Die moet toch nog in de bioscoop komen en Will Smith speelt erin.quote:
Slaap lekker voor straks.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar even wat lezen voor de studie en op tijd slapen
Doei Singles!
Slapen iddquote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar even wat lezen voor de studie en op tijd slapen
Doei Singles!
Asbak uitlikkenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me, er was niks romantisch aan. Allebei dronken en lekker zoenen deed ze niet. Helikopteren met een asbak was het meer.
Sarah Mclachlan.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
En wat vinden de singles hier dan wel romantische muziek?
Celine Dion?
Frans Bauer?
Ik ga even zoeken of ik mooie ballads kan vinden.
Yes, de 15e geloof ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die moet toch nog in de bioscoop komen en Will Smith speelt erin.
Die ene die het 2 december uitgemaakt heeft.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
welke nu weer, slettebak?En ik luister iig nooit naar Guus meeuwis gelukkig. Maar als ie op de radio voorbij komt gaat ie af
Jammer dat Celine niet samen met de Titanic te onder is gegaan. Frans Bauer daar laat je ergeste vijand nog niet naar luisteren.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
Celine Dion?
Frans Bauer?
Wat te denken van "I love you" ?quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sarah Mclachlan.
Of hoe je het spelt. Angel. Of Silence.
Ik kijk bijna nooit films. Waar gaat die film eigenlijk over?quote:
deze!!:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
Celine Dion?
Frans Bauer?
http://www.moviemeter.nl/film/49100quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit films. Waar gaat die film eigenlijk over?
Zelf liedjes opnemen van de radio en het cassettebandje vervolgens versieren met blije Hello Kitty origamiquote:
Ja, wel voor cassettebandjes. Aanzienlijk minder voor LoveSexyquote:
Ik heb hem pas twee maanden geleden afgesloten bij de verkoop van mijn auto zonder cd-speler maar met cassettedeck.quote:
Geen idee wat ik er van moet denken. Ik zou die film niet snel gaan kijken.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/49100
en dan die irritante presantator ertussenuit zien te houdenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf liedjes opnemen van de radio en het cassettebandje vervolgens versieren met blije Hello Kitty origami![]()
. Ik heb de bandjes nog steeds
.
Van het bewuste eerste vriendje heb ik zelfs nog een mixtape gehad met kate bush en prince en zo. Die zit ook in de bewaardoosquote:Op zondag 11 januari 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf liedjes opnemen van de radio en het cassettebandje vervolgens versieren met blije Hello Kitty origami![]()
. Ik heb de bandjes nog steeds
.
Daarom quote ik selectief, waarde L.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, wel voor cassettebandjes. Aanzienlijk minder voor LoveSexy.
Waarschuwing: dit is een echte spoiler:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit films. Waar gaat die film eigenlijk over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sadequote:Op zondag 11 januari 2009 22:46 schreef kwaakvaak het volgende:
zoenen op je kamer, en dan van je bed op moeten staan om de plaat van sade om te draaien.
Wat heeft de huidigen iPod generatie het toch veel makkelijker he
Sadness?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:46 schreef kwaakvaak het volgende:
zoenen op je kamer, en dan van je bed op moeten staan om de plaat van sade om te draaien.
Wat heeft de huidigen iPod generatie het toch veel makkelijker he
Als je dat merkt, dan doe je het niet goedquote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sade![]()
Inderdaad ja. Dat je aan het zoenen was en dat dat opeens het bandje midden in het nummer omgedraaid moest worden
En dan gelijk op het ruigere werk overgaan zeker.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat merkt, dan doe je het niet goed. Alhoewel bij een van mijn eerste zoenen Goodbye to romance van Ozzy bleek op te staan
.
was alles beter. Toch?quote:
Ik heb wel eens gezoend terwijl Hans Teeuwen op stond. Dat is toch best gek hoor als je opeens iemand kuthoeren hoort schreeuwen of zoquote:Op zondag 11 januari 2009 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dat merkt, dan doe je het niet goed. Alhoewel bij een van mijn eerste zoenen Goodbye to romance van Ozzy bleek op te staan
.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Howl het volgende:
[..]
Waarschuwing: dit is een echte spoiler:en de DVD screener is als sinds vorig jaar december in het circuit te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Dan schrik je, je toch helemaal kapot.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezoend terwijl Hans Teeuwen op stond. Dat is toch best gek hoor als je opeens iemand kuthoeren hoort schreeuwen of zo
Mijn broer kwam vandaag met de DivX. Mooie filmquote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en de DVD screener is als sinds vorig jaar december in het circuit te vinden
Ik snap nog steeds niet hoe dat werktquote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en de DVD screener is als sinds vorig jaar december in het circuit te vinden
we worden echt oud he, de helft van hier heeft geen idee wie het isquote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sade![]()
Inderdaad ja. Dat je aan het zoenen was en dat dat opeens het bandje midden in het nummer omgedraaid moest worden
Inderdaad, vroeger was niet alles beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit toch iets beter in m'n vel nu.
ik wil het je best een keertje uit leggen hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt.
Windowsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wil het je best een keertje uit leggen hoorHeb je windows of apple?
Neem dan de promo.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Mijn broer kwam vandaag met de DivX. Mooie film
Whehehe, die had ik gelijk opgezet na die Sade postquote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
we worden echt oud he, de helft van hier heeft geen idee wie het is
Kindertjes, let u vooral ook even op de tekst
Hallo cue hoe gaat het ermee.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Whehehe, die had ik gelijk opgezet na die Sade post
Ja wel goed..zometeen maar het bed in duiken .. en daar?quote:
Dat is een goed idee om in bed te duiken. Slapen dan maar? Of kom je gezellig naast mij liggen?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja wel goed..zometeen maar het bed in duiken .. en daar?
Ik heb een zwak voor deze:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef RealZeus het volgende:
en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wegzwijmel bij de mierzoetste liedjes.
Ik ga een beetje tv kijken en daarna slapen jaquote:Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee om in bed te duiken. Slapen dan maar? Of kom je gezellig naast mij liggen?
Ripley, trust me, mijn smaak is nog véél erger.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ripley, trust me, mijn smaak is nog véél erger.
Ik ga nu maar slapen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga een beetje tv kijken en daarna slapen ja
Ik wel, jij dan!quote:
quote:
Dat weet Henk Westbroek vast wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
waar is hier de nooduitgang??
Een lekker single weekend gehad?quote:
Uiteraard.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef dawg het volgende:
Linksaf, dan einde van de gang de deur door.
Dank je!quote:
Ik doe de deur dicht *Boem*quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef dawg het volgende:
Linksaf, dan einde van de gang de deur door.
Als je daaral naar gaat kijkenquote:
Ga dan naar een mannelijke caberatier kijken.. vrouwenquote:
Zijn niet grappig idd.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga dan naar een mannelijke caberatier kijken.. vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |