester chucky? Vraag me af hoe ze die daarin hebben kunnen zien.
Ik denk het nietquote:Op maandag 12 januari 2009 09:32 schreef AirwiN het volgende:
Behalve als het om daten en versieren gaat, daar is volgens mij geen standaard werkwijze voor. Of denken jullie daar anders over?
Dan laat je het toch hierbij.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eigenlijk niet NOG een emailadres
Ik zie nu al door de bomen het bos niet meer
Je hoeft het account toch niet te onthouden? opzich als je effe zorgt dat ie werkt en je je ww nooit vergeet.. is het niet nodigquote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eigenlijk niet NOG een emailadres
Ik zie nu al door de bomen het bos niet meer
Je ontopic posts slaan kant noch wal tussen alle SC!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Je hebt bijvoorbeeld een makkelijk trucje om te ontdekken of iemand het toestaat dat je diegene aanraakt. Je legt gewoon even heel subtiel een hand op iemand onderarm, schouder etc. Als diegene dan stil blijft zitten, is het okay. Als hij/zij de arm langzaam wegtrekt is het een twijfelgeval en als je hand er direct vanaf wordt gehaald, weet je direct waar je staat
Mocht je binnen enkele seconden een blauw oog hebben dan lijkt mij dat heel duidelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Je hebt bijvoorbeeld een makkelijk trucje om te ontdekken of iemand het toestaat dat je diegene aanraakt. Je legt gewoon even heel subtiel een hand op iemand onderarm, schouder etc. Als diegene dan stil blijft zitten, is het okay. Als hij/zij de arm langzaam wegtrekt is het een twijfelgeval en als je hand er direct vanaf wordt gehaald, weet je direct waar je staat
Ik dacht ook: Waar komt dit ineens vandaanquote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ontopic posts slaan kant noch wal tussen alle SC!
Het is vooral leuk om in een kroeg oid te kijken naar mensen die dat uitproberen en kijken hoe ze reageren. Alsof je naar een documentaire kijktquote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Geen idee of het de geur is, maar je merkt het wel. Ik althansquote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ontopic posts slaan kant noch wal tussen alle SC!
Ik zie het al voor me, leg mn hand heel voorzichtig op zn arm, hij trekt hem weg alsof hij zich brandtquote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Blijkbaar wil ze dan wel fysiek aan de slag. Maar niet de manier waarop je had gehoopt.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:45 schreef Q. het volgende:
Mocht je binnen enkele seconden een blauw oog hebben dan lijkt mij dat heel duidelijk.
Bij de laatste reactie kan je ook wel meteen afscheid nemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef MNR het volgende:
Krijgt ie alsnog een mepquote:Op maandag 12 januari 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, leg mn hand heel voorzichtig op zn arm, hij trekt hem weg alsof hij zich brandt
Lijkt me idd vrij duidelijk dan
Uiteraard waardeer ik je poging om het bestaansrecht van dit topic te behouden. Dat zouden meer singles moeten doen!quote:
Het gaat wel een beetje om subtiliteit he?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht je binnen enkele seconden een blauw oog hebben dan lijkt mij dat heel duidelijk.
Ow ja, dat klopt zeker! Afgelopen zaterdag ook nog naar gekeken (was samen met vriendin op stap).quote:Op maandag 12 januari 2009 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Het is vooral leuk om in een kroeg oid te kijken naar mensen die dat uitproberen en kijken hoe ze reageren. Alsof je naar een documentaire kijkt.
Oe klinkt goed... En?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Het gaat wel een beetje om subtiliteit he?
Afgelopen weekend was ik uit eten en toen had ik t ook. Was eerst zo even verrast (didn't see it coming) en toen dacht ik: "okay, aangenaam". Was ook best een lekker ding.
Dat is inderdaad leukquote:Op maandag 12 januari 2009 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het altijd leuk om 'per ongeluk' tegen iemand aan te komen, of net in de weg te gaan staan oid en dat dan steeds wat langer volhouden.
Ik ben zo'n trut die in winkels een beetje breed in de weg gaat staan als er een leuke gozer langs wilquote:Op maandag 12 januari 2009 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het altijd leuk om 'per ongeluk' tegen iemand aan te komen, of net in de weg te gaan staan oid en dat dan steeds wat langer volhouden.
Daaromquote:Op maandag 12 januari 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie het al voor me, leg mn hand heel voorzichtig op zn arm, hij trekt hem weg alsof hij zich brandt
Lijkt me idd vrij duidelijk dan![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wil ze dan wel fysiek aan de slag. Maar niet de manier waarop je had gehoopt.
Thanksquote:Op maandag 12 januari 2009 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard waardeer ik je poging om het bestaansrecht van dit topic te behouden. Dat zouden meer singles moeten doen!
Is alweer een tijdje geleden, ik zag ze van achteren. In een kroeg, jongen en meisje naast elkaar. Hij legde eerst een arm om haar rugleuning heen zonder aan te raken, vervolgens een beetje met zijn vingertoppen op haar schouder en in haar nek, hij zat helemaal naar haar toe gedraaid. En zij deed helemaal niks, kletste gewoon door. En wij (vriendin en ik) vroegen ons af of het al een setje was of dat ze geen interesse toonde of wat dan ook. En hoe verder de avond vorderde, des te meer zij naar hem toe draaide en die aanrakingen accepteerde en hoe dichter ze naar elkaar toe gingen.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, dat klopt zeker! Afgelopen zaterdag ook nog naar gekeken (was samen met vriendin op stap).
Welke documentaire heb jij onlangs gezien?
Hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
En? Heb genoten voor de aandacht, gekletst and that's itquote:Op maandag 12 januari 2009 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oe klinkt goed... En?
Ik ben een man, wij doen daar niet aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Het gaat wel een beetje om subtiliteit he?
Wie kan jou nou niet leuk vinden?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
met mijn laatste ex had ik al een paar avonden dronken staan zoenen in d ebar van het hostel, maar toen we voor de eerste keer samen overdag iets gingen doen (naar het strand) was dat zo eng qua aanraking. Iedere keer als we bijvoorbeeld in de zee elkaar per ongeluk aanraakte was het echt zo'n soort electriciteitsstootje
Ik twijfelde heel erg of ie gewoon vriendschappelijk wilde afspreken of dat ie mij ook leuk vond, heel eng en spannend
Dat dus niet, wel als ik ergens ben met iemand die ik leuk vindquote:Op maandag 12 januari 2009 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n trut die in winkels een beetje breed in de weg gaat staan als er een leuke gozer langs wil.
Hehequote:Op maandag 12 januari 2009 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een man, wij doen daar niet aan..
Ik doe dat soort dingen niet eens expres, dat doe ik altijd alquote:Op maandag 12 januari 2009 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dus niet, wel als ik ergens ben met iemand die ik leuk vind
Expres in de weg gaan staan als hij zijn jas op wil hangen, of met poolen precies gaan staan waar hij moet staan om zn stoot te kunnen maken...
En dan heel lief en onschuldig vragen of je in de weg staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |